Wel ook iets met vanillaquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:17 schreef quickstepster het volgende:
Haha, had jij ook wat moois bedacht?
Eigenlijk nog betere titel!quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Meer smaken dan alleen vanilla![]()
Zoals het hoort, had ik met die van mij ook gedaanquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:25 schreef _Hestia_ het volgende:
Leuke TT en hij begint eindelijk ook netjes met een hoofdletter![]()
Engels/Nederlands mix toch. Vanilla is meer Engels.quote:
Wat wil je weten?quote:
Blanco TT'squote:Op donderdag 7 maart 2019 16:34 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik weet nooit leuke TT's dus ik sluit hem gewoon expres nooit
Wat is engels vanilla dan raar in combi met context?quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoals het hoort, had ik met die van mij ook gedaan[..]
Engels/Nederlands mix toch. Vanilla is meer Engels.[..]
Wat wil je weten?
Ja preciesquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:41 schreef quickstepster het volgende:
De term heeft ook geen goede vertaling m.i. Als je het over vanille hebt snappen mensen het soms niet, bij vanilla is het meteen duidelijk
Goed idee!quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:43 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja precies
Ik moet de afwas doen maar heb geen zin. Zal ik het gewoon buiten in de regen zetten met wat afwasmiddel erover?
Gewoon nieuw bestek en borden kopen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:43 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja precies
Ik moet de afwas doen maar heb geen zin. Zal ik het gewoon buiten in de regen zetten met wat afwasmiddel erover?
Wat er al staat, is niet echt een vertaling of woord voor in NL.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat is engels vanilla dan raar in combi met context?
Dat is wel makkelijk als je niet vanille bent, gewoon zweep uit de kast halen en dan wordt het gedaanquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:43 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja precies
Werkt niet echt als je alleen bent hequote:Op donderdag 7 maart 2019 16:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat er al staat, is niet echt een vertaling of woord voor in NL.[..]
Dat is wel makkelijk als je niet vanille bent, gewoon zweep uit de kast halen en dan wordt het gedaan
Whahaha van vanilla naar de zweep eroverquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat er al staat, is niet echt een vertaling of woord voor in NL.[..]
Dat is wel makkelijk als je niet vanille bent, gewoon zweep uit de kast halen en dan wordt het gedaan
Rauwe andijviestamppot met pittige spekjesquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:48 schreef _Hestia_ het volgende:
Haha daar helaas het geld niet voor
Dat lijkt me wel verstandig idd QS! Wat ga je eten?
Ik twijfel nog tussen wraps of AGVv
Misschien vind je het wel leuk om te doen in een niet-vanilla setting.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:49 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Werkt niet echt als je alleen bent heEn je dan alsnog degene zou zijn die het moest doen
Of kunnen (jouw) zwepen afwassen? Als ik dat had geweten bewaarde ik ze niet in de slaapkamer maar in de keuken![]()
Dan moet er wel een hele goede beloning tegenover staan hoorquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien vind je het wel leuk om te doen in een niet-vanilla setting.
Oeh stamppot, is het ook wel echt weer voor jaquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:51 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Rauwe andijviestamppot met pittige spekjes
Komt vast goed, zolang je een zonnebril nodig hebt om het blinkende resultaat van je inspanningen te bekijken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:52 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dan moet er wel een hele goede beloning tegenover staan hoor
Nee oke, dat is wel lastig dan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:49 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Werkt niet echt als je alleen bent heEn je dan alsnog degene zou zijn die het moest doen
Of kunnen (jouw) zwepen afwassen? Als ik dat had geweten bewaarde ik ze niet in de slaapkamer maar in de keuken![]()
Niet zo staat er, of vallen zwepen daar niet onder en is dat al te erg?quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Whahaha van vanilla naar de zweep erover![]()
Van de week moest ik al verpleegsterpakje bestellen, nou ook nog sexy keukenschort dusquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt vast goed, zolang je een zonnebril nodig hebt om het blinkende resultaat van je inspanningen te bekijken.
Ik vind niet veel erg hoorquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee oke, dat is wel lastig dan.
Niet nodig ik gooi het gewoon in de vaatwasser[..]
Niet zo staat er, of vallen zwepen daar niet onder en is dat al te erg?
Ff knuffelen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:58 schreef S95Sedan het volgende:
Oja dit is R&P natuurlijk, alleen missionaris en knuffelen enzo.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:00 schreef _Hestia_ het volgende:
Knuffelen en klefbekken kunnen we ook wel, maar niet alleen dat![]()
Wat ga je doneren?quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:02 schreef quickstepster het volgende:
Boeee. Bus zat volweet niet of ik doneren dan nog ga redden. Stom OV.[..]
![]()
Goed bezig. Ik heb morgenochtend een afspraak staan voor plasmadonatie.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:10 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Bloed! Naast niet vanilla ben ik ook vampiervriendelijk
Ik zal je stevig vasthouden danquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is dan meteen weer zo vanille.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik heb morgenochtend een afspraak staan voor plasmadonatie.
Kleine moeite. Vind het een fijn idee dat er bloed voor mij is, mocht ik het ooit eens nodig hebben. Dan vind ik ook dat je een bijdrage kan leveren voor anderen die het nodig hebben. Geef je bloed of plasma?quote:
Precies mijn beweegreden inderdaad. Ik geef bloed, want 0+. Al zou ik als ze het vragen ook zo overstappen. Vind het allemaal bestquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kleine moeite. Vind het een fijn idee dat er bloed voor mij is, mocht ik het ooit eens nodig hebben. Dan vind ik ook dat je een bijdrage kan leveren voor anderen die het nodig hebben. Geef je bloed of plasma?
Ik heb A+ Ben na een donatie of 8 gevraagd om plasma te geven. Zit nu bijna op de 100 donaties.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:23 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Precies mijn beweegreden inderdaad. Ik geef bloed, want 0+. Al zou ik als ze het vragen ook zo overstappen. Vind het allemaal best
Wel als je het doet met een riem om je nek bijv.quote:
Dat is zo, maar is leuker om zelf te doenquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:26 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ligt eraan waar hij iemand vasthoud toch
Gaat lekker dus! Mogen vrouwen ook minder plasma geven, net als bloed? Want dat vind ik zo suf. Zou op lengte/gewicht moeten gaan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb A+ Ben na een donatie of 8 gevraagd om plasma te geven. Zit nu bijna op de 100 donaties.
Het gaat tegenwoordig op lengte en gewicht. Kom ik met mijn 1m95 en 88 kilo. Ik wordt volledig leeggetrokken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:31 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Gaat lekker dus! Mogen vrouwen ook minder plasma geven, net als bloed? Want dat vind ik zo suf. Zou op lengte/gewicht moeten gaan.
Ja dan kun je beter naar een andere donorbank om dat leuker te makenquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gaat tegenwoordig op lengte en gewicht. Kom ik met mijn 1m95 en 88 kilo. Ik wordt volledig leeggetrokken.
Ik word voor bloed echt nog minder opgeroepen. Eens informeren of ze me liever als plasmadonor willenquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gaat tegenwoordig op lengte en gewicht. Kom ik met mijn 1m95 en 88 kilo. Ik wordt volledig leeggetrokken.
Daar moet je het zelf doen. Dan toch maar liever een dienstbare vrouw die het voor mij doet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:37 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja dan kun je beter naar een andere donorbank om dat leuker te maken
Ik mag dus geen bloed doneren, maar met mijn 1.58m zou ik dus ook 2 druppels mogen
Gelukkig maar, anders was je er nu niet meer geweest waarschijnlijk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:39 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ik word voor bloed echt nog minder opgeroepen. Eens informeren of ze me liever als plasmadonor willen
Dat snap ik. Naar mannen worden 4x per jaar opgeroepen, ik max 3x. En das flauwekulquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders was je er nu niet meer geweest waarschijnlijk.Bloeddonatie vraagt wat meer hersteltijd dan plasma.
Aannemende dat je periodiek op andere manieren bloed verliest niet helemaal natuurlijk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:04 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Dat snap ik. Naar mannen worden 4x per jaar opgeroepen, ik max 3x. En das flauwekul
Met plasma is het rechtgetrokken in elk geval. Volbloed weet ik niet. En hangt volgens mij nog wel af van welke locatie je geeft. Waar geef jij?quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:15 schreef quickstepster het volgende:
Gaat puur zo omdat vrouwen meestal lichter en kleiner zijn. Zo staat het ook op de site van Sanquin. Enne, menstruatie is 12x per jaar (of niet), dan maakt die ene extra keer bloed geven het verschil niet...
Succes!quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:22 schreef quickstepster het volgende:
Gkum. Ben net afgekeurd voor plasma, te lastige aders.Dus zit vrolijk bloed te geven!
Sommige vrouwen; zelfs hun aders zijn lastig.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:22 schreef quickstepster het volgende:
Gkum. Ben net afgekeurd voor plasma, te lastige aders.Dus zit vrolijk bloed te geven!
Yupquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige vrouwen; zelfs hun aders zijn lastig.
Mijn aders zijn zo goed te prikken dat ze al meermaals gevraagd hebben of een leerling ermee mocht oefenen. Toch maar niet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:32 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Yupmoest t wel gewoon blijven vragen, kan van de kou zijn. Maar ik ben zeker niet de makkelijkste (qua aders dan!)
Is wel makkelijk!quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn aders zijn zo goed te prikken dat ze al meermaals gevraagd hebben of een leerling ermee mocht oefenen. Toch maar niet.
Ja, t ging hardquote:
Als je op de goede manier kletst, is het niet heel vanilla.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je op de goede manier kletst, is het niet heel vanilla.
Zeker, ik kan altijd kiezen welke arm ik wil. Beide prima te prikken.quote:
Geldt gelukkig niet voor mijquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige vrouwen; zelfs hun aders zijn lastig.
Woordspelingen, ik hou ervan.quote:
Misschien heb je een blinde vlek.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geldt gelukkig niet voor mij
Dus.....quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je op de goede manier kletst, is het niet heel vanilla.
Ik reageer braaf ontopicquote:
Lastpak......quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:43 schreef quickstepster het volgende:
Ik ben rechts lastiger te prikken...
Ach, ik ging het voor het gemak vanuit dat je het over jezelf had, niet enkel over je aders. My bad.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nee......paar weken geleden aan den lijve ondervonden hoe makkelijk m'n aders te prikken zijn
Gelukkig weet men daar wel raad mee hier, toch?quote:
Over mezelf kan ik helaas geen uitspraken doenquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, ik ging het voor het gemak vanuit dat je het over jezelf had, niet enkel over je aders. My bad.
Waarom helaas?quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Over mezelf kan ik helaas geen uitspraken doen![]()
![]()
Doorgaans weet ik mijn nieuwsgierigheid goed te verbergen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Voor het geval je nieuwsgierig was
Houden zoquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doorgaans weet ik mijn nieuwsgierigheid goed te verbergen.
Je vertelt niet graag over jezelf?quote:
Leuk clubje welquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Over mezelf kan ik helaas geen uitspraken doen![]()
![]()
En ja hoor......QS past prima bij deze club
Ohhhhh, ik begrijp het al. Ik moet niet vanilla vragen gaan stellen, maar je gewoon overmeesteren en commanderen om je hele ziel en zaligheid bloot te leggen.quote:
Zie.....zo lastig ben ik nietquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ohhhhh, ik begrijp het al. Ik moet niet vanilla vragen gaan stellen, maar je gewoon overmeesteren en commanderen om je hele ziel en zaligheid bloot te leggen.
Nou, vertel mij alles.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zie.....zo lastig ben ik niet
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:21 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iedereen al ons songfestival lied gehoord?
Ik vind hem stiekem erg gaaf.
Zo'n reactie valt voor mij toch echt onder 'lastig'.quote:
Afgehaakt bij de NOS headline dat het een ballad isquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:21 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iedereen al ons songfestival lied gehoord?
Ik vind hem stiekem erg gaaf.
Tja.......wat wil je weten dan??quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n reactie valt voor mij toch echt onder 'lastig'.
Enkel om een beeld te krijgen hoe niet-vanilla het precies is.quote:
Ik zie je UI en vraag mij af met welke Disneyprinses jij jezelf het meest identificeert en waarom?quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Tja.......wat wil je weten dan??
En, heb je al een beeld?quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel om een beeld te krijgen hoe niet-vanilla het precies is.
Neequote:
Wow meteen diepgaand ook.....quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie je UI en vraag mij af met welke Disneyprinses jij jezelf het meest identificeert en waarom?
Ik had haar herkend en had al zo'n vermoeden, maar wilde het niet zonder meer aannemen. Mooi werk wat je doet. Mag je trots op zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wow meteen diepgaand ook.....![]()
Als je goed kijkt is het cinderella en die moet in het sprookje poetsen van haar stieffamilie......Mijn werk is in de thuiszorg/huishoudelijk werk
Morgen zingt hij dit live bij dwdd,met orkest.....benieuwd hoe dat zal worden!quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:30 schreef quickstepster het volgende:
[..]
En, heb je al een beeld?
@:Sarabi, vind t een mooi nummer, maar of het gaat winnen...
Een beetje kenner weer dat er niet heel veel te eisen valt als er geen overeenstemming is dat er dingen geëist mogen worden.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:31 schreef quickstepster het volgende:
Dan moet je meer vragen. Of eisen.
Ben ik ook zeker!!quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had haar herkend en had al zo'n vermoeden, maar wilde het niet zonder meer aannemen. Mooi werk wat je doet. Mag je trots op zijn.
Vandaar ook de smileyquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje kenner weer dat er niet heel veel te eisen valt als er geen overeenstemming is dat er dingen geëist mogen worden.
Lastpak.quote:
Ik voel mij bijna vereerd dat je het nu wel bij mij bent.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel mij bijna vereerd dat je het nu wel bij mij bent.
Bijna hèquote:
Heb jij altijd een zonnebril op?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:06 schreef AirwiN het volgende:
Als jullie net zoveel in het echt lachen als jullie hier smileys gebruiken dan hebben jullie een vrolijk leven.
Niet als ik slaap.quote:
Vroeger toen ik nog uit ging (quote:
Nee, dan draag ik een normale bril. Maar daar is geen PI van.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Vroeger toen ik nog uit ging () zag ik ook vaak mensen binnen in de clubs met een zonnebril op. Doe je dat ook?
Zou er eigenlijk moeten zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan draag ik een normale bril. Maar daar is geen PI van.
Als 't maar niet deze hipsterquote:
Nee die ene van whatsapp is wel goed.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als 't maar niet deze hipsterwordt dan...
Ff gluren, gebruik ik nooit.quote:
Oh, die leek me ook wel interessant. Kan me voorstellen dat hij heftig is ja!quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:56 schreef Sarabi het volgende:
Wow net deel 1 van de docu Leaving Neverland gekeken, heftig
Morgen deel 2
Is een docu over misbruik op de Neverland ranch, van Michael Jacksonquote:Op vrijdag 8 maart 2019 06:50 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemorgen
Waar gaat die docu precies over dan?
Ah oke, die laat ik even voorbijgaan danquote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:04 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Is een docu over misbruik op de Neverland ranch, van Michael Jackson
Is die docu alleen op basis van di getuigenissen van die jongens? 2 toch? Of is er ook bewijs?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:56 schreef Sarabi het volgende:
Wow net deel 1 van de docu Leaving Neverland gekeken, heftig
Morgen deel 2
Vandaag komt ie op tv hier in NLquote:Op vrijdag 8 maart 2019 06:43 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen liefjes[..]
Oh, die leek me ook wel interessant. Kan me voorstellen dat hij heftig is ja!
Ik hoef niet perse bewijsquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vandaag komt ie op tv hier in NL
En wat voor bewijs wil je Yasmin? Ik vind het na deze eerste helft van de docu (helaas) wel heel erg duidelijk.
Kijk de docu maar eerstquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik hoef niet perse bewijsMaar of het alleen van deze mannen komt?
Ik heb altijd het idee dat er veel mensen rondlopen die beroemde personen graag naaien. Buiten dat was MJ altijd al vreemd en zou het mij niet verbazen dat het waar is.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kijk de docu maar eersteen beetje normaal persoon twijfelt dan niet meer
Maarja echt bewijs ga je na 25-30 jaar niet meer vinden.
Geloof jij veel van die MeToo verhalen ook niet?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat er veel mensen rondlopen die beroemde personen graag naaien. Buiten dat was MJ altijd al vreemd en zou het mij niet verbazen dat het waar is.
Op welke zender komt het?
Oh jawel hoor. Waarom zou ik dat niet geloven? Geloof dit trouwens ook. vroeg mij alleen of of er nog andere partijen zijn behalve deze die deze docu hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geloof jij veel van die MeToo verhalen ook niet?
Dat hoor je veel op Fok en ik word er erg verdrietig van als slachtoffers zo weg gezet worden.
Posten dit ook niet om er over te discussiëren dus ga er verder ook niet op in.
NPO 3
The Cosby show, nederland 1 na schooltijdquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Wie mij wel verbaade was Bill CosbyKeek dat vroeger altijd.
MeToo is gewoon een heksenjacht geworden, meer niet, lekker met z'n allen schreeuwen op twitter zonder enig bewijs. Het is een schande voor echte slachtoffers.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geloof jij veel van die MeToo verhalen ook niet?
Dat hoor je veel op Fok en ik word er erg verdrietig van als slachtoffers zo weg gezet worden.
Posten dit ook niet om er over te discussiëren dus ga er verder ook niet op in.
NPO 3
Dit ja........quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
MeToo is gewoon een heksenjacht geworden, meer niet, lekker met z'n allen schreeuwen op twitter zonder enig bewijs. Het is een schande voor echte slachtoffers.
Over die vrouw die altijd het voortouw nam daarin zijn laatst toch ook bewijzen naar boven gekomen dat ze het met een 15-jarige gedaan zou hebben.
Ik begreep gister dat Hestia is in te zetten voor huishoudelijke klusjes, mits gepaste beloning.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:58 schreef quickstepster het volgende:
Nou, de eerste paar huishoudelijke klussen zitten erop. Toch jammer dat ik de huishoudkabouters nog steeds niet heb gevonden
Vind het een beetje hypocriet, hard schreeuwen en dan zelf hetzelfde doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dit ja........
Goedemorgen trouwens
Koffie?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind het een beetje hypocriet, hard schreeuwen en dan zelf hetzelfde doen.
Dat moet nog maar blijken, net wakker![]()
Maar dat is natuurlijk een heel andere discussie.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:47 schreef S95Sedan het volgende:
Linksom of rechtsom kan je niet ontkennen dat Michael compleet kapot is gemaakt natuurlijk om z'n vermogen. (docu niet gezien overigens)
Zelfde gevoelquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Wie mij wel verbaade was Bill CosbyKeek dat vroeger altijd.
Jij bent goed bezig zo vroegquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:58 schreef quickstepster het volgende:
Nou, de eerste paar huishoudelijke klussen zitten erop. Toch jammer dat ik de huishoudkabouters nog steeds niet heb gevonden
Doordeweeks moet ik om 6 uur op als ik niet thuiswerk. Dus half 7 is bijna uitslapenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Half zeven......dan is het nog nacht......
Nog een beetje vroegquote:
Is het ook maar het heeft er wel invloed op. Het een maakt het ander verder ook niet oke, dus nee.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk een heel andere discussie.
Of mag iemand kinderen misbruiken omdat ie zelf kapot is gemaakt?
Kan ie het een beetje?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik hoor mijn bovenbuurman vaak zingen en soms denk ik wat als ik nou ook heel hard ga zingen op dat moment. Maar dat voelt toch wat raar
Pas maar op, voor je het weet wil hij je in het koor ofzoquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik hoor mijn bovenbuurman vaak zingen en soms denk ik wat als ik nou ook heel hard ga zingen op dat moment. Maar dat voelt toch wat raar
Ik ben nu braaf plasma aan het geven. Zou wel een tukkie kunnen doen maar om één of andere reden raken ze in paniek als je met je ogen dicht zit.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:18 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Doordeweeks moet ik om 6 uur op als ik niet thuiswerk. Dus half 7 is bijna uitslapen![]()
Inmiddels weer 2 klusjes verder. Nu even pauze, zo naar het gemeentehuis voor mijn paspoort. Op de terugweg even langs de kringloopwinkel, kijken of ze toevallig iets leuks hebben wat ik als paraplubak kan gebruiken
Nee het is verschrikkelijk. Ook op vol volume. Vaak nederlandstalig zoals Borsato en zo.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan ie het een beetje?
Hier zingt een van de buurkinderen altijd als ie de hond uitlaat. Wel komisch.
Beetje plagen daarquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nu braaf plasma aan het geven. Zou wel een tukkie kunnen doen maar om één of andere reden raken ze in paniek als je met je ogen dicht zit.
Mensen plagen die nog een naald uit je arm moeten halen, vind ik geen goed idee.quote:
Kan zijn dat je daarop kickt tochquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen plagen die nog een naald uit je arm moeten halen, vind ik geen goed idee.
Owja......dat is inderdaad niet zo handigquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen plagen die nog een naald uit je arm moeten halen, vind ik geen goed idee.
Ach, je bent snel genoeg weer klaar. Beetje muziek luisteren ofzoquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nu braaf plasma aan het geven. Zou wel een tukkie kunnen doen maar om één of andere reden raken ze in paniek als je met je ogen dicht zit.
Vanavond laat weer. Hij gaat morgen lekker uitslapen en dan komt hij weer naar mij toequote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
QS, toch al fanatiek bezig hoor ha ha! Komt vriendlief alweer bijna thuis?
Nee, ik vind het al een overwinning dat ik vrijwillig met zo'n ding in mijn arm zit.quote:
Oeh nog even geduldig wachten!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:30 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ach, je bent snel genoeg weer klaar. Beetje muziek luisteren ofzo[..]
Vanavond laat weer. Hij gaat morgen lekker uitslapen en dan komt hij weer naar mij toe
Geen koptelefoon bij mij. Benieuwd hoe ze reageren als ik mijn favoriete nummers gewoon op de speaker afspeel.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:30 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ach, je bent snel genoeg weer klaar. Beetje muziek luisteren ofzo
Oh vertel?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen koptelefoon bij mij. Benieuwd hoe ze reageren als ik mijn favoriete nummers gewoon op de speaker afspeel.
In algemene zin dat ik het niet heel netjes vind om in een openbare ruimte muziek op de speaker af te spelen. In het bijzonder omdat het dan een combi wordt van 80's, metal en houseklassiekers.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In algemene zin dat ik het niet heel netjes vind om in een openbare ruimte muziek op de speaker af te spelen. In het bijzonder omdat het dan een combi wordt van 80's, metal en houseklassiekers.
Was vooral benieuwd naar je muzieksmaakquote:
Kort samengevat: best breed. Wat voor muziek hou jij van?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
[..]
Was vooral benieuwd naar je muzieksmaak
Eigenlijk ook wel breed al hoeft dat metal dan weer niet zo......dat laat ik aan zoonlief overquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kort samengevat: best breed. Wat voor muziek hou jij van?
Begrijpelijk, zijn ook van die fijne brede voor datquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik vind het al een overwinning dat ik vrijwillig met zo'n ding in mijn arm zit.
Krijg je er toch wat van mee dus.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel breed al hoeft dat metal dan weer niet zo......dat laat ik aan zoonlief over
Idd. Moest laatst bloed laten prikken. Dan stelt zo'n naald echt niks meer voor. Vroeger kon ik daarvan nog van mijn stokje gaan. De tolerantie voor naalden is door het bloedgeven wel toegenomen gelukkig.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Begrijpelijk, zijn ook van die fijne brede voor dat
Dat houd je jong.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja nou jeetje.......Iron Maiden denderend door de huiskamer is niet altijd tof hoor!![]()
Laatste en enige keer hier was geen succesquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Idd. Moest laatst bloed laten prikken. Dan stelt zo'n naald echt niks meer voor. Vroeger kon ik daarvan nog van mijn stokje gaan. De tolerantie voor naalden is door het bloedgeven wel toegenomen gelukkig.
Nee beetje afwisselen met andere metalquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja nou jeetje.......Iron Maiden denderend door de huiskamer is niet altijd tof hoor!![]()
Ha haquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laatste en enige keer hier was geen succes
Fuck dat, ben ook niet van plan om daar ooit nog een naald te hebben.[..]
Nee beetje afwisselen met andere metal
Ik kreeg in het ziekenhuis voor de zekerheid een tetanusprik en die jastte hij zonder aankondiging ineens in m'n arm......quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:08 schreef quickstepster het volgende:
Ik heb altijd meer last van die geniepige vingerprik dan het doneren zelf. Bied automatisch m'n dominante hand aan, moet ik echt een op gaan letten
Ons die was altijd vervelendquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:08 schreef quickstepster het volgende:
Ik heb altijd meer last van die geniepige vingerprik dan het doneren zelf. Bied automatisch m'n dominante hand aan, moet ik echt een op gaan letten
Ik kom nog steeds weleens die youtubelink tegen......dat je gelokt wordt naar iets anders, maar dat Rick dan tevoorschijn komtquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of gewoon al z'n nummer vervangen met rick astley
Heb ik ook gehad, die zijn naar. Ik had 4 dagen verschrikkelijke spierpijn toen ik hem weer kreeg na een slangenbeetquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik kreeg in het ziekenhuis voor de zekerheid een tetanusprik en die jastte hij zonder aankondiging ineens in m'n arm......
Never gonna give you uuuuup!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of gewoon al z'n nummer vervangen met rick astley
Ja nou......ik kon toen ook niet bewegen van die heuppijn anders had ik hem even een knietje gegevenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:14 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, die zijn naar. Ik had 4 dagen verschrikkelijke spierpijn toen ik hem weer kreeg na een slangenbeet[..]
Never gonna give you uuuuup!
Ja als je daar eenmaal op geklikt hebt dan kom je er niet meer vanafquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik kom nog steeds weleens die youtubelink tegen......dat je gelokt wordt naar iets anders, maar dat Rick dan tevoorschijn komt
Echt he, wel eens gehoord dat hij daar zelf helemaal niet blij mee is dat iedereen het gebruiktquote:
Ben je linkshandig? Daar prikken ze omdat het voor het merendeel van de bevolking niet de dominante hand is.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:08 schreef quickstepster het volgende:
Yup, inderdaad linkshandig. En ik had ook wel een gniffelquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je linkshandig? Daar prikken ze omdat het voor het merendeel van de bevolking niet de dominante hand is.
Moest gniffelen om je dominante hand irt de TT.
Als je subhand dan maar niet opgewonden wordt van die venijnige pijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:16 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Yup, inderdaad linkshandig. En ik had ook wel een gniffelvoortaan maar in m'n subhand laten prikken
Ja niemand heeft het blijkbaar gezien. Gelukkigquote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:35 schreef S95Sedan het volgende:
Whups, dat is niet zo handig nee. Scheelt wel dat men natuurlijk ook niet weet of je wel/niet thuis bent.
Doe je dat vaker?....quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik kom net thuis. Zie dat mijn voordeur openstaan![]()
Dus ik een tijdje stil om te luisteren of ik iets hoor. Stond net in het begin van de gang. Kon mijn spullen nog zien staan... Dus na 1 minuut of zo kijk ik naar de deur. Blijkt dat ik hem op slot heb gedraaid terwijl die dus niet dicht was... Dus opengewaaid.
Hoe dom
Kan erbij op mijn lijstje van verschrikkelijk domme dingen.quote:
Maar al ziet iemand het wel, je kan toch ook iets aan het pakken zijn binnenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja niemand heeft het blijkbaar gezien. Gelukkig
Ja tuurlijk maar misschien heeft die wel ruim een uur opengestaan ofzo.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar al ziet iemand het wel, je kan toch ook iets aan het pakken zijn binnen
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan erbij op mijn lijstje van verschrikkelijk domme dingen.
Heb ook al een keer het gas aan laten staan voordat ik naar mijn werk ging
Dat lijkt mij erger dan een deurquote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan erbij op mijn lijstje van verschrikkelijk domme dingen.
Heb ook al een keer het gas aan laten staan voordat ik naar mijn werk ging
Ik kwam toen ook pas om 0400 thuis na een sluitdienst.... Dus kom hier binnen. Hoor wat sissen en ruik wat vreemds.... Heb de brandweer gebeld. Ik vroeg nog of ze beetje stilletjes konden komen vanwege het tijdstipquote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:47 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]Denk dat ze beter de boel kunnen leeghalen dan dat alles ontploft... al heeft geen van beide natuurlijk niet mijn voorkeur voor jou.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kwam toen ook pas om 0400 thuis na een sluitdienst.... Dus kom hier binnen. Hoor wat sissen en ruik wat vreemds.... Heb de brandweer gebeld. Ik vroeg nog of ze beetje stilletjes konden komen vanwege het tijdstip
Kwamen er 2 wagens, 2 politie auto's en motoragent en alles met sirenes![]()
![]()
Ging echt dood van schaamte. Hele straat buiten in hun pyama
Ja absoluut!Is hier in de wijk weleens gebeurd.....dan zit je echt rechtop in bed van schrik!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar beter wel dat je even voor lul staat dan dat alles eruit geblazen wordt.
Ja vond het zo dom. Stond ook te janken op straat van schaamte en domheid.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja absoluut!Is hier in de wijk weleens gebeurd.....dan zit je echt rechtop in bed van schrik!
Ja vervelend gevoel....quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vond het zo dom. Stond ook te janken op straat van schaamte en domheid.
Of de overbuurman ligt opeens naast je.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja absoluut!Is hier in de wijk weleens gebeurd.....dan zit je echt rechtop in bed van schrik!
HIer in den haag toch ook 2 maanden terug ofzo. Die huizen weg geblazen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of de overbuurman ligt opeens naast je.
Nee maar laatst was het ook weer raak toch, in een 3 hoog flat geloof ik.
Ja die bedoelde ik inderdaad. Dacht dat dat korter terug wasquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
HIer in den haag toch ook 2 maanden terug ofzo. Die huizen weg geblazen.
Jammergenoeg geen knappe buurmanquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of de overbuurman ligt opeens naast je.
Nee maar laatst was het ook weer raak toch, in een 3 hoog flat geloof ik.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jammergenoeg geen knappe buurman![]()
Den Haag was volgens mij toen ik net thuis was uit het ziekenhuis......dacht ik....
Las dat ze wel allemaal een brief hebben ontvangen of ze de wozbelasting willen betalen :pquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
29 januari was dat. Vind het altijd wel heftige fotos om te zien als er zoiets gebeurd is, ook wetende dat er niks meer over is van diegenen zijn/haar huis.
Stenen zijn stenen natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Las dat ze wel allemaal een brief hebben ontvangen of ze de wozbelasting willen betalen :p
Lijkt me heftig ja.....quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
29 januari was dat. Vind het altijd wel heftige fotos om te zien als er zoiets gebeurd is, ook wetende dat er niks meer over is van diegenen zijn/haar huis.
Ja maar wel zuur. Buiten dat hebben ze die stenen niet eens in hun bezitquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stenen zijn stenen natuurlijk.
Volgens mij heeft de uiteindelijk vorm ervan geen invloed daarop
Er zit natuurlijk een waardebepaling onder, maar die loopt altijd een kalenderjaar achter.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stenen zijn stenen natuurlijk.
Volgens mij heeft de uiteindelijk vorm ervan geen invloed daarop
Wat dat betreft is gasloos wel een voordeel.quote:
Ja geen idee hoe dat zit verder hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar wel zuur. Buiten dat hebben ze die stenen niet eens in hun bezit
Dus volgend jaar hebben ze een meevaller?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk een waardebepaling onder, maar die loopt altijd een kalenderjaar achter.
Nouja met elektriciteit kun je ook behoorlijke fik krijgenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat dat betreft is gasloos wel een voordeel.[..]
Ja geen idee hoe dat zit verder hoor
(Huur hier dus ik heb dat geleuter allemaal niet)[..]
Dus volgend jaar hebben ze een meevaller?
Ik kan nog niet zonder m'n gezellig snorrend gaskacheltje, heb geen cvquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:33 schreef quickstepster het volgende:
Ben blij dat ik van het gas af ben. Schiet je qua veiligheid alleen niks mee op als de rest van de appartementen het wel nog hebben.
Ja zo kan je bezig blijvenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nouja met elektriciteit kun je ook behoorlijke fik krijgen
Hij houdt het wel spannend dan.....hopelijk lukt!!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:56 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik heb toen ik hier net woonde weken met een gaslek bij mn gasfornuis gewoond voor ik erachter kwam
Het is nog even afwachten of zkh-man dit weekend komt (was al hele uitleg aan typen maar doe ik toch maar ff niet)
Maar ik hoop dat zn plannen niet omgegooid hoeven te worden en hij morgen dus gewoon hier kan komen
Dat maatje wat bij hem logeert werkt ook voor hem nu, dus dat heeft ie iig snel geregeld
Jaaa hoop het ook echt. Als niet lukt zit hij van za-di in Keulen ipv volgende week do-zo. Heb al voorgesteld dat ik anders wel mee wil hahaquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij houdt het wel spannend dan.....hopelijk lukt!!
Welja ha haquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:59 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Jaaa hoop het ook echt. Als niet lukt zit hij van za-di in Keulen ipv volgende week do-zo. Heb al voorgesteld dat ik anders wel mee wil haha
Hij aan het werk en ik de stad inEn 's avonds...
Das het enige voordeel van blokverwarming.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik kan nog niet zonder m'n gezellig snorrend gaskacheltje, heb geen cv
Dat dat kanquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:14 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Das het enige voordeel van blokverwarming.
Hoop dat Eneco er snel is. Ze gaan m'n boiler van bijna 15 jaar oud slim maken
Veel plezier/succesquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:16 schreef Sarabi het volgende:
Over een half uurtje al eten en dan road trip! Alle ingrediënten voor de bieren voor het NK halen.
Niet tof......bijna weekend!quote:
Gaan ze ernaast zitten en voorlezen wat allemaal vernieuwd is in de afgelopen 15jaar zodat die weer op de hoogte isquote:
Luisterboekquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaan ze ernaast zitten en voorlezen wat allemaal vernieuwd is in de afgelopen 15jaar zodat die weer op de hoogte is
Ja heeft ie voor als ie in Limburg klussen heeft, wel zo makkelijk danquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet tof......bijna weekend!
Oh dat is wel tof Hestia dat hij daar ook een appartement heeft!
Succes Sarabi en QS!
Hahahaquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaan ze ernaast zitten en voorlezen wat allemaal vernieuwd is in de afgelopen 15jaar zodat die weer op de hoogte is
Logisch wel......hoop ik.....denk ik.....quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:03 schreef quickstepster het volgende:
![]()
![]()
De boiler warmt nu alleen standaard op op nachtstroom. Of als je hem handmatig aanzet. Maar je kan nergens aflezen wanneer dat nodig is. Dat merk je pas als je water koud is...
Er komt nu een kastje aan vast. Die gaat opwarmen als de boiler weinig heet water meer heeft, ongeacht moment. Dus dan staat hij niet meer alle nachten aan, maar alleen de momenten dat het nodig is, dag of nacht. Scheelt een hoop koud douchen
En dat terwijl koud douchen juist gezond is.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:03 schreef quickstepster het volgende:
![]()
![]()
De boiler warmt nu alleen standaard op op nachtstroom. Of als je hem handmatig aanzet. Maar je kan nergens aflezen wanneer dat nodig is. Dat merk je pas als je water koud is...
Er komt nu een kastje aan vast. Die gaat opwarmen als de boiler weinig heet water meer heeft, ongeacht moment. Dus dan staat hij niet meer alle nachten aan, maar alleen de momenten dat het nodig is, dag of nacht. Scheelt een hoop koud douchen
Klinkt een stuk beter ja. Ben blij dat ik geen boiler heb. Ik sta rustig half uur onder de douchequote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:03 schreef quickstepster het volgende:
![]()
![]()
Er is koud en koud hèquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:08 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
En dat terwijl koud douchen juist gezond is.
*samendouchen*quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:28 schreef quickstepster het volgende:
Merk het vooral als vriend er is. Het is een 80l boiler, dus in mn eentje is douchen, afwassen en extra sopjes enzo geen probleem. Maar een tweede (lange) doucher erbij schiet niet op
Dat komt in de praktijk neer op dat zij doucht en hij staat te koukleumen waarschijnlijk.quote:
Oeh......ervaring?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt in de praktijk neer op dat zij doucht en hij staat te koukleumen waarschijnlijk.
Met douchen met QS? Niet dat ik weet.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:35 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
True true[..]
een grote regendouche is dan wel fijn....
Mwoah. Hij douched op standje brand je huid eraf, dus ik vermaak me er beter naast dan recht eronder.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt in de praktijk neer op dat zij doucht en hij staat te koukleumen waarschijnlijk.
Meermaals meegemaakt ja. En dat zo'n vrouw dan nog waagt te zeggen: gezellig hè, zo samen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Whahahabedoelde vooral ervaring met koukleumen
Dat zou ik nou nooit zeggen.....quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meermaals meegemaakt ja. En dat zo'n vrouw dan nog waagt te zeggen: gezellig hè, zo samen.
Ik heb geen douche nodig om een vrouw nat te laten worden.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:36 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Mwoah. Hij douched op standje brand je huid eraf, dus ik vermaak me er beter naast dan recht eronder.
Maar samen wordt het douchen echt niet zuiniger, integendeel
Wat zou je dan wel zeggen?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat zou ik nou nooit zeggen.....![]()
Je moet ook niet douchen maar 'douchen' samen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit er geen boost functie op? Om snel op te warmen, als ik die hier aanzet dan is het een stuk langer warm. (heb 100l)quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:28 schreef quickstepster het volgende:
Merk het vooral als vriend er is. Het is een 80l boiler, dus in mn eentje is douchen, afwassen en extra sopjes enzo geen probleem. Maar een tweede (lange) doucher erbij schiet niet op
Nou, water glijd helemaal niet, dus mwoah. En geen booster. Ik heb traag en iets minder traag opwarmen op die dinosaurus. Zal vragen of dat nu ook beter gaat wordenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet ook niet douchen maar 'douchen' samen.
Krijg je het vanzelf warm.[..]
Zit er geen boost functie op? Om snel op te warmen, als ik die hier aanzet dan is het een stuk langer warm. (heb 100l)
Mijn douche is 90x90 cm ofzoquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:42 schreef S95Sedan het volgende:
De douche hier is groter dan m'n berging
(no joke)
Douchen met onbekende mannen is niks voor jou?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik zou je de douche uitschoppen![]()
Hier kan ik net staan en dan kan ik vanuit de douche bij de wastafel m'n tanden poetsenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:42 schreef S95Sedan het volgende:
De douche hier is groter dan m'n berging
(no joke)
Heb altijd geleerd geen vreemde mannen binnen te laten inderdaadquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Douchen met onbekende mannen is niks voor jou?
Hoi, ik ben AirwiN.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb altijd geleerd geen vreemde mannen binnen te laten inderdaad
Nu ik geen vreemde meer ben...quote:
Ik ben heel slank, komt goed.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar het is echt heel krap hier hoor.......
Lijkt mij van niet? Hoger opwarmen wil ook wel helpen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:42 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Nou, water glijd helemaal niet, dus mwoah. En geen booster. Ik heb traag en iets minder traag opwarmen op die dinosaurus. Zal vragen of dat nu ook beter gaat worden[..]
Mijn douche is 90x90 cm ofzo![]()
Nee dat gaat niet lukken hierquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier kan ik net staan en dan kan ik vanuit de douche bij de wastafel m'n tanden poetsen
Goed mikkenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt mij van niet? Hoger opwarmen wil ook wel helpen.
2.5x2 is het hier, wie dat verzonnen heeft.[..]
Nee dat gaat niet lukken hier
Ja ik ook.....tis echt een kleine ruimte hier......quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:51 schreef quickstepster het volgende:
Heerlijk, een grote douche! Das het enige wat ik hier mis. Een iets grotere douche
Aan de andere kant, douchen doe ik toch alleen, dus heel veel meer ruimte heb ik ook niet nodigquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja ik ook.....tis echt een kleine ruimte hier......
Oh late monteur inderdaad.....quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:57 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Aan de andere kant, douchen doe ik toch alleen, dus heel veel meer ruimte heb ik ook niet nodig![]()
Monteur schiet ook niet op. Hoop dat ie er snel is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |