Klassequote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is je breedte maar was is je lengte hahahah godverdomme wat ben ik saai
Ik snak naar Crack_s aandacht, zo hebben we allemaal wel wat.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:43 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik snak zo naar mn weekend. Alles is prima.
Ik ook maar ik mag geen seksuele aandacht van andere vrouwen vragenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik snak naar Crack_s aandacht, zo hebben we allemaal wel wat.
terecht wel :$quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik snak naar Crack_s aandacht, zo hebben we allemaal wel wat.
eis het danquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook maar ik mag geen seksuele aandacht van andere vrouwen vragen
hoe noem je een kip die de weg oversteekt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe noem je een kip die de weg oversteekt?ja hij leeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kun je hem er op attenderen dat hij een PSN account heeft waar het mogelijk mee is om online te gaan, hij neemt nu waardevolle ruimte in op mijn vriendenlijst die beter benut kan wordenquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe noem je een kip die de weg oversteekt?Ik leef nog hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrijheid blijheid vriend.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook maar ik mag geen seksuele aandacht van andere vrouwen vragen
Oh nu snap ik hem pasquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we hadden eerst een dp hier die wel leuk was, die bedoel ik
sorry
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we hadden eerst een dp hier die wel leuk was, die bedoel ik
sorry
Klasse vriend. Je bent nu volleerd. Spreid je vleugels en vlieg naar ongekende hoogtes.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik leef voor dit soort momenten, dat ik vreemden op het internet pijn kan doen
Hahaha, sadistquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik leef voor dit soort momenten, dat ik vreemden op het internet pijn kan doen
Specifiek 1 minder dan ik zou willen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:59 schreef Crack_ het volgende:
Hoeveel vrouwen hebben jullie al gebeft vandaag
14quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:59 schreef Crack_ het volgende:
Hoeveel vrouwen hebben jullie al gebeft vandaag
Dit is precies niet de bedoelingquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Specifiek 1 minder dan ik zou willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |