Ben benieuwd wat er gaat gebeuren nu het weer een rustig nummer isquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:30 schreef Unites het volgende:
[..]
In mijn ogen had Pannecoucke één succesnummer (letterlijk). Daarna was zijn regie drie keer niks. Zal denk ik ook afhangen met welke artiest hij samenwerkt.
Desondanks vind ik het niks dat er nu een soort 'vaste' regisseur is. Geef anderen ook een kans. Dit is meestal niet goed voor het creatieve proces.
In het begin dacht ik ook wel... 'Hè, dit heb ik eerder gehoord!'quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:32 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het ook wel iets weg hebben van de introsong van The Bridge
Ik ook!quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren nu het weer een rustig nummer isEn volgens mij is Duncan zelf ook niet gek, clip ziet er prachtig uit. Ilse er nog bij, heb toch wel vertrouwen weer
Al wil ik dat natuurlijk nu ook![]()
Ook dat is eng.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:35 schreef Momo... het volgende:
Inzending Songfestival klimt naar 4e plek bookmakers
’Arcade is briljant en kruipt onder je huid’
Wow de telegraaf is echt postief
Inderdaad. Ik geef Pannecoucke nog wel een kansje hiermee.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij een nummer met deze sfeer en gezien het willen 'bemoeien' van Ilse snap ik de keuze voor Pannecoucke nou juist weer wel.
Zo leuk voor hemtwitter:songfestivalNL twitterde op donderdag 07-03-2019 om 20:38:38Gefeliciteerd @dunclaurence! Arcade staat na dik een uur op de eerste plaats van de Nederlandse iTunes Chart. #songfestival https://t.co/bqIZKwatCQ reageer retweet
Dat gaat weer zo'n heerlijke week wordenquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:32 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Jaa zin in de rehearsals; Lekker naar de streams van het hoofd kijken!
Ik vraag me na al die jaren trouwens wel af wat nu precies Pannecouckes invloed is. Hij is niet diegene die de staging en het concept zelf bedenkt toch? Meer iemand die gaat over de camerashots e.d.? Het geheel?quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik geef Pannecoucke nog wel een kansje hiermee.
Daar ben je denk ik niet alleen inquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat gaat weer zo'n heerlijke week worden![]()
Ik vind die reheaersal week eigenlijk in sommige opzichten nog wel leuker dan de echte ESF week![]()
Ja dat vind ik ook wel spannend. Lied top en staging heb ik ook vertrouwen in, maar live zang is even afwachten.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Morgenavond live bij DWDD kan trouwens deze bubble wel weer doorprikken als er ook maar een vals nootje tussen zit.. dus ik hou mijn vingers nog gekruist
Ja vooral met die achtergrondzang, daar zit ik nog over in omdat dat juist zo mooi isquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:44 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel spannend. Lied top en staging heb ik ook vertrouwen in, maar live zang is even afwachten.
Het hoofdquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:45 schreef Greys het volgende:
Matt (het hoofd) gaat vanavond kijken tweet ie net terug. En als the song calls for it he will throw another bottle.
Ja dat. Pannecoucke heeft de krumpers niet bedacht jongens. En ook het pak van Trijntje niet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vraag me na al die jaren trouwens wel af wat nu precies Pannecouckes invloed is. Hij is niet diegene die de staging en het concept zelf bedenkt toch? Meer iemand die gaat over de camerashots e.d.? Het geheel?
Zeker!quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:39 schreef Em31 het volgende:
Zo leuk voor hemtwitter:songfestivalNL twitterde op donderdag 07-03-2019 om 20:38:38Gefeliciteerd @:dunclaurence! Arcade staat na dik een uur op de eerste plaats van de Nederlandse iTunes Chart. #songfestival https://t.co/bqIZKwatCQ reageer retweet
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:45 schreef Greys het volgende:
Matt (het hoofd) gaat vanavond kijken tweet ie net terug. En als the song calls for it he will throw another bottle.
En Sennek had haar eigen staging bedachtquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat. Pannecoucke heeft de krumpers niet bedacht jongens. En ook het pak van Trijntje niet.
Als hij dat niet doet, wie dan wel? Volgens mij doet Pannecoucke dat allemaal wel, in samenwerking met de artiest.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vraag me na al die jaren trouwens wel af wat nu precies Pannecouckes invloed is. Hij is niet diegene die de staging en het concept zelf bedenkt toch? Meer iemand die gaat over de camerashots e.d.? Het geheel?
Ja dat is juist wel wat hij doetquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als hij dat niet doet, wie dan wel? Volgens mij doet Pannecoucke dat allemaal wel, in samenwerking met de artiest.
Eerst moeten alle nummer er zijn (deadline 10 maart)quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:48 schreef iBenny het volgende:
http://esctracker.com/
Waarom zijn de inzendingen van 2019 nog niet verwerkt?
De artiest en het team doen dat. Waylon wilde eerst alleen op het podium maar heeft zich door iemand om hem heen laten vertellen en overtuigen dat er meer bij moest. Geen idee wie maar Pannecoucke iig niet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als hij dat niet doet, wie dan wel? Volgens mij doet Pannecoucke dat allemaal wel, in samenwerking met de artiest.
Ik kan niet wachten!quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:45 schreef Greys het volgende:
De artiest zelf samen met AVTROTROS en misschien een beetje Pannecoucke? Ik denk niet dat Pannecoucke als regisseur zegt van: nou, weet je wat me nou leuk lijkt, wat krumpers erbij. Dan heeft hij toch veel te veel invloed op iemands act? Of zeg ik dan iets geks?quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als hij dat niet doet, wie dan wel?
Dat topic van vorig jaar blijft wel echt briljantquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:45 schreef libranl het volgende:
Nee, alsjeblieft geen Pannecoucke meer.![]()
Die heeft de afgelopen jaren al genoeg inzendingen gepannecouckeficeerd.
De Krumpers kwamen wel uit de hoed van Pannecoucke als ik het me goed herinner. Ik geloof dat Waylon zei dat ie was overtuigd door het concept door 'm maar het eerst niet zag zitten....quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat. Pannecoucke heeft de krumpers niet bedacht jongens. En ook het pak van Trijntje niet.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat topic van vorig jaar blijft wel echt briljant
Iemand in zijn team kende de krumpers toch? Hoe heet die ook alweer? Die zal het dan vast wel geweest zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
De artiest en het team doen dat. Waylon wilde eerst alleen op het podium maar heeft zich door iemand om hem heen laten vertellen en overtuigen dat er meer bij moest. Geen idee wie maar Pannecoucke iig niet.
In ieder geval fijn voor de startpositie, want daar wordt toch wel een beetje naar de odds gekeken... en als we bovenaan staan zullen ze ons en de andere favorieten zoals Rusland wel uit elkaar houden en niet achter elkaar zettenquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:50 schreef Momo... het volgende:
3de plaats bij alle bookies gemiddeld nu, dus dat gaat de goede kant op.
Is ook meer dan logisch. We staan nu best wel in de aandacht. Morgen zullen we weer dalen als er nieuwe inzendingen bekend zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:50 schreef Momo... het volgende:
3de plaats bij alle bookies gemiddeld nu, dus dat gaat de goede kant op.
Sean volgens mij. Die ook mee was naar Lissabon en die z'n clip geregisseerd heeft geloof ik.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iemand in zijn team kende de krumpers toch? Hoe heet die ook alweer? Die zal het dan vast wel geweest zijn.
yesssss ben benieuwd wat hij vindtquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:49 schreef Momo... het volgende:
Gekke donkere man die dol was op Portugal doet zo ook ons nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |