goeiequote:Op donderdag 7 maart 2019 18:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze achter net zo graag Shelley kwijt zijn ...zelfs met een ex van Gerrit krijg je geen reuring met die meid...
Utopia 1 Megan herhaling?quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Of komt hij vanavond als dragqueen?
behalve haar omaquote:Op donderdag 7 maart 2019 18:56 schreef Soury het volgende:
Chris heeft nooit steenbokken om haar heen. Koekoek
Oh ja, wat een BSquote:
die lopen ook niet echt vrij rond ..quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:56 schreef Soury het volgende:
Chris heeft nooit steenbokken om haar heen. Koekoek
Jeetje een homo dat is toch geen groot geheim ofzo. Maar ja drama queen is het welquote:Op donderdag 7 maart 2019 18:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jorge verlult zich zegt zijn ex was ook een weegschaal hij was en verbeterde zich gelijk
quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oh nu valt t kwartje pas van de boerenmeid (megan)
Nee daarom kan ik me niet voorstellen dat het zijn geheim isquote:Op donderdag 7 maart 2019 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Jeetje een homo dat is toch geen groot geheim ofzo. Maar ja drama queen is het wel
nou, dan zijn we daar uit.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:59 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
In combi met secret story drag bingo
Een trucje om te blijven.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee daarom kan ik me niet voorstellen dat het zijn geheim is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |