Mono, ik twijfel of ik Forum moet stemmen straks.quote:
Op de lange termijn zijn we toch doodquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mono, ik twijfel of ik Forum moet stemmen straks.
Kun je mij overhalen mbt de Groene standpunten?
1000 miljard uitgeven voor 0.0007 minder graden opwarming over 20 jaar. In de meest gunstige gevallen vanuit de cijfers die de indieners van het concept klimaat akkoord hebben ingediend.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mono, ik twijfel of ik Forum moet stemmen straks.
Kun je mij overhalen mbt de Groene standpunten?
Nog maar de zwijgen over het geld dat de regering eraan wil besteden.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:14 schreef Monopoly het volgende:
Alle Co2 uitstoot die wij over 20 jaar moeten weggewerkt hebben, is evenveel als China op dit moment in 5 dagen uitstoot.
Exact.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nog maar de zwijgen over het geld dat de regering eraan wil besteden.
We mogen als Nederland er echt wel wat aan doen, ookal is de impact heel klein. Zoveel dingen die eigenlijk niet direct geld kosten. Zoals bijvoorbeeld geld vragen voor plastictasjes etc.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Exact.
Als je de kosten tegenover de baten zet is het ridicuul.
Ik denk dat als je al zoveel geld moet uitgeven, dat er absoluut betere manieren zijn.
Precies. Niets doen is laf. Maar 1000 miljard uitgeven met zulk weinig resultaat is het andere uiterste.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
We mogen als Nederland er echt wel wat aan doen, ookal is de impact heel klein. Zoveel dingen die eigenlijk niet direct geld kosten. Zoals bijvoorbeeld geld vragen voor plastictasjes etc.
Welnee joh. Overdreven gedoe allemaal.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
We mogen als Nederland er echt wel wat aan doen, ookal is de impact heel klein. Zoveel dingen die eigenlijk niet direct geld kosten. Zoals bijvoorbeeld geld vragen voor plastictasjes etc.
Haagsequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |