Wat ik ook aan hem waarder is dat hij over Dylan heel goed praat en positie is en dat die een hele goede aanvulling zou zijn voor Utopia. Terwijl Dylan gister niet netjes over hem sprak tegen mensen uit de groep. Vond dat tegenvallen en vooral tekenend. Denk dat daar heel duidelijk in was het leeftijdverschil tussen die twee.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:34 schreef krabje het volgende:
[..]
ik ook,heb ook op hem gestemd,want ik denk dat hij nog wel voor vermaak kan zorgen,wie weet is hij wel valshij kan in ieder geval lekker lullen
En ik wil er nog even bij vermelden dat ik er ook voor ben dat die Tim naar huis gaat!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:34 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Yesssss....[..]
We houden de ,moed erin![]()
leeftijd kan zijn,maar vind het sowieso niet netjes dat hij slecht over jorge praat,zegt genoeg over hemquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat ik ook aan hem waarder is dat hij over Dylan heel goed praat en positie is en dat die een hele goede aanvulling zou zijn voor Utopia. Terwijl Dylan gister niet netjes over hem sprak tegen mensen uit de groep. Vond dat tegenvallen en vooral tekenend. Denk dat daar heel duidelijk in was het leeftijdverschil tussen die twee.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:37 schreef Koos1958 het volgende:
Ohja stemmen ga het gelijk doen. Op Jorge.
Ja heb ik ook net gedaan. Wilde het even afwachten maar was eigenlijk al snel duidelijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:37 schreef Koos1958 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Voor mij ook. Maar dan zijn we met 2 personen tegen de rest
Edit: sorry Koos, had je nog niet gelezen. 3 dus![]()
Nee is vlakbij de Yurtquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:36 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Sjors druk aan het spitten op de katoen plantage van A3
Schei eens uit jij.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:36 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Sjors druk aan het spitten op de katoen plantage van A3
Hij zit omdat anders die tafel wiebeltquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:39 schreef Aggie46 het volgende:
Tim zit? En hij werkte zo hard voor zijn Utopia.
Wat een utopie![]()
[ afbeelding ]
werken valt hem zwaar,hij zingt het uit tot maandag als hij weg moet hoeft hij niet meer en als hij blijft dan wil hij niet meer.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:39 schreef Aggie46 het volgende:
Tim zit? En hij werkte zo hard voor zijn Utopia.
Wat een utopie![]()
[ afbeelding ]
Jammer dat ik niet mag/kan stemmen maar Jorge it is!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:37 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zag het....maar hij zat tenminste. Zwaar werk hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:40 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Hij zit omdat anders die tafel wiebelt
Pas maar op. We gaan nog een boel herenliefde van hem zien. Daar moet je maar mee kunnen dealen.quote:
Niks mis mee. Vaak lachen met wiedanook. Zoals Jacco en Kaatje in Uto 1quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:41 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Pas maar op. We gaan nog een boel herenliefde van hem zien. Daar moet je maar mee kunnen dealen.
Het is een feit dat COSsers stemmen op de degene die naar huis gaat.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:41 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Pas maar op. We gaan nog een boel herenliefde van hem zien. Daar moet je maar mee kunnen dealen.
kan nog veranderen,want de rest krijgt nu door dat die neusring op de dames gaat stemmen en jorge op tim,dus we shall seequote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik ook.. alleen al omdat hij geen kans krijgt
Nou en? Dat is toch al lang niks nieuws meer. We leven in 2019 hoor.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:41 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:41 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik zag het....maar hij zat tenminste. Zwaar werk hoor
nee hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:42 schreef krabje het volgende:
[..]
kan nog veranderen,want de rest krijgt nu door dat die neusring op de dames gaat stemmen en jorge op tim,dus we shall see
vind het over het algemeen de meest lieve/vriendelijke mensen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Vaak lachen met wiedanook. Zoals Jacco en Kaatje in Uto 1
Aanname en als dat zo is, kan nooit erger zijn dan dat gedoe met Franny en TimTim.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:41 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Psies dat.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:43 schreef krabje het volgende:
[..]
vind het over het algemeen de meest lieve/vriendelijke mensen.
Genoten toen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Vaak lachen met wiedanook. Zoals Jacco en Kaatje in Uto 1
Ja ik ook! En je hoeft als vrouw zijnde niet bang te zijn dat ze meer van je willen. Snap je.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:43 schreef krabje het volgende:
[..]
vind het over het algemeen de meest lieve/vriendelijke mensen.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Aanname en als dat zo is, kan nooit erger zijn dan dat gedoe met Franny en TimTim.
Er is niets veranderd. Ze gaan beide op Tim sowieso. Gisteren besproken in de yurt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:44 schreef krabje het volgende:
[..]
dus in dat kleine uurtje dat ik er even niet was is het alweer veranderd?dat gaat snel dan![]()
En geen macho vertoningen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:44 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Ja ik ook! En je hoeft als vrouw zijnde niet bang te zijn dat ze meer van je willen. Snap je.
Vind dat ook, hou ook niet van dat soort opmerkingen waar je op reageerde.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Aanname en als dat zo is, kan nooit erger zijn dan dat gedoe met Franny en TimTim.
Gaat geel nog overheenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
Shelley houdt niet van wit.Gisteren dat hele hok wit gekalkt.
Mango.quote:
Dat betwijfel ik.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
vast wel.. dat klinkt wel heel depriquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:48 schreef MariaElena2018 het volgende:
Sjellie kan niks en wordt ook nooit niks
Dat wilde Joa ook,maar was niet nodig volgens John.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:48 schreef Koos1958 het volgende:
Top dakdekker geweest die Joa. Zie dat die singles gewoon los op dat dak van Hiske en Christel liggen. Erik gebruik wel een brander ervoor.
de vrijmibo is in zichtquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:49 schreef Ranah het volgende:
ik hoor erik steeds fluiten, vandaag is het weer een dag dat hij wil blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |