vind het over het algemeen de meest lieve/vriendelijke mensen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Vaak lachen met wiedanook. Zoals Jacco en Kaatje in Uto 1
Aanname en als dat zo is, kan nooit erger zijn dan dat gedoe met Franny en TimTim.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:41 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Pas maar op. We gaan nog een boel herenliefde van hem zien. Daar moet je maar mee kunnen dealen.
Psies dat.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:43 schreef krabje het volgende:
[..]
vind het over het algemeen de meest lieve/vriendelijke mensen.
Genoten toen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Vaak lachen met wiedanook. Zoals Jacco en Kaatje in Uto 1
Ja ik ook! En je hoeft als vrouw zijnde niet bang te zijn dat ze meer van je willen. Snap je.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:43 schreef krabje het volgende:
[..]
vind het over het algemeen de meest lieve/vriendelijke mensen.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Aanname en als dat zo is, kan nooit erger zijn dan dat gedoe met Franny en TimTim.
Er is niets veranderd. Ze gaan beide op Tim sowieso. Gisteren besproken in de yurt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:44 schreef krabje het volgende:
[..]
dus in dat kleine uurtje dat ik er even niet was is het alweer veranderd?dat gaat snel dan![]()
En geen macho vertoningen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:44 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Ja ik ook! En je hoeft als vrouw zijnde niet bang te zijn dat ze meer van je willen. Snap je.
Vind dat ook, hou ook niet van dat soort opmerkingen waar je op reageerde.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Aanname en als dat zo is, kan nooit erger zijn dan dat gedoe met Franny en TimTim.
Gaat geel nog overheenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
Shelley houdt niet van wit.Gisteren dat hele hok wit gekalkt.
Mango.quote:
Dat betwijfel ik.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
vast wel.. dat klinkt wel heel depriquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:48 schreef MariaElena2018 het volgende:
Sjellie kan niks en wordt ook nooit niks
Dat wilde Joa ook,maar was niet nodig volgens John.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:48 schreef Koos1958 het volgende:
Top dakdekker geweest die Joa. Zie dat die singles gewoon los op dat dak van Hiske en Christel liggen. Erik gebruik wel een brander ervoor.
de vrijmibo is in zichtquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:49 schreef Ranah het volgende:
ik hoor erik steeds fluiten, vandaag is het weer een dag dat hij wil blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |