Achter z'n rug om ? Gewoon aanspreken en hem betrekken in het gesprek. Wellicht is het de spil van het bedrijf.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:24 schreef Drogonno het volgende:
Ontstaat er een risico op de werkvloer, mensen, personeel als hij een beetje dronken is?
Zo ja meld het, zo niet overleg met collega's wat die ervan vinden.
Dit kan iemand zijn baan kosten als je het meld en als ie achterkomt wie het gemeld heeft wie weet hoe die daarop gaat reageren?
Je kan het ook niet melden maar ik zou anderen wel navragen wat die ervan denken/weten, misschien ben je niet de enigste die het gezien heeft
Oh ik dacht dat je bedoelde dat het niet kocht, excuus.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:24 schreef Tailless het volgende:
[..]
Dat je een gewoon alcohol mag nuttigen?
Het mag ook wel, de algemene regel is de norm voor een auto besturen, dit geldt ook voor machines and such. Ik heb ook wel eens een biertje gedronken tijdens het werk.quote:
Nee, niet aan de bel trekken. Daar ben je 75 jaar te laat voor geboren. Gewoon lekker laten gaan en NSB-praktijken achterwege laten. Je hebt er toch geen last van?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:04 schreef eend20 het volgende:
Hallo,
Ik werk sinds begin dit jaar bij Domino’s waar ik pizza bezorg. We een aantal teamleiders die elkaar afwisselen gedurende de dag. Nou is er 1 bij die gisterenavond laat toen het rustig was betrapt heb toen hij een biertje zat te drinken in het kantoortje achter de keuken. En er stonden nog 3 lege flesjes verstopt in de hoek van de kamer. Is dit eigenlijk toegestaan en moet ik niet aan de bel trekken bij de manager?
vind het anders als zijn prestaties er onder leiden of als het verboden is als bedrijfquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:27 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Het mag ook wel, de algemene regel is de norm voor een auto besturen, dit geldt ook voor machines and such. Ik heb ook wel eens een biertje gedronken tijdens het werk.
Eigenlijk wel. Hij zit dus op kantoor te drinken terwijl hij telefoontjes van klanten moet beantwoorden en pizza’s moet bereiden en dan worden die klanten weer boos op mij omdat het te lang duurt of dat niemand opneemt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:28 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Nee, niet aan de bel trekken. Daar ben je 75 jaar te laat voor geboren. Gewoon lekker laten gaan en NSB-praktijken achterwege laten. Je hebt er toch geen last van?
dan loop naar de managerquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:31 schreef eend20 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Hij zit dus op kantoor te drinken terwijl hij telefoontjes van klanten moet beantwoorden en pizza’s moet bereiden en dan worden die klanten weer boos op mij omdat het te lang duurt of dat niemand opneemt.
Klopt, maar de gevallen waarbij wanprestaties geleverd worden bij een wettelijke hoeveelheid alcohol die zijn zeldzaam denk ikquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:29 schreef Tailless het volgende:
[..]
vind het anders als zijn prestaties er onder leiden of als het verboden is als bedrijf
Spreek hem eerst aan, desnoods met collega's. Laat weten dat je het weet. Als je hem laat ontslaan in deze staat, zal het niet best aflopen met hem. Hij is waarschijnlijk een alcoholist.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:31 schreef eend20 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Hij zit dus op kantoor te drinken terwijl hij telefoontjes van klanten moet beantwoorden en pizza’s moet bereiden en dan worden die klanten weer boos op mij omdat het te lang duurt of dat niemand opneemt.
Maar dat is niet mijn probleem als hij wordt ontslagen. Iedereen weet dat je niet zo moeten drinken tijdens je werk.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:33 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Spreek hem eerst aan, desnoods met collega's. Laat weten dat je het weet. Als je hem laat ontslaan in deze staat, zal het niet best aflopen met hem. Hij is waarschijnlijk een alcoholist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |