Wellicht heeft Zenit niet zo'n goed elftal?quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe kan Villarreal 3-1 voorstaan bij Zenit?
Maar Villarreal bakt er dit seizoen geen kut van.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wellicht heeft Zenit niet zo'n goed elftal?
Dat ze daar bijna drie maanden lang geen competitie voetbal spelen zal ook niet in het voordeel werken me dunkt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wellicht heeft Zenit niet zo'n goed elftal?
Met tien man op een donderdagavond moeten kloten bij Rennes en zondags tegen een voortdenderende hypetrain uit Old Trafford.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:42 schreef Bolasie het volgende:
Gaat helemaal nergens meer over sinds die rode kaart. Hou het maar bij 3-1, anders komt het niet goed met de return.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met tien man op een donderdagavond moeten kloten bij Rennes en zondags tegen een voortdenderende hypetrain uit Old Trafford.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien zijn ze er daar ook al achter dat die er niets van kan?quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:31 schreef Bolasie het volgende:
Ik vraag me in godsnaam af waarom zo'n Denis Suarez is gehaald als je er toch nauwelijks wat mee doet.
Barça-deadwood is over het algemeen ook gewoon écht deadwood.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien zijn ze er daar ook al achter dat die er niets van kan?
Los daarvan was het sowieso al een onbegrijpelijke transfer. Mag hopen dat ze hem niet overnemen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien zijn ze er daar ook al achter dat die er niets van kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |