Autofellatio met autoerotische asphynciatie?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar ik heb 3 uur lang gevaarlijke dingen gedaan en nu ben ik weer veilig terug dan mag ik toch wel weer een hallo
ik probeer die foto van iwanius met dat Ajaxshirt bij de fontein te vinden, maar lukt nietquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:29 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Wat voor een gevaarlijke dingen heb je gedaan? In je Ajax kloffie door Rotterdam gewandeld?
jaquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Autofellatio met autoerotische asphynciatie?
Is ook lastig. Mensen die op ANONIEM zijn gegaan, zijn lastig meer te traceren op Google. En de zoekfunctie op FOK! werkt ook niet echt mee.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik probeer die foto van iwanius met dat Ajaxshirt bij de fontein te vinden, maar lukt niet
Beter kom je niet meer terug xoxoquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:46 schreef xcachet het volgende:
Hoe kan een forum met zoveel autisten zoveel verandering doorgaan. Op de mobiele site dan.
maar wie moeten we dan pestenquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:47 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Beter kom je niet meer terug xoxo
En ik maar notes krijgen voor het ‘wegjagen van users’quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:47 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Beter kom je niet meer terug xoxo
Wow openbaren notes, trquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
En ik maar notes krijgen voor het ‘wegjagen van users’
Kan je dat niet gewoon op Discord houden?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil iedereen uit KLB wegjagen en er een pro braddie forum van maken.
Ben je zo aan het sneren cachie?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
En ik maar notes krijgen voor het ‘wegjagen van users’
Dit is de KLB SC, als we het over Braddie of besneden piemels willen hebben, dan doen wij dat. Als je dat niet bevalt is de OUD SC misschien net veilig voor jequote:Op donderdag 7 maart 2019 23:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kan je dat niet gewoon op Discord houden?
Ik wil niet gezien worden in een straal van 50 posts wat met Braddie te maken heeft!
En toch reageer ik, maar dat is om mijn standpunt te drukken
We gaan het maar eens over Braddie hebben als hij er bij is, hij valt toch snel genoeg door de mand.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit is de KLB SC, als we het over Braddie of besneden piemels willen hebben, dan doen wij dat. Als je dat niet bevalt is de OUD SC misschien net veilig voor je
Jij bent Braddie???quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
We gaan het maar eens over Braddie hebben als hij er bij is, hij valt toch snel genoeg door de mand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |