Ok, jammer.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zie edit.
En spray.
Morgenavond, 21:27 zit ik in Rotterdam. Komt dat uit?
Dit doet ie sterk hoor. Wauw.quote:
Leent het lied zich ook echt totaal niet voor. Dus daar was ik al niet echt bang voor.quote:
quote:
Mooi, geen circus.quote:"Ik hoop natuurlijk dat ik ga winnen, ik hoop het echt! Maar wel met de boodschap, en met de muziek zoals die is. Ik ga d'r geen allerlei gekke dingen (maakt krump bewegingen) en circus bijhalen. De muziek moet spreken, en dan moet Europa uiteindelijk kiezen of ik ga winnen."
Staat er zo te horen ontspannen en met vertrouwen in zichzelf en het nummer in. Mooi.quote:
Ja, daar heeft René Froger een sjiek woord voor: introvert.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Staat er zo te horen ontspannen en met vertrouwen in zichzelf en het nummer in. Mooi.
Hoe klinkt dat?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:20 schreef Greys het volgende:
Hij klinkt niet echt Hellevoetsluiserig meer.
Ik denk dat we vanavond al merken hoe het vocaal live staat als een huis (of niet)quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:22 schreef grazz het volgende:
Hoe gaan ze dat begin en einde vocaal goed krijgen (en gedurende het lied)? Effecten mogen op het ESF toch? Denk aan the Olsen brothers, Noorwegen 2017.
Ik denk dat het wellicht zelfs nu op de track mag staan al. Denk aan Noorwegen 2017. Hier stonden ook de gebruikte voice samples op de track al.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:22 schreef grazz het volgende:
Hoe gaan ze dat begin en einde vocaal goed krijgen (en gedurende het lied)? Effecten mogen op het ESF toch? Denk aan the Olsen brothers, Noorwegen 2017.
Heel leuk, je kunt wel zien dat de spanning van hem is afgevallen. Hoe gaaf moet dat ook zijn, dat je eigen nummer zó positief ontvangen wordt.quote:
Ja hier moest ik ook al aan denken, zou ook nog kunnen dat het zo wordt gedaan als het mag.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:29 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik denk dat het wellicht zelfs nu op de track mag staan al. Denk aan Noorwegen 2017. Hier stonden ook de gebruikte voice samples op de track al.
Komt vast weer een Nederlandse vertaling aan!twitter:DollyBellefleur twitterde op vrijdag 08-03-2019 om 11:25:52Arcade van Duncan Laurence staat al uren op repeat. Ik word totaal meegezogen in dit toverachtige lied (tekening: @WvdSComics) #songfestival https://t.co/88vSv658tV reageer retweet
Was je bij Waylon toen het lied net uit was bang voor Krumpers? Nee he?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Leent het lied zich ook echt totaal niet voor. Dus daar was ik al niet echt bang voor.
Nee tuurlijk niet, maar dat lied leende zich wel voor uitpakken met toestanden op zich. Beter niet, maar we hadden zelf ook al die motor bedacht enzo.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Was je bij Waylon toen het lied net uit was bang voor Krumpers? Nee he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |