abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185476827
Hallo,

Ik werk sinds begin dit jaar bij Domino’s waar ik pizza bezorg. We een aantal teamleiders die elkaar afwisselen gedurende de dag. Nou is er 1 bij die gisterenavond laat toen het rustig was betrapt heb toen hij een biertje zat te drinken in het kantoortje achter de keuken. En er stonden nog 3 lege flesjes verstopt in de hoek van de kamer. Is dit eigenlijk toegestaan en moet ik niet aan de bel trekken bij de manager?
Ik zeg maar zo... ik zeg maar niks
pi_185477055
Wettelijk gok ik ja.
pi_185477175
Lekker boeie!! At er 1 mee
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 8 maart 2019 @ 14:20:31 #4
408813 crew  trein2000
pi_185477200
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 14:13 schreef Tailless het volgende:
Wettelijk gok ik ja.
Waar staat dat dan?
zie email 27 oktober
pi_185477217
Zolang hij nog auto mag rijden, gaat hij niet over de schreef. Bij 4 bier is dit discutabel, maar als je er verder geen last van hebt, zou ik er geen grote zaak van maken. Je kan met hem praten erover als collega. Bij een vorig bedrijf waar ik teamleader was was ook een jongen die bij het avondeten (bij overwerk) altijd 2 halve liters bestelde. Ik heb er nooit wat van gezegd omdat hij altijd goed zijn werk deed en ik er totaal geen last van en het bedrijf ook niet. Mijn baas, de directeur, was dan ook aanwezig en vond het ook niet erg. Het wordt een ander verhaal als men echt gaat zitten zuipen om bezopen te worden.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_185477230
Op de werkvloer zijn ze meestal niet zo happig op matennaaiers.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 8 maart 2019 @ 14:22:54 #7
408813 crew  trein2000
pi_185477245