SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rouleren met Vd Beekquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:18 schreef O_o_ het volgende:
Ik vraag me af hoe Nouri in dit Ajax had moeten worden ingepast.
Ik verwacht niet in een belangrijk duel. Stel, mochten we al kampioen zijn, misschien het laatste duel.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat die dit seizoen nog spelen?
Hopelijk stemmen onze vrienden uit barca massaal mee op tadic anders zal het wel lukaku worden.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://uclpotw.uefa.com/#/en/
Even stemmen op TadicGod
Dat zou echt walgelijk zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hopelijk stemmen onze vrienden uit barca massaal mee op tadic anders zal het wel lukaku worden.
Wel bijzonder, hij zou gewoon kort na de winterstop weer aansluiten.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:19 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik verwacht niet in een belangrijk duel. Stel, mochten we al kampioen zijn, misschien het laatste duel.
Schone/Blindquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:26 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dan zou Donny compleet loco gaan, gappie Nouri of niet.
Bron: Nu.nlquote:Quote van Solskjaer:
"Ajax is een team dat ik liever niet tegenkom in de kwartfinales", bekende de 46-jarige coach, die in december vorig jaar de ontslagen José Mourinho verving "Het is een jeugdig elftal met veel energie, dus het zou mooi zijn als we Ajax kunnen ontlopen."
Je moet als Ajax hopen op zwakkere teams of op teams die willen voetballen. Porto, Man United, Spurs en zelfs Barca ben je niet kansloos. Mede doordat Barca achterin mokerslecht is met mannen als Sergi Roberto, Langlet etc. Spurs idem met zwakke mannen als Rose bijvoorbeeld. Tegen Liverpool zijn we denk ik kansloos.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Bron: Nu.nl
Dat klinkt toch wel heel erg lekker. Ik hoop eigenlijk wel op ManU, die zijn dit seizoen wel te pakken. En eventueel Porto, al hadden we tegen Roma meer kans gehad denk ik.
Overigens is Porto niet zo goed hoor. Geen idee waar die angst vandaan komt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat klinkt toch wel heel erg lekker. Ik hoop eigenlijk wel op ManU, die zijn dit seizoen wel te pakken. En eventueel Porto, al hadden we tegen Roma meer kans gehad denk ik.
echt kansloos ben je tegen geen enkel team maar Barca, Atletico, City, Liverpool zijn toch wel de te mijden clubsquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je moet als Ajax hopen op zwakkere teams of op teams die willen voetballen. Porto, Man United, Spurs en zelfs Barca ben je niet kansloos. Mede doordat Barca achterin mokerslecht is met mannen als Sergi Roberto, Langlet etc. Spurs idem met zwakke mannen als Rose bijvoorbeeld. Tegen Liverpool zijn we denk ik kansloos.
Standaard antwoord natuurlijk. Geen enkele trainer gaat zeggen dat een ploeg bij de laatste 8 er geen klote van kan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Barca is 50% minder dan 3-4 jaar geleden. Vind ze achterin echt heel slecht. Atletico ben je ook zeker niet kansloos, zie PSV. Godin is een wereldtopper maar mokertraag he. Arias ook geen wereldback. Daar liggen ook wel kansen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
echt kansloos ben je tegen geen enkel team maar Barca, Atletico, City, Liverpool zijn toch wel de te mijden clubs
Was drie jaar terug, hè, PSV tegen Atletico.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Barca is 50% minder dan 3-4 jaar geleden. Vind ze achterin echt heel slecht. Atletico ben je ook zeker niet kansloos, zie PSV. Godin is een wereldtopper maar mokertraag he. Arias ook geen wereldback. Daar liggen ook wel kansen.
Barca heeft Messi en die is toch aardig beslissend, kijk naar PSV die er gewoon kansloos afgingen terwijl ze dachten dat ze leuk meededen, Atletico geeft weinig ruimte weg, geven Ajax de bal en counteren rustig een ronde verder.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Barca is 50% minder dan 3-4 jaar geleden. Vind ze achterin echt heel slecht. Atletico ben je ook zeker niet kansloos, zie PSV. Godin is een wereldtopper maar mokertraag he. Arias ook geen wereldback. Daar liggen ook wel kansen.
Klopt, maar er lopen nog wel veel dezelfde spelers.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:42 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Was drie jaar terug, hè, PSV tegen Atletico.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |