Als ik je die 100 euro zou geven was het echt fantastisch hahahahaquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb laatst een fiets van 350 euro gekocht.
semi fantastischquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bitchquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als ik je die 100 euro zou geven was het echt fantastisch hahahaha
watquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen maar weet niet of je nog steeds dezelfde bent
Ik ben blij voor jequote:Op donderdag 7 maart 2019 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Zei jij niet laatst dat je hoopte dat Crip weer kwam want dan kon je weer ruziemaken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen maar weet niet of je nog steeds dezelfde bent
Waarom, of is je auto kapotquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eén bij FBTO maar heb nog geen auto.
Heb vandaag geen zin in ruzie.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zei jij niet laatst dat je hoopte dat Crip weer kwam want dan kon je weer ruziemaken.
zulke walgelijke uitspraken heb ik nooit gedaanquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:58 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb volgens mij nog ergens Hermann's vocaroo waarin ie "fuck crip, vieze bitch" zegt.
die heb ik vgm ook, als ik die stuur kun je hem dan een note geven =squote:Op donderdag 7 maart 2019 15:58 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb volgens mij nog ergens Hermann's vocaroo waarin ie "fuck crip, vieze bitch" zegt.
sgoe, dealquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:58 schreef Okurr het volgende:
[..]
die heb ik vgm ook, als ik die stuur kun je hem dan een note geven =s
Maak haar af vriend.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WAT IS DIT DAN[..]
SAAAI DIKKK SAAAAIII GODVERDOMME SAAAIIII DIKDIDKDIKD
rijden ofzoquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was een grapje natuurlijk. Ik ga denk ik nooit een auto kopen. Wat moet ik ermee.
Ik heb daar het antwoord op want ik spreek Braddie nog elke dag.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:59 schreef Okurr het volgende:
[..]
rijden ofzo
Vraag me wel af op de hoeveelste auto braddie zit
waarom spreek je braddie elke dagquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb daar het antwoord op want ik spreek Braddie nog elke dag.
Auto 11.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:01 schreef Okurr het volgende:
[..]
waarom spreek je braddie elke dag
en hoeveel dan
Ik vul mijn sociale kring graag met kanslozen en uitkeringstrekkers.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:01 schreef Okurr het volgende:
[..]
waarom spreek je braddie elke dag
en hoeveel dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |