Ga naar het Libelle of Margriet forum. Je mag hier gewoon discussiėren.quote:
En Duncan zelf. Die weet prima wat ie wil.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:27 schreef Guanabana het volgende:
Mwe, ik ben inmiddels niet meer per se enthousiast over Pannecoucke, maar als Ilse zich er tegenaan bemoeit heb ik er wel weer vertrouwen in.
Ja precies, in ieder geval is er geen Trijntje die de boel tegenwerkt/ophoudt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En Duncan zelf. Die weet prima wat ie wil.
Ja, dat is een supergroot voordeel!! Dit komt nog steeds goedquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En Duncan zelf. Die weet prima wat ie wil.
Tijd voor jan om nieuwe uitdagingen te zoeken.. (helaas zal die de paycheck niet laten lopen).quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:27 schreef Greys het volgende:
Dus dat creative director van Jan was gelul.
Maar een toon die een beetje rekening houdt met het enthousiasme van velen momenteel zou wel lief zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ga naar het Libelle of Margriet forum. Je mag hier gewoon discussiėren.
Het is een goede zanger, maar heel veel ervaring met grotere optredens heeft hij niet, toch? Het zal vast wel meevallen, maar hoop niet dat hij door de zenuwen straks een gevalletje Joan Franka* wordt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind dat epische einde er toch redelijk inzitten vanaf 2:18[..]
Denk dat we dat inderdaad moeten doen.[..]
En dat kan hier inderdaad het verschil maken. Maar ik heb zo'n vermoeden dat ze daar al een stukje zekerder over zijn dan met Trijntje.
Waar mijn 'angst' ligt is de zang. Het is wel zo'n beetje zo een nummer waar al snel vals kunt gaan.
Maar goed... Hij heeft 2 jaar mogen oefenen.
Zeker!quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Tegelijkertijd hoop ik ook dat mensen hier die het nummer niks vinden dit ook kunnen uiten zonder met pek en veren te worden besmeurd. Beetje schuren kan toch.Want uiteindelijk is het ieders mening die telt. Als het maar gezellig blijft want Hatrid Mun niet Sigra.
Met respect, ga maar weer lomp doen in VBLquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ga naar het Libelle of Margriet forum. Je mag hier gewoon discussiėren.
Want?? Daar doet iedereen lomp? Daar kan je ook gewoon discussiėren...quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:29 schreef Momo... het volgende:
[..]
Met respect, ga maar weer lomp doen in VBL
Dus dat. Dat is precies mijn punt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:29 schreef Unites het volgende:
[..]
Het is een goede zanger, maar heel veel ervaring met grotere optredens heeft hij niet, toch? Het zal vast wel meevallen, maar hoop niet dat hij door de zenuwen straks een gevalletje Joan Franka* wordt.
(*Ik controleerde net even haar Wiki. Heb me nooit gerealiseerd dat zij zo jong was toen ze meedeed)
In mijn ogen had Pannecoucke één succesnummer (letterlijk). Daarna was zijn regie drie keer niks. Zal denk ik ook afhangen met welke artiest hij samenwerkt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:27 schreef Guanabana het volgende:
Mwe, ik ben inmiddels niet meer per se enthousiast over Pannecoucke, maar als Ilse zich er tegenaan bemoeit heb ik er wel weer vertrouwen in.
Lekkah!quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:30 schreef Martijnnnpp het volgende:
Ben tops aan het kijken op youtube en bijna in elke top staat Nederland in de top 5
Jij bent weer druk met de notes?quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:31 schreef Greys het volgende:
Jongens echt kap eens. Negeer gewoon de posts die je niet leuk vindt. Kumbajaaaa DOEZEPWAAAAA.
Edit oh ik loop alweer tig posts achter![]()
Bij een nummer met deze sfeer en gezien het willen 'bemoeien' van Ilse snap ik de keuze voor Pannecoucke nou juist weer wel.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:30 schreef Unites het volgende:
[..]
In mijn ogen had Pannecoucke één succesnummer (letterlijk). Daarna was zijn regie drie keer niks. Zal denk ik ook afhangen met welke artiest hij samenwerkt.
Desondanks vind ik het niks dat er nu een soort 'vaste' regisseur is. Geef anderen ook een kans. Dit is meestal niet goed voor het creatieve proces.
Jaa zin in de rehearsals; Lekker naar de streams van het hoofd kijken!quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:31 schreef Niels93 het volgende:
Op volle kracht en vol enthousiasme naar mei!
Dat lijkt me echt een titel die ze hem hebben gegeven zodat hij zich interessant en belangrijk kan wanen, maar eigenlijk voert hij geen drol uitquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:27 schreef Greys het volgende:
Dus dat creative director van Jan was gelul.
Die zal makkelijk luisterenquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij een nummer met deze sfeer en gezien het willen 'bemoeien' van Ilse snap ik de keuze voor Pannecoucke nou juist weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |