ben ik nu gek? Ze kreeg gisteren die post toch?quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wat moet Flomke zo snel met post,ze is er net?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:33 schreef rowan634 het volgende:
tim: ook al stuurt dylan mij naar huis, ik kies hem! ik heb een utopiaans hart!
op deze toer gaat hij het spelen dus
Zal ze al verdient hebben...quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wat moet Flomke zo snel met post,ze is er net?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ben ik nu gek? Ze kreeg gisteren die post toch?
temptationtopiaquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is of die twee kleuters met dat infantiele gedoe of 2 randdebielen op een bankje die tim de hemel in aan het prijzen zijn.
[ afbeelding ]
ah ok dank jequote:Op donderdag 7 maart 2019 14:35 schreef ndid het volgende:
[..]maar gaat het nu lezen (gisteren had ze het erover dat ze goed in de make-up wilde zitten en haartjes goed)
Maar toen was ze bang dat ze niet genoeg tijd op tv zou krijgen want het licht ging bijna uit.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
En zo ontzettend nep. Alle twee doen ze het voor tv-tijd.quote:
Gisteren al?quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Nee hoor het blijft droogquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:31 schreef snetje het volgende:
Ze hebben niet eerst naar buienradar gekeken?...Komt een leuke bui aan...
erg hèquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:37 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
ik erger me op dit moment nog meer aan dit koppeltje dan aan tim en fren
Welnee, die zegt binnen een paar dagen, dat het toch beter is dat Tim weg is.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:36 schreef Bramenstruik het volgende:
Frutsel, ga ik het nog wel leuk vinden als je weg bent, die gaat hem dus achterna
geen idee eigenlijk wat ze doet, zou kunnen, maar ook heel goed nietquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Welnee, die zegt binnen een paar dagen, dat het toch beter is dat Tim weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |