Ik bedoel ik heb al 3 langdurige relaties achter de rug en dit valt me gewoon op zelfs nonverbale communicatie is lastig.
En nu heb ik weer eens een vriendin ( geen sexvriendin )
En we praten over nix anders dan sex ?
zal je zien dat als het wat wordt dat die communicatie weer helemaal wegvalt.
Ik weet het, vrouwen komen van venus en mannen van mars maar toch gewoon praten over zo'n belangrijk onderwerp moet toch ongeforceerd kunnen ??
?
quote:Inderdaad... Maar dat willen wij als echte mannen
Op zondag 5 januari 2003 15:40 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Precies als je ze hebt dan vinden ze het moeilijker om er over te praten omdat ze zich dan kwetsbaarder opstellen .
ook al ben jij geen man, toch praat ik zo.. mijn welgemeende excuses
quote:klopt maar willen de vrouwen dat dan niet gelijk
Op zondag 5 januari 2003 15:42 schreef LaZZ het volgende:[..]
Inderdaad... Maar dat willen wij als echte mannen
juist niet. En zij eigenlijk ook niet maar ze denken dan vaak dat het te vroeg is of dat we er nog niet aan toe zijn...
Maar wij, mannen, zijn er gelijk aan toe![]()
ook al ben jij geen man, toch praat ik zo.. mijn welgemeende excuses
quote:vind je? ik vind van niet...
Op zondag 5 januari 2003 15:47 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
jij bent een man
quote:ik vind het ook een beetje een generaliserend onderwerp. ik praat met iedereen over sex (en helemaal met mn vriendin, zowel verbaal als non-verbaal
Op zondag 5 januari 2003 15:46 schreef Helaaz het volgende:
Ik praat met mn vriend gewoon over sex hoor! Beetje generaliserend dit!
quote:PSSSSSST!!!! is ze niet hoor
Op zondag 5 januari 2003 15:47 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
jij bent een man
[Dit bericht is gewijzigd door Erosjuhhh op 05-01-2003 15:50]
quote:Dat bedoel ik dus ook
Op zondag 5 januari 2003 15:48 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
ik vind het ook een beetje een generaliserend onderwerp. ik praat met iedereen over sex (en helemaal met mn vriendin, zowel verbaal als non-verbaal
). volgens mij ligt het gewoon aan de persoon waar mee je praat of het in meer of mindere mate over sex gaat. ik bedoel, met mn chefin zou ik niet over sex praten. terwijl we toch heel goed met lekaar kunnen opschieten.
quote:
Op zondag 5 januari 2003 15:49 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
PSSSSSST!!!! is ze niet hoor chamell
Maar idd hallo_mensen, volgens mij hebben vrouwen dat eigk ook wel
quote:
Op zondag 5 januari 2003 15:51 schreef LaZZ het volgende:
Hoezo generaliserend? Dat snap ik niet helemaal... Valt toch wel mee..? Is wel vaak zo, vooral onder wat jongere actievelingen dan..iig das mijn ervaring..
Maar idd hallo_mensen, volgens mij hebben vrouwen dat eigk ook wel
[Dit bericht is gewijzigd door RainerWernerF op 05-01-2003 15:55]
quote:Ja dat zei ik denet ook, ik denk het eigk wel. Want als ik zo de reacties lees van wat oudere mensen dan zou je dat bijna denken
Op zondag 5 januari 2003 15:55 schreef RainerWernerF het volgende:
ik zit ff te denken. dat parten over sex, zou dat niet ook leeftijdsgebonden zijn? misschien?
quote:als ik aan de lunchtafel op mn werk over sex begin zie je die vijftigplussers allemaal wit wegtrekken
Op zondag 5 januari 2003 15:56 schreef LaZZ het volgende:[..]
Ja dat zei ik denet ook, ik denk het eigk wel. Want als ik zo de reacties lees van wat oudere mensen dan zou je dat bijna denken
quote:ja daar noem je wat op maar als bij ons op school sexuele voorlichting word gegeven loopt de leraar rood aan
Op zondag 5 januari 2003 15:57 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
als ik aan de lunchtafel op mn werk over sex begin zie je die vijftigplussers allemaal wit wegtrekken
Maar eh versiertruck, ? in dit geval denk ik niet hoor
Jammer maar helaas
En ik ben van mening dat ik niet generaliseer,
Als dit wel zo overkomt bij deze mijn excuses.
De vraag blijf vooralsnog waarom dit zo is ?
quote:Hmm bij mij was dat niet zo. Maar ik had dan ook een vrij jonge biologie-leraar
Op zondag 5 januari 2003 15:58 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
ja daar noem je wat op maar als bij ons op school sexuele voorlichting word gegeven loopt de leraar rood aan
quote:ze krijgen er in ieder geval een kleurtje van
Op zondag 5 januari 2003 15:58 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
ja daar noem je wat op maar als bij ons op school sexuele voorlichting word gegeven loopt de leraar rood aan
quote:
Op zondag 5 januari 2003 15:57 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
als ik aan de lunchtafel op mn werk over sex begin zie je die vijftigplussers allemaal wit wegtrekken
Ik denk dat het idd een beetje het flirten voorafgaand aan een relatie kan zijn waardoor het eerst wel bespreekbaar is en daarna niet meer.
Vind het overigens wel vreemd, zeker voor wie in deze tijd is opgegroeid (en niet in de oudheid zoals shmoopy ) dat het zo moeilijk lijkt te zijn.
Zeker deze generatie is toch doodgegooid met sex, op tv, in reclames enz.
quote:ik vind het helemaal vreemd dat die zogenaamde jaren zestig generatie er schijnbaar zo'n last van heeft als het over sex gaat. zou je toch niet verwachten bij mensen die de sexuele revolutie (kuch) hebben meegemaakt.
Op zondag 5 januari 2003 16:01 schreef shmoopy het volgende:[..]
Goeie tip!Ik denk dat het idd een beetje het flirten voorafgaand aan een relatie kan zijn waardoor het eerst wel bespreekbaar is en daarna niet meer.
Vind het overigens wel vreemd, zeker voor wie in deze tijd is opgegroeid (en niet in de oudheid zoals shmoopy) dat het zo moeilijk lijkt te zijn.
Zeker deze generatie is toch doodgegooid met sex, op tv, in reclames enz.
quote:Dan zou het dus misschien ook aan jou kunnen liggen?
Op zondag 5 januari 2003 16:00 schreef Flying_Vee het volgende:
Halo effe ontopic blijven aub !Maar eh versiertruck, ? in dit geval denk ik niet hoor
Jammer maar helaasEn ik ben van mening dat ik niet generaliseer,
Als dit wel zo overkomt bij deze mijn excuses.De vraag blijf vooralsnog waarom dit zo is ?
quote:Ik denk van niet, Want ik ben meestal degene die hierover wil praten, maar het lijkt wel alsof ze jaloers / bang / verlegen, etc zijn
Op zondag 5 januari 2003 16:05 schreef LaZZ het volgende:[..]
Dan zou het dus misschien ook aan jou kunnen liggen?
Misschien moet jij je gewoon s wat meer openstellen in relaties met een sexpartner. Als jij dat doet dan voelt je partner het meestal ook wel aan dat je dit wilt en dan voelt deze zich gelijk ook wat opgeluchter..
Probeeer maar uit zouk zeggen
Typo
quote:You've got a point there.
Op zondag 5 januari 2003 16:03 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
ik vind het helemaal vreemd dat die zogenaamde jaren zestig generatie er schijnbaar zo'n last van heeft als het over sex gaat. zou je toch niet verwachten bij mensen die de sexuele revolutie (kuch) hebben meegemaakt.
Maar vergeet niet dat die seksuele revolutie zich niet af heeft gespeeld bij iedereen.
Net zoals niet iedereen hippie was in die tijd.
Een beetje het 'Nu een saaie lul, toen een saaie lul'-idee.
quote:Nietes.
Op zondag 5 januari 2003 16:15 schreef hallo_mensen het volgende:
nu gaan jullie helemaal offtopic
Het is heel nuttig om de personen waar het om gaat te bezien in het tijdsbeeld waarin ze zijn opgegroeid.
quote:Dat vind ik nou ook.. bedankt modje
Op zondag 5 januari 2003 16:18 schreef shmoopy het volgende:[..]
Nietes.
Het is heel nuttig om de personen waar het om gaat te bezien in het tijdsbeeld waarin ze zijn opgegroeid.
quote:Jaloers zal toch niet het geval zijn in een relatie?
Op zondag 5 januari 2003 16:10 schreef Flying_Vee het volgende:[..]
Ik denk van niet, Want ik ben meestal degene die hierover wil praten, maar het lijkt wel alsof ze jaloers / bang / verlegen, etc zijn
terwijl dat helemaal niet nodig is/was
en het doel van het praten hierover moge duidelijk zijn gewoon de relatie verbeteren dat is toch alleen maar positief voor beide ?
?
Typo
quote:Pcies !!!
Op zondag 5 januari 2003 16:18 schreef shmoopy het volgende:[..]
Nietes.
Even wat info ik ben vrij liberaal opgevoed.
En partner 1 was erg jong ( voor mij dan bouwjaar 1981 )
Ze was nog onder moeder paraplu zeg maar en had een strenge vader ( asshole bij uitstek )
Partner 2 was van 1969 en een heel ander type ze was erg zelfbewust en was wereldwijs maar ook weer geen prater op sexgebied
Partner 3 was een heel ander verhaal zij was bezich met het oplossen van haar problemen uit het verleden. ps uit bouwjaar 1974
kom maar op met uw reacties.
quote:Ja... je ziet dus wel dat bij al jouw partners of de leefomgeving er wat mee te maken heeft gehad (waarschijnlijk praatten ze er bij partner 1 niet zoveel over omdat strenge ouders liever niet hebben dat hun dochter "vroeg" begint.
Op zondag 5 januari 2003 16:31 schreef Flying_Vee het volgende:[..]
Pcies !!!
Even wat info ik ben vrij liberaal opgevoed.
En partner 1 was erg jong ( voor mij dan bouwjaar 1981 )
Ze was nog onder moeder paraplu zeg maar en had een strenge vader ( asshole bij uitstek )Partner 2 was van 1969 en een heel ander type ze was erg zelfbewust en was wereldwijs maar ook weer geen prater op sexgebied
Partner 3 was een heel ander verhaal zij was bezich met het oplossen van haar problemen uit het verleden. ps uit bouwjaar 1974
kom maar op met uw reacties.
Zij vond ook dat wanneer zij het over ervaringen met andere jongens had ik een beetje kortaf ging doen enzo.
Tja ik vind het niet zo gek maar goed verder waren we er wel vrij open over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |