Zou er eigenlijk moeten zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan draag ik een normale bril. Maar daar is geen PI van.
Als 't maar niet deze hipsterquote:
Nee die ene van whatsapp is wel goed.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als 't maar niet deze hipsterwordt dan...
Ff gluren, gebruik ik nooit.quote:
Oh, die leek me ook wel interessant. Kan me voorstellen dat hij heftig is ja!quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:56 schreef Sarabi het volgende:
Wow net deel 1 van de docu Leaving Neverland gekeken, heftig
Morgen deel 2
Is een docu over misbruik op de Neverland ranch, van Michael Jacksonquote:Op vrijdag 8 maart 2019 06:50 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemorgen
Waar gaat die docu precies over dan?
Ah oke, die laat ik even voorbijgaan danquote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:04 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Is een docu over misbruik op de Neverland ranch, van Michael Jackson
Is die docu alleen op basis van di getuigenissen van die jongens? 2 toch? Of is er ook bewijs?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:56 schreef Sarabi het volgende:
Wow net deel 1 van de docu Leaving Neverland gekeken, heftig
Morgen deel 2
Vandaag komt ie op tv hier in NLquote:Op vrijdag 8 maart 2019 06:43 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen liefjes[..]
Oh, die leek me ook wel interessant. Kan me voorstellen dat hij heftig is ja!
Ik hoef niet perse bewijsquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vandaag komt ie op tv hier in NL
En wat voor bewijs wil je Yasmin? Ik vind het na deze eerste helft van de docu (helaas) wel heel erg duidelijk.
Kijk de docu maar eerstquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik hoef niet perse bewijsMaar of het alleen van deze mannen komt?
Ik heb altijd het idee dat er veel mensen rondlopen die beroemde personen graag naaien. Buiten dat was MJ altijd al vreemd en zou het mij niet verbazen dat het waar is.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kijk de docu maar eersteen beetje normaal persoon twijfelt dan niet meer
Maarja echt bewijs ga je na 25-30 jaar niet meer vinden.
Geloof jij veel van die MeToo verhalen ook niet?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat er veel mensen rondlopen die beroemde personen graag naaien. Buiten dat was MJ altijd al vreemd en zou het mij niet verbazen dat het waar is.
Op welke zender komt het?
Oh jawel hoor. Waarom zou ik dat niet geloven? Geloof dit trouwens ook. vroeg mij alleen of of er nog andere partijen zijn behalve deze die deze docu hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geloof jij veel van die MeToo verhalen ook niet?
Dat hoor je veel op Fok en ik word er erg verdrietig van als slachtoffers zo weg gezet worden.
Posten dit ook niet om er over te discussiėren dus ga er verder ook niet op in.
NPO 3
The Cosby show, nederland 1 na schooltijdquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Wie mij wel verbaade was Bill CosbyKeek dat vroeger altijd.
MeToo is gewoon een heksenjacht geworden, meer niet, lekker met z'n allen schreeuwen op twitter zonder enig bewijs. Het is een schande voor echte slachtoffers.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geloof jij veel van die MeToo verhalen ook niet?
Dat hoor je veel op Fok en ik word er erg verdrietig van als slachtoffers zo weg gezet worden.
Posten dit ook niet om er over te discussiėren dus ga er verder ook niet op in.
NPO 3
Dit ja........quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
MeToo is gewoon een heksenjacht geworden, meer niet, lekker met z'n allen schreeuwen op twitter zonder enig bewijs. Het is een schande voor echte slachtoffers.
Over die vrouw die altijd het voortouw nam daarin zijn laatst toch ook bewijzen naar boven gekomen dat ze het met een 15-jarige gedaan zou hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |