ja leuk dat ik nog leefquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
![]()
![]()
Heee, hoe is het
Leuk dat je nog leeft
Ga je nu serieus iemand bodyshamenquote:
The notebook?quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja leuk dat ik nog leef
heb zaterdag date mss
lekker film kijken bij my thuis![]()
![]()
Hoop dat je al een bruine bank hebtquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja leuk dat ik nog leef
heb zaterdag date mss
![]()
Welke film?quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja leuk dat ik nog leef
heb zaterdag date mss
![]()
hoezo bruinquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop dat je al een bruine bank hebt
Ben er rond 20.00 uur okequote:Op donderdag 7 maart 2019 19:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja leuk dat ik nog leef
heb zaterdag date mss
![]()
Je bent toch van de verkeerde kantquote:
Hoezo misschien, fix itquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja leuk dat ik nog leef
heb zaterdag date mss
![]()
Dat zou ik echt NOOIT doenquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga je nu serieus iemand bodyshamen
nee gadverdamme tering eyquote:
nice :$ waar ken je hem vanquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo misschien, fix it
Oehla damnski, ik heb een scharrelding zo sexy damn pufpuf
vind meisjes ook wel chill en hoezo bruin dan tenzij je smeerlap bent die leeft op frikandellen en pakken oreoquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent toch van de verkeerde kant
Waarom zou iemand kunnen leven op oreoquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nice :$ waar ken je hem van[..]
vind meisjes ook wel chill en hoezo bruin dan tenzij je smeerlap bent die leeft op frikandellen en pakken oreo
kweeniequote:Op donderdag 7 maart 2019 19:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zou iemand kunnen leven op oreo
Zijn best lekkerquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zou iemand kunnen leven op oreo
Oh chill ik zal je mijn room dm'en.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Deal.
Wanneer kan ik camera’s in je douche en wc komen installeren om je te controleren???
Ik heb nieuwe tokens trouwens
Werk, personeelsfeestenquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nice :$ waar ken je hem van[..]
vind meisjes ook wel chill en hoezo bruin dan tenzij je smeerlap bent die leeft op frikandellen en pakken oreo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |