SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
De tandenborstelshowquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En Rolf Wouters dacht ik.
Waarom weet ik dit?
Kan helemaal niks bedenken, vind het een aap als hij rondloopt en dat hoofd past niet op die schouders. Maar wie ben ik?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:14 schreef IkWeetNiets het volgende:
De stuitende domheid van Gerrit...
Kan iemand van de dames hier mij uitleggen wat hem toch nog aantrekkelijk maakt?
Showmastersquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En Rolf Wouters dacht ik.
Waarom weet ik dit?
Serieus? Kan inderdaad, je weet het maar nooit.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb vaak genoeg sneeuw gehad of ijsvrij op mijn verjaardag
En ze hebben niets interessants te melden, dat is nog het ergste.quote:
Al kippenvel als ik aan een aanraking denk.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen een van de dames hier vinden Gerrit aantrekkelijk hoor
Zo, zo, druk wijffie.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:16 schreef juul. het volgende:
Weddingplanner, reisleidster, stewardes, styling en dingen regelen, dat zou Sjel wel willen doen.
Jij bent niet oud en lelijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:16 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten.
Nu moet ik toegeven, dat ik oud en lelijk ben, maar Gerrit is![]()
![]()
Hij denkt dat Shell moet gaan ontwerpen, ze zit meer in de creatieve hoek.
Als er 1 NIET creatief is, dan is het Shell...
Wat een domme, domme mensen.
Ger wil presentator worden en presentatielessen gaan volgen..
Vergaderen,meeting,weet ik veel?quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:22 schreef Amphorapotje het volgende:
Gerrit over 10 jaar :Jakkes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fans van Merel?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:29 schreef Dotteke het volgende:
100 bestellingen van wrtw
Welke gekken kopen die zooi toch allemaal het is nog spuug lelijk ook
Dat koopt Talpa gewoon op.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:29 schreef Dotteke het volgende:
Ze besodemieterd haar schuimpjesquote:
Talpa waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:29 schreef Dotteke het volgende:
Echt he, Merel roept de lui bij elkaar en die konijnen bek neemt het weer overquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Hiske houd jij jou waffel maar eens dicht en ga zelf wat doen luie rooie heks....als er 1 een publieksstem verdiend is het dat wijf wel....Zo dat moest er effe uit en lucht op...
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Hiske houd jij jou waffel maar eens dicht en ga zelf wat doen luie rooie heks....als er 1 een publieksstem verdiend is het dat wijf wel....Zo dat moest er effe uit en lucht op...
Helpt zij anderen dan wel eens?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:32 schreef PTLe het volgende:
[..]
verzendingen ..........en hulp graag voor Merel
En terecht,nu roepen en straks is ze nergens.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Pas als de schuld van de bv voldaan is. Das toch lucht verkopen? Hekel aan mensen die ergens een goed doel aan hangen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze besodemieterd haar schuimpjes
Ze had heet opgezet en er zou geld naar een goed doel doen, en dat doet ze niet
Neeeheeee, in eerste instantie vraagt ze er aandacht voor, zodra de bv weer boven de 0 is gaat er ook een percentage naar een goed doel.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet hoe ze er mee begonnen isquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeeheeee, in eerste instantie vraagt ze er aandacht voor, zodra de bv weer boven de 0 is gaat er ook een percentage naar een goed doel.
Oh, wat ben ik het met je eens!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Een percentage zou naar dat doel gaan, ondanks de lage winst van 8 euro. Zo is het begonnen volgens mij. Tegen de tijd dat ze uit de schulden zijn bestaat het programma al niet meer. Dus verkoopt ze lucht en misbruikt een goed doel om veel te kunnen verkopen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet hoe ze er mee begonnen is
Die kan niet veel tegenspraak hebben.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:39 schreef pollewop77 het volgende:
Volgens mij staat Mylene op het punt van breken
Van mij mag het.No mercy.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:39 schreef pollewop77 het volgende:
Volgens mij staat Mylene op het punt van breken
Dus dat. vooral het schuim wat in het begin gekocht heeft is voor de gek gehouden, er is nog nooit een cent naar een goed doel gegaan.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een percentage zou naar dat doel gaan, ondanks de lage winst van 8 euro. Zo is het begonnen volgens mij. Tegen de tijd dat ze uit de schulden zijn bestaat het programma al niet meer. Dus verkoopt ze lucht en misbruikt een goed doel om veel te kunnen verkopen.
Daar had Mylène naar gevraagd, hoeveel geld er naar het goede doel ging.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die lage winst is wss ook de reden dat ze iets verkoopt.8 euro is echt veel te weinig.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een percentage zou naar dat doel gaan, ondanks de lage winst van 8 euro. Zo is het begonnen volgens mij. Tegen de tijd dat ze uit de schulden zijn bestaat het programma al niet meer. Dus verkoopt ze lucht en misbruikt een goed doel om veel te kunnen verkopen.
Klopt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:41 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Daar had Mylène naar gevraagd, hoeveel geld er naar het goede doel ging.
Dat viel behoorlijk verkeerd bij Merel, zolang ze in de min staan, krijgt het goede doel helemaal niets?
Klopt, dus besodemietert ze haar schuimpjesquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:41 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Daar had Mylène naar gevraagd, hoeveel geld er naar het goede doel ging.
Dat viel behoorlijk verkeerd bij Merel, zolang ze in de min staan, krijgt het goede doel helemaal niets?
Jawel, naar Merel.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dat. vooral het schuim wat in het begin gekocht heeft is voor de gek gehouden, er is nog nooit een cent naar een goed doel gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |