abonnement Unibet Coolblue
pi_185534570
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 08:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Over het weekend de Talisca objective gedaan. 10 gewonnen, 3 verloren. Blijkt dus dat wanneer mensen hun super OP META team niet kunnen gebruiken dat de meeste er geen kut meer van kunnen. :)

Zaterdagavond gehaald, gelijk al m’n Braziliaanse silvers verkocht nu ze nog iets waard waren _O- Denk niet dat ik de Can of Ben Arfa ga doen though. Die kaarten zien er niet uit alsof ze de frustratie van spelen met Zilvers waard zijn :D Mocht je nog Braziliaanse silvers zoeken: Kadu (CB) en Santos (LW met 92 sprint) waren voor mij de beste spelers.
Ik heb Talisca en Ben arfa tegelijk gedaan,
Franse spits erin subben werkt blijkbaar prima. Gebruikte Bela van Albacete. De jantjes die man was echt genadeloos voor de goal.
  maandag 11 maart 2019 @ 08:48:04 #27
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_185534613
Lekker Doevelaer!

Ik zelf net gewone Van Dijk (85) gekocht. Boh, wat een beest zeg. Begrijp wel waarom iedereen hem heeft
  maandag 11 maart 2019 @ 08:49:05 #28
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_185534624
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 08:43 schreef JaafkeJunior het volgende:
[..]

Ik heb Talisca en Ben arfa tegelijk gedaan,
Franse spits erin subben werkt blijkbaar prima. Gebruikte Bela van Albacete. De jantjes die man was echt genadeloos voor de goal.
Ja daar kwam ik achter in wedstrijd 11 ofzo. Dus dat heb ik maar laten varen, heb 1/8 gedaan voor Ben Arfa. Zou Ben Arfa zelf nooit gebruiken, enkel voor een SBC, dus dan koop ik liever een 86-rated voor 20k van de markt dan 7 potjes te moeten winnen nu met Duitse zilveren spelers en dan Franse zilveren spelers in brengen. :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_185534658
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 08:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]

Ja daar kwam ik achter in wedstrijd 11 ofzo. Dus dat heb ik maar laten varen, heb 1/8 gedaan voor Ben Arfa. Zou Ben Arfa zelf nooit gebruiken, enkel voor een SBC, dus dan koop ik liever een 86-rated voor 20k van de markt dan 7 potjes te moeten winnen nu met Duitse zilveren spelers en dan Franse zilveren spelers in brengen. :P
Kwam ook nog 2 opperkneuzen tegen, stond 2x 2-0 voor subde ze TOTY neymar en Toty Ronaldo erin. de andere CL aguero en Potm auba. gewoon puur om te zorgen dat ik geen win pakte voor de weekly.

heerlijk laf die bal 30 minuten van keeper naar cb naar cb naar keeper getikt. en 2-0 gewonnen.
Daarna nog even een berichtje gestuurd :-)
  maandag 11 maart 2019 @ 08:56:04 #30
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_185534685
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 08:53 schreef JaafkeJunior het volgende:
[..]

Kwam ook nog 2 opperkneuzen tegen, stond 2x 2-0 voor subde ze TOTY neymar en Toty Ronaldo erin. de andere CL aguero en Potm auba. gewoon puur om te zorgen dat ik geen win pakte voor de weekly.

heerlijk laf die bal 30 minuten van keeper naar cb naar cb naar keeper getikt. en 2-0 gewonnen.
Daarna nog even een berichtje gestuurd :-)
Ja, de Fifa community is gewoon de meest rotte community die er is op gaming gebied. Zolang andere mensen jou maar kunnen dwarsbomen, super sneu. Had dat ook toen met die MLS challenge voor Martinez, mensen die daar tegen een MLS team+3 gouden spelers aankomen zetten met 5 Icons, Kante, CR7 enzo. :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_185534867
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 08:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]

Ja, de Fifa community is gewoon de meest rotte community die er is op gaming gebied. Zolang andere mensen jou maar kunnen dwarsbomen, super sneu. Had dat ook toen met die MLS challenge voor Martinez, mensen die daar tegen een MLS team+3 gouden spelers aankomen zetten met 5 Icons, Kante, CR7 enzo. :')
100% mee eens, komt ook deels door het spel. zo veel frustratie word je gewoon toxic van.
Ik heb dus een aardig stacked team en verlies zo 1/2 keer per 10 potten, en 99% van de mensen stuurt dan een bericht met creditcard FC etc. te leuk eigenlijk.

Snap ook niet dat mensen dabben, tot de middenlijn Sushen etc. kost je zelf ook gewoon tijd
  maandag 11 maart 2019 @ 11:08:25 #32
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_185536573
Jullie hebben het over challenges.


Waar kan ik die vinden om te doen en wat houden ze in?
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_185538883
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 11:08 schreef Dopekoe het volgende:
Jullie hebben het over challenges.

Waar kan ik die vinden om te doen en wat houden ze in?
Staan bij Weekly / Daily challenges daar staan ze beschreven.

Ook is de WEAH wel een leuk gratis kaartje om te doen
  maandag 11 maart 2019 @ 15:38:51 #34
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_185543052
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 08:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Over het weekend de Talisca objective gedaan. 10 gewonnen, 3 verloren. Blijkt dus dat wanneer mensen hun super OP META team niet kunnen gebruiken dat de meeste er geen kut meer van kunnen. :)

Zaterdagavond gehaald, gelijk al m’n Braziliaanse silvers verkocht nu ze nog iets waard waren _O- Denk niet dat ik de Can of Ben Arfa ga doen though. Die kaarten zien er niet uit alsof ze de frustratie van spelen met Zilvers waard zijn :D Mocht je nog Braziliaanse silvers zoeken: Kadu (CB) en Santos (LW met 92 sprint) waren voor mij de beste spelers.
die frustratie merk ik nu ja, ik ga momenteel voor de can, heb exact dezelfde formatie en instructies als in mijn main team en zilvers gehaald die qua stijl vergelijkbaar zijn, en holy smokes wat zijn ze incapabel om ook maar iets te doen. alles gaat zo extreem traag dat ik er eigenlijk gewoon mee wil kappen, net een potje tegen een gozer met full silver squad, kom binnen 5 minuten op 1-0, maakt ie binnen no time 1-1 met elton. schoten 7/5 voor mij en hij 2/1.. mijn cam komt vrij rand van 16 en schiet tegen het hoofd van mijn spits, hij krijgt de bal met elton, haalt uit van 25 meter en vliegt langs 2 cb's en een cdm in de kruising... i'm so done _O-
  maandag 11 maart 2019 @ 15:47:44 #35
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_185543337
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:38 schreef lesleyyb het volgende:
[..]

die frustratie merk ik nu ja, ik ga momenteel voor de can, heb exact dezelfde formatie en instructies als in mijn main team en zilvers gehaald die qua stijl vergelijkbaar zijn, en holy smokes wat zijn ze incapabel om ook maar iets te doen. alles gaat zo extreem traag dat ik er eigenlijk gewoon mee wil kappen, net een potje tegen een gozer met full silver squad, kom binnen 5 minuten op 1-0, maakt ie binnen no time 1-1 met elton. schoten 7/5 voor mij en hij 2/1.. mijn cam komt vrij rand van 16 en schiet tegen het hoofd van mijn spits, hij krijgt de bal met elton, haalt uit van 25 meter en vliegt langs 2 cb's en een cdm in de kruising... i'm so done _O-
Ja, ik dacht dat passen met mijn main team een drama was, maar deze zilveren spelers kunnen er helemaal geen klote van :D Oh, en ik als een euro kreeg voor iedere keer dat een speler aan een run lijkt te beginnen, waardoor ik een diepte pass geef, om enkel mijn speler terug te zien joggen, was ik nu na 13 potjes miljonair geweest. Allemachtig.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 11 maart 2019 @ 17:11:33 #36
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_185545098
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]

Ja, ik dacht dat passen met mijn main team een drama was, maar deze zilveren spelers kunnen er helemaal geen klote van :D Oh, en ik als een euro kreeg voor iedere keer dat een speler aan een run lijkt te beginnen, waardoor ik een diepte pass geef, om enkel mijn speler terug te zien joggen, was ik nu na 13 potjes miljonair geweest. Allemachtig.
ik ga maar over tot extreme maatregelen. ik hou er niet van, maar tis tijd voor een 5 mans defensie, fall back en maar op de counter spelen en hopen dat de enige aanvaller die er tot zover wat van heeft gebakken de wedstrijden voor me gaat winnen :O
pi_185546997
Wat een packluck is dit joh. :') :') :')

CR7 uit zo'n untradeable 2 player pack.
Wutttttt

Nou, laat dat NL team maar zitten. :')

Helemaal hyped
  Redactie Sport maandag 11 maart 2019 @ 23:43:03 #38
274204 crew  Mexicanobakker
pi_185553395
Kom ik aan met m’n verdediger van Valladolid uit een zilverpakketje voor 18000, das dan toch net wat minder
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_185556081
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 18:47 schreef Doevelaer het volgende:
Wat een packluck is dit joh. :') :') :')

CR7 uit zo'n untradeable 2 player pack.
Wutttttt

Nou, laat dat NL team maar zitten. :')

Helemaal hyped
Lekker man blijft een van de beste spelers die ik gebruikt heb!
heerlijk OP en vooral als je wat skillmoves gebruikt!

Packte gister wederom niks uit een ultimate pack (89 squad socrates)

Gratis tip van Jaafke: 83 rated squad bij Desaily zit een fout in (denk ik) je hebt geen informs nodig!
Voor 8k ong pik je een mega pack op. (35k)
pi_185556497
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 07:58 schreef JaafkeJunior het volgende:
[..]

Lekker man blijft een van de beste spelers die ik gebruikt heb!
heerlijk OP en vooral als je wat skillmoves gebruikt!

Packte gister wederom niks uit een ultimate pack (89 squad socrates)

Gratis tip van Jaafke: 83 rated squad bij Desaily zit een fout in (denk ik) je hebt geen informs nodig!
Voor 8k ong pik je een mega pack op. (35k)

Dit zijn de betere tips _O_

Kwam natuurlijk helemaal niks uit bij mij, maar mijn packluck is denk ik wel op voor het restant van het seizoen. :')
pi_185556933
Zou die Bonaventura een goede vervanger zijn voor mijn Hamsik?
100K +/-. Heb inmiddels 411K en wil toch echt eens wat anders. Begon gisteren met een easy win, en vervolgens speel ik 3 wedstrijden echt belachelijk. Ik speel nog steeds 4-3-3 met Perisic en Costa voorin. Wie heeft de gouden tip voor mij nu eindelijk om dit eens aan te passen? Suso via die monthly swap players? Joao Cancelo (RM > RV) of Lozano IF / Mbappe?

wie o wie
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_185557162
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 09:12 schreef ebtravel het volgende:
Zou die Bonaventura een goede vervanger zijn voor mijn Hamsik?
100K +/-. Heb inmiddels 411K en wil toch echt eens wat anders. Begon gisteren met een easy win, en vervolgens speel ik 3 wedstrijden echt belachelijk. Ik speel nog steeds 4-3-3 met Perisic en Costa voorin. Wie heeft de gouden tip voor mij nu eindelijk om dit eens aan te passen? Suso via die monthly swap players? Joao Cancelo (RM > RV) of Lozano IF / Mbappe?

wie o wie
Wat is je hele team?
Cutrone is echt een monster, dan heb je een hyper link met Bonaventura!

Lozano is wel chill maar lastig met linken of je moet de league sbc dumfries pakken.
pi_185557383
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 09:30 schreef JaafkeJunior het volgende:
[..]

Wat is je hele team?
Cutrone is echt een monster, dan heb je een hyper link met Bonaventura!

Lozano is wel chill maar lastig met linken of je moet de league sbc dumfries pakken.

Nog steeds dit, al 2 maand. Ik zie oprecht niet wat ik anders moet doen. Nogmaals, die coins stromen me nog steeds niet binnen... Heb in m'n club wel wat untradables (Busquets, D. Costa, Zlatan en nog Arias totw), dus die eerste 84 rated squad kan ik al inruilen voor de sbc van Bonaventura). ook getwijfeld om Mbappe en Memphis IF te kopen, en seedorf achter Memphis te zetten. Alleen Mbappe wordt dan chem 6 ofzo? Wellicht Matuidi erachter, maar die lijkt me nog niet heel fijn...
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_185557440
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 09:43 schreef ebtravel het volgende:
[..]

[ afbeelding ]
Nog steeds dit, al 2 maand. Ik zie oprecht niet wat ik anders moet doen. Nogmaals, die coins stromen me nog steeds niet binnen... Heb in m'n club wel wat untradables (Busquets, D. Costa, Zlatan en nog Arias totw), dus die eerste 84 rated squad kan ik al inruilen voor de sbc van Bonaventura). ook getwijfeld om Mbappe en Memphis IF te kopen, en seedorf achter Memphis te zetten. Alleen Mbappe wordt dan chem 6 ofzo? Wellicht Matuidi erachter, maar die lijkt me nog niet heel fijn...
https://www.futbin.com/19/squad/5971925

En anders kan je heel de linkerkant aanpassen naar een andere league.

Knap dat je met mertens in de spits kan spelen, werd helemaal gek van zijn lengte.
pi_185557804
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 09:46 schreef JaafkeJunior het volgende:
[..]

https://www.futbin.com/19/squad/5971925

En anders kan je heel de linkerkant aanpassen naar een andere league.

Knap dat je met mertens in de spits kan spelen, werd helemaal gek van zijn lengte.
Het nadeel is dus als ik Perisic eraf haal, dat ik NIETS meer win met koppen.. Mijn hele team heeft een gemiddelde dwergenlengte. Hamsik (kan niet koppen), Chiellini en Koulibaly alleen. Ik speel ook echt niet zo goed, blijf in Divisie 5 hangen. Maar mertens tikt extreem fijn, en staat nu op zeg : 160 gespeeld, 110/120 doelpunten en 60 assists, dus meer betrokken bij goals dan wedstrijden gespeeld. Dat vind ik aardige statistieken toch? Alleen als ik naar de stats van Depay IF kijk, lijken die bijna beter dan Mertens, vooral het Fysieke.

team ziet er wel heerlijk uit. Maar Mbappe, Lala en Kimbempe wordt mij denk ik wat te duur :'(
Als levert Calabria nu wel weer 130K op. Lastig lastig.

[ Bericht 9% gewijzigd door ebtravel op 12-03-2019 10:26:32 ]
It's nice to be important, but it's more important to be nice
  dinsdag 12 maart 2019 @ 10:21:57 #46
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_185558119
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:04 schreef ebtravel het volgende:
[..]

Het nadeel is dus als ik Perisic eraf haal, dat ik NIETS meer win met koppen.. Mijn hele team heeft een gemiddelde dwergenlengte. Hamsik (kan niet koppen), Chiellini en Koulibaly alleen. Ik speel ook echt niet zo goed, blijf in Divisie 5 hangen. Maar mertens tikt extreem fijn, en staat nu op zeg : 160 gespeeld, 110/120 doelpunten en 60 assists, dus meer betrokken bij goals dan wedstrijden gespeeld. Dat vind ik aardige statistieken toch? Alleen als ik naar de stats van Depay IF kijk, lijken die bijna beter dan Mertens, vooral het Fysieke.
Je zou Hamsik/Douglas Costa kunnen vervangen voor Nainggolan/Perisic. Ik denk dat Perisic dan 7 chem krijgt met de juiste manager vanwege de hardlink naar Radja. Eventueel kan je Seedorf in de spits zetten zodat je zeker 7 chem krijgt op Perisic.

Dan je beoogde spits op links op het middenveld ipv Seedorf en in-game switchen. Wat meer gedoe, maar als je per se Perisic wil houden :) Of je vervangt je rechterkant voor Varane-Arias-Seedorf-Bale ofzoiets.

Of Lala-Mbappe.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_185558240
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]

Je zou Hamsik/Douglas Costa kunnen vervangen voor Nainggolan/Perisic. Ik denk dat Perisic dan 7 chem krijgt met de juiste manager vanwege de hardlink naar Radja. Eventueel kan je Seedorf in de spits zetten zodat je zeker 7 chem krijgt op Perisic.

Dan je beoogde spits op links op het middenveld ipv Seedorf en in-game switchen. Wat meer gedoe, maar als je per se Perisic wil houden :) Of je vervangt je rechterkant voor Varane-Arias-Seedorf-Bale ofzoiets.

Of Lala-Mbappe.
Nee perisic Mag wel banken van mij! alleen bedoel ik dan van 10% kopkracht, naar 0% voorin ga. Douglas Costa vind ik vooralsnog wel fijn de ruimtes in duiken, en goed met het tikken. Ik dacht gewoon dat ik echt een nieuwe goede rechtsbuiten nodig heb, alleen ben ik redelijk beperkt in m'n keuzes. Lozano, Mbappe, Bale kan ook nog. Maar hoeveel gaat die 5/6(?) chem doen, met wel 100 teamgeest?
It's nice to be important, but it's more important to be nice
  dinsdag 12 maart 2019 @ 10:30:31 #48
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_185558259
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:28 schreef ebtravel het volgende:
[..]

Nee perisic Mag wel banken van mij! alleen bedoel ik dan van 10% kopkracht, naar 0% voorin ga. Douglas Costa vind ik vooralsnog wel fijn de ruimtes in duiken, en goed met het tikken. Ik dacht gewoon dat ik echt een nieuwe goede rechtsbuiten nodig heb, alleen ben ik redelijk beperkt in m'n keuzes. Lozano, Mbappe, Bale kan ook nog. Maar hoeveel gaat die 5/6(?) chem doen, met wel 100 teamgeest?
Als je 1 of 2 spelers op 7 of 8 chem hebt is dat prima imo. Merk geen verschil tussen Bale op 10 en 8 chem bijv.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_185558390
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]

Als je 1 of 2 spelers op 7 of 8 chem hebt is dat prima imo. Merk geen verschil tussen Bale op 10 en 8 chem bijv.
Ja dus ik kan iedereen wel kwijt op RB, als ik Seedorf erachter doe. Alleen dus de vraag, wat zou mijn beste keuze zijn. Heb een hekel aan proberen, omdat ik dan binnen no time m'n coins op heb :')
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_185560260
Snap serieus niet dat er mensen zijn die met Campbell achterin spelen.
Alsof je bokito voetbalschoenen aantrekt, 43 dribbling, giga lage balance en agility en ball controll

Word gewoon oprecht blij als ik tegen Campbell mag spelen.

En die Limbombe is wel een aanradertje hoor. Scoort en assists bij het leven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')