Wie ben jij?quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gast er zijn hele KLB SCs aan haar besteed. Je weet wel Stefanie van Hyves
Ik heb aan de wieg gestaan van de KLB SC. Vraag maar aan Crack.quote:
Tofquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb aan de wieg gestaan van de KLB SC. Vraag maar aan Crack.
Valt wel mee.quote:
Ik ga hem er gewoon weer in gooien, hoor vriend:quote:
Heb echt geen flauw ideequote:Op donderdag 7 maart 2019 20:30 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik ga hem er gewoon weer in gooien, hoor vriend:
[ afbeelding ]
Doen alsof je Stacey niet je kent.
"Gezapig sfeertje hoor"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Gezapig sfeertje hoor"Nooit eerder gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Neequote:Op donderdag 7 maart 2019 20:46 schreef Chloroform het volgende:
Vinden jullie de rode nibbits ook lekkerder dan de gele, ook al zit er geen verschil in
Oh okéquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Gezapig sfeertje hoor"Ze heeft wel goede tetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel verschilquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:46 schreef Chloroform het volgende:
Vinden jullie de rode nibbits ook lekkerder dan de gele, ook al zit er geen verschil in
Wat danquote:
quote:
Ja houd je bek dan gvdquote:
Hij is zo lekker hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |