En jij hebt een beetje geholpenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die kop van GG is net 'n paasei zonder strik![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik wil wel dat Greet dit kapsel houdt, ik wil heel graag dat hij als paasei loopt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die kop van GG is net 'n paasei zonder strik![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dus zijn grote mond om Utopia te komen redden is van de baan, hij heeft gefaaldquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die vergaderingen stelden ook weinig meer voor,en dat lag ook voornamelijk aan Jessie.
Gerrit sliep als baby al op zijn rug, vandaar dat platte hoofd, ergo hij is lui geborenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:07 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik wil wel dat Greet dit kapsel houdt, ik wil heel graag dat hij als paasei loopt.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:03 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En jij gelooft dat ze hun leven hebben gebeterd?
Ze zorgen er nu alleen voor dat het beter verborgen blijft.
Ik vertrouw ze niet.
Merel is vooral voor haar zelf bezigquote:
Internationale vrouwendagquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merel is vooral voor haar zelf bezig
[ afbeelding ]
Hij wil dat andere mensen dingen in overleg doen,maar houdt zichzelf niet aan die afspraak.En laat een Merel ook haar eigen ding doen.Dus ja,daar heeft hij duidelijk in gefaald.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus zijn grote mond om Utopia te komen redden is van de baan, hij heeft gefaald
ALs je goed getraind ben dan doe je een uur fietsen als je om hoog fietst
Omlaag zit een maximale snelheid van 45 km per uur aan
Zolang Gerrit zelf maar niet hoeft te werkenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:11 schreef Bestweldonker het volgende:
Gerrit - Die Dylan kan heel veel geld verdienen, chille gast, hoort erbij.
Ach, de één zijn dood de ander zijn broodquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:05 schreef Bestweldonker het volgende:
Bekijk de salarissen maar eens van de goede doelendirecties, dan wordt je echt vrolijk.
https://www.ninefornews.n(...)indigt-bij-directie/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |