Das het enige voordeel van blokverwarming.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik kan nog niet zonder m'n gezellig snorrend gaskacheltje, heb geen cv
Dat dat kanquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:14 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Das het enige voordeel van blokverwarming.
Hoop dat Eneco er snel is. Ze gaan m'n boiler van bijna 15 jaar oud slim maken
Veel plezier/succesquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:16 schreef Sarabi het volgende:
Over een half uurtje al eten en dan road trip! Alle ingrediënten voor de bieren voor het NK halen.
Niet tof......bijna weekend!quote:
Gaan ze ernaast zitten en voorlezen wat allemaal vernieuwd is in de afgelopen 15jaar zodat die weer op de hoogte isquote:
Luisterboekquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaan ze ernaast zitten en voorlezen wat allemaal vernieuwd is in de afgelopen 15jaar zodat die weer op de hoogte is
Ja heeft ie voor als ie in Limburg klussen heeft, wel zo makkelijk danquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet tof......bijna weekend!
Oh dat is wel tof Hestia dat hij daar ook een appartement heeft!
Succes Sarabi en QS!
Hahahaquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaan ze ernaast zitten en voorlezen wat allemaal vernieuwd is in de afgelopen 15jaar zodat die weer op de hoogte is
Logisch wel......hoop ik.....denk ik.....quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:03 schreef quickstepster het volgende:
![]()
![]()
De boiler warmt nu alleen standaard op op nachtstroom. Of als je hem handmatig aanzet. Maar je kan nergens aflezen wanneer dat nodig is. Dat merk je pas als je water koud is...
Er komt nu een kastje aan vast. Die gaat opwarmen als de boiler weinig heet water meer heeft, ongeacht moment. Dus dan staat hij niet meer alle nachten aan, maar alleen de momenten dat het nodig is, dag of nacht. Scheelt een hoop koud douchen
En dat terwijl koud douchen juist gezond is.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:03 schreef quickstepster het volgende:
![]()
![]()
De boiler warmt nu alleen standaard op op nachtstroom. Of als je hem handmatig aanzet. Maar je kan nergens aflezen wanneer dat nodig is. Dat merk je pas als je water koud is...
Er komt nu een kastje aan vast. Die gaat opwarmen als de boiler weinig heet water meer heeft, ongeacht moment. Dus dan staat hij niet meer alle nachten aan, maar alleen de momenten dat het nodig is, dag of nacht. Scheelt een hoop koud douchen
Klinkt een stuk beter ja. Ben blij dat ik geen boiler heb. Ik sta rustig half uur onder de douchequote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:03 schreef quickstepster het volgende:
![]()
![]()
Er is koud en koud hèquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:08 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
En dat terwijl koud douchen juist gezond is.
*samendouchen*quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:28 schreef quickstepster het volgende:
Merk het vooral als vriend er is. Het is een 80l boiler, dus in mn eentje is douchen, afwassen en extra sopjes enzo geen probleem. Maar een tweede (lange) doucher erbij schiet niet op
Dat komt in de praktijk neer op dat zij doucht en hij staat te koukleumen waarschijnlijk.quote:
Oeh......ervaring?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt in de praktijk neer op dat zij doucht en hij staat te koukleumen waarschijnlijk.
Met douchen met QS? Niet dat ik weet.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:35 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
True true[..]
een grote regendouche is dan wel fijn....
Mwoah. Hij douched op standje brand je huid eraf, dus ik vermaak me er beter naast dan recht eronder.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt in de praktijk neer op dat zij doucht en hij staat te koukleumen waarschijnlijk.
Meermaals meegemaakt ja. En dat zo'n vrouw dan nog waagt te zeggen: gezellig hè, zo samen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Whahahabedoelde vooral ervaring met koukleumen
Dat zou ik nou nooit zeggen.....quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meermaals meegemaakt ja. En dat zo'n vrouw dan nog waagt te zeggen: gezellig hè, zo samen.
Ik heb geen douche nodig om een vrouw nat te laten worden.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:36 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Mwoah. Hij douched op standje brand je huid eraf, dus ik vermaak me er beter naast dan recht eronder.
Maar samen wordt het douchen echt niet zuiniger, integendeel
Wat zou je dan wel zeggen?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat zou ik nou nooit zeggen.....![]()
Je moet ook niet douchen maar 'douchen' samen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit er geen boost functie op? Om snel op te warmen, als ik die hier aanzet dan is het een stuk langer warm. (heb 100l)quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:28 schreef quickstepster het volgende:
Merk het vooral als vriend er is. Het is een 80l boiler, dus in mn eentje is douchen, afwassen en extra sopjes enzo geen probleem. Maar een tweede (lange) doucher erbij schiet niet op
Nou, water glijd helemaal niet, dus mwoah. En geen booster. Ik heb traag en iets minder traag opwarmen op die dinosaurus. Zal vragen of dat nu ook beter gaat wordenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet ook niet douchen maar 'douchen' samen.
Krijg je het vanzelf warm.[..]
Zit er geen boost functie op? Om snel op te warmen, als ik die hier aanzet dan is het een stuk langer warm. (heb 100l)
Mijn douche is 90x90 cm ofzoquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:42 schreef S95Sedan het volgende:
De douche hier is groter dan m'n berging
(no joke)
Douchen met onbekende mannen is niks voor jou?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik zou je de douche uitschoppen![]()
Hier kan ik net staan en dan kan ik vanuit de douche bij de wastafel m'n tanden poetsenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:42 schreef S95Sedan het volgende:
De douche hier is groter dan m'n berging
(no joke)
Heb altijd geleerd geen vreemde mannen binnen te laten inderdaadquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Douchen met onbekende mannen is niks voor jou?
Hoi, ik ben AirwiN.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb altijd geleerd geen vreemde mannen binnen te laten inderdaad
Nu ik geen vreemde meer ben...quote:
Ik ben heel slank, komt goed.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar het is echt heel krap hier hoor.......
Lijkt mij van niet? Hoger opwarmen wil ook wel helpen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:42 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Nou, water glijd helemaal niet, dus mwoah. En geen booster. Ik heb traag en iets minder traag opwarmen op die dinosaurus. Zal vragen of dat nu ook beter gaat worden[..]
Mijn douche is 90x90 cm ofzo![]()
Nee dat gaat niet lukken hierquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier kan ik net staan en dan kan ik vanuit de douche bij de wastafel m'n tanden poetsen
Goed mikkenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt mij van niet? Hoger opwarmen wil ook wel helpen.
2.5x2 is het hier, wie dat verzonnen heeft.[..]
Nee dat gaat niet lukken hier
Ja ik ook.....tis echt een kleine ruimte hier......quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:51 schreef quickstepster het volgende:
Heerlijk, een grote douche! Das het enige wat ik hier mis. Een iets grotere douche
Aan de andere kant, douchen doe ik toch alleen, dus heel veel meer ruimte heb ik ook niet nodigquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja ik ook.....tis echt een kleine ruimte hier......
Oh late monteur inderdaad.....quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:57 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Aan de andere kant, douchen doe ik toch alleen, dus heel veel meer ruimte heb ik ook niet nodig![]()
Monteur schiet ook niet op. Hoop dat ie er snel is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |