Samequote:Op donderdag 7 maart 2019 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oei moeilijke dit, ja. Denk dat ik persoonlijk bij beide situaties gelijk weg ren. En jij?
Geen probleem. is ongeveer 300m lopen vanaf de molen.quote:
Snap ik.quote:
quote:
300 meter te ver als je het mij vraagt hahaquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen probleem. is ongeveer 300m lopen vanaf de molen.
Stond wel op het puntquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb je bij de vorige meet toch ook niet gedaan, leugenaar
Het mannetje gaat al Reuben heten, vernoemd naar het varkentje in minecraft (quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit ziet er echt geweldig uit
En ben niet goed in namen dus je mag hem ook afwijzen, maar ik zou zeggen Piet, Pepijn of Rabies
haha ja ach je kan daar wel vaak mooie kikkervisjes vindenquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
300 meter te ver als je het mij vraagt haha
Kikkervisjes is voor mij geen trigger om 300 meter te lopen maar toch bedankt voor de pogingquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha ja ach je kan daar wel vaak mooie kikkervisjes vinden
Hehequote:Op donderdag 7 maart 2019 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan me iets anders herinneren eigenlijk
Rabiës danquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Het mannetje gaat al Reuben heten, vernoemd naar het varkentje in minecraft () dus het moet wel een meisjesnaam zijn natuurlijk
Bizar. Geen probleem verder.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kikkervisjes is voor mij geen trigger om 300 meter te lopen maar toch bedankt voor de poging
mmm okayquote:
Nu al een legendarisch duo jaquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Reuben en Rabies, past toch ook leuk samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |