Tim de hovenier wist het niet.En jij wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:57 schreef chufi het volgende:
Hoe heet de plant met rode besjes voor Kerst ? Hulst zou ik zeggen
Stond papa niet in de quote 500?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:57 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
https://nl.linkedin.com/in/jenssomers
Thanks[..]
Wel grappig maar niet verstandig voor je toekomst.
hij werd een beetje opgestookt door Jens maar ik kon dat gesprek niet volgenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:02 schreef Mjelleke het volgende:
Jorge wil echt alleen maar praten... pfff
Kan ook niets vinden.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:03 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Even zitten googlen. Zijn achternaam komt niet voor in de Quote 500.
Ach zo... dat heb ik dan helemaal gemistquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:05 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hij werd een beetje opgestookt door Jens maar ik kon dat gesprek niet volgen
Maar Shelley kan goed met hem praten zegt ze netquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:09 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Het enige wat die Jorge doet is praten en zelfs dat kan hij niet![]()
![]()
![]()
De enige reden dat hij met Shelly praat omdat Jens hem vertelde dat zij makkelijk bespeelbaar was en dus op hem kon gaan stemmen maar Sheldell zei in de eerste minuten van het gesprek al dat ze voor Dylan gaat kiezen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:11 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Maar Shelley kan goed met hem praten zegt ze net
Michael 2.0 dus.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:14 schreef BarryOSeven het volgende:
Boy Jorge gaat als drag queen vanavond.
pffff dat zal dat grote geheim zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:14 schreef BarryOSeven het volgende:
Boy Jorge gaat als drag queen vanavond.
Ik vind hem ook lekker vlot met zijn praatje. En hij zegt gewoon wat hij vind.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:26 schreef Ranah het volgende:
net voor eerst de nieuwen gezien en jorge gehoord, rappe babbel en direct, voor mij een aanvulling
Voor mij ook. Maar dan zijn we met 2 personen tegen de restquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:26 schreef Ranah het volgende:
net voor eerst de nieuwen gezien en jorge gehoord, rappe babbel en direct, voor mij een aanvulling
nou kom maar op toch?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Voor mij ook. Maar dan zijn we met 2 personen tegen de rest
Zwarte brief zou leuk zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:27 schreef chufi het volgende:
Of zouden ze alle 2 mogen blijven ,2 voor Tim, want dan hoeven ze daarna nog maar 1 iemand te vinden..
Koos 1958 hoort er ook bij. We zijn een #teamjorgequote:
Haha oke, al mag die ander van mij ook blijven Maar na dat gesprek tussen Jorge en Tim kan ik die Jorge waarderen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:29 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Koos 1958 hoort er ook bij. We zijn een #teamjorge
oh dat wil ik later van dgk wel zien dan, ik hoorde hem net met shellyquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haha oke, al mag die ander van mij ook blijven Maar na dat gesprek tussen Jorge en Tim kan ik die Jorge waarderen.
Dat gesprek heb ik niet gehoord.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haha oke, al mag die ander van mij ook blijven Maar na dat gesprek tussen Jorge en Tim kan ik die Jorge waarderen.
Ja dat zouden ze beter doen want schijnbaar is het toch al moeilijk kandidaten te vinden.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:27 schreef chufi het volgende:
Of zouden ze alle 2 mogen blijven ,2 voor Tim, want dan hoeven ze daarna nog maar 1 iemand te vinden..
ik ook,heb ook op hem gestemd,want ik denk dat hij nog wel voor vermaak kan zorgen,wie weet is hij wel valsquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Voor mij ook. Maar dan zijn we met 2 personen tegen de rest
Edit: sorry Koos, had je nog niet gelezen. 3 dus![]()
Gaat goed.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:34 schreef krabje het volgende:
[..]
ik ook,heb ook op hem gestemd,want ik denk dat hij nog wel voor vermaak kan zorgen,wie weet is hij wel valshij kan in ieder geval lekker lullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |