Kwam zeker door je hoge testosterongehalte van het nofappen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:28 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ging tijdens de lunch door de stad lopen had ik zo een erectie echt ongemakkelijk want draag altijd skinny jeans.
O d8 mss iets vn hnng vn ja echt geilquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:30 schreef Okurr het volgende:
[..]
Dat is mijn reactie als ik een beetje moet lachen om iets
Nofap verhoogt niet per se het testosterongehalte.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Kwam zeker door je hoge testosterongehalte van het nofappen.
dacht ik ook altijd, maakt al die keren dat ze zo op me reageerde toch minderquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
O d8 mss iets vn hnng vn ja echt geil
Ik dacht dat jij forever young wasquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja je bent oud en je wil wat he
Heb wel een tandpastavlek op mijn zwarte broek bij mijn kruis omdat ik tanden poets als een debiel dus als ik nu kom valt deze vlek minder op maar het geheel is minder aangenaam te noemen.quote:
het feit dat je tips wilt aannemen van mij zegt alweer genoegquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het een goed of slecht iets, heb je nog tips
quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb wel een tandpastavlek op mijn zwarte broek bij mijn kruis omdat ik tanden poets als een debiel dus als ik nu kom valt deze vlek minder op maar het geheel is minder aangenaam te noemen.
lief tochquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gedraagt zich wel vaak als een kleuter
Wanneer?quote:
wil je misschien mijn tip aannemen in je kutquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:31 schreef Okurr het volgende:
[..]
het feit dat je tips wilt aannemen van mij zegt alweer genoeg
Ik kom in Bulgarenquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:30 schreef Dven het volgende:
Jaaaaa dubioza kolektiv komt naar Bulgaria
Je hebt in ieder geval geen volwassen beheersing over de note- en verwijderknop.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Uitdrukking die je zoekt is 'een beetje infantiel'
excuusquote:
heb weer dichtgenaaidquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil je misschien mijn tip aannemen in je kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |