Ik heb een screen protector van 30 euroquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:22 schreef Debsterr het volgende:
Hoesje en screenprotector zijn ook niet goedkoop zeg
Oh nee, ik koop wel gewoon een setje van 2 voor 13 euroquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een screen protector van 30 euro
Ja ik ken mezelf. Laten we dat risico maar niet nemenquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:32 schreef STING het volgende:
Ik heb pas recentelijk een hoesje+screenprotector gekocht, uiteraard pas nadat hij was gevallen en er schade bovenop het toestel zit
Klinkt herkenbaar. Geen hoesje en geen screenprotector "want ik laat hem toch nooit vallen". Scherm kadoekquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:32 schreef STING het volgende:
Ik heb pas recentelijk een hoesje+screenprotector gekocht, uiteraard pas nadat hij was gevallen en er schade bovenop het toestel zit
Die had ik ook, maar die waren echt kut. Daarna een duurdere van 15 genomen, zo'n dikke. Daar zat met een week barstjes in. Heb daar nog twee jaar mee gelopen, want vond het uit principe debiel dat die dingen zo duur waren.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh nee, ik koop wel gewoon een setje van 2 voor 13 euro.
Ik heb er destijds meteen een screenprotector op gedaan. Ik ken mezelf.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar. Geen hoesje en geen screenprotector "want ik laat hem toch nooit vallen". Scherm kadoek.
Screenprotectors zijn vaak van een minder sterk materiaal dan je scherm zelf.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
In mijn screenprotector zitten allemaal scheuren en stukjes afgebroken. Doet zn werk wel goed
Ik bedenk me net ook dat die goedkope folietjes zijn i.p.v. glas. Pak wel een echt goeie, anders gaat het alsnog mis.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik ook, maar die waren echt kut. Daarna een duurdere van 15 genomen, zo'n dikke. Daar zat met een week barstjes in. Heb daar nog twee jaar mee gelopen, want vond het uit principe debiel dat die dingen zo duur waren.
Slimquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er destijds meteen een screenprotector op gedaan. Ik ken mezelf.
Ja, best logisch ook. Anders zou je scherm alsnog kapot gaan als die even sterk of sterker was.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Screenprotectors zijn vaak van een minder sterk materiaal dan je scherm zelf.
Ja maar jij bent de koning van /carequote:Op donderdag 7 maart 2019 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
Heb bij mijn afgelopen 4 iPhones geen hoesje of screenprotector gehad
En hij krijgt z'n telefoons.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar jij bent de koning van /care
Wat raarquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Aangezien ik ook foto's maak met mobiel tijdens klimmen etc vind ik het wel een fijn idee om er iets van bescherming op te hebben.
Zelfs op m'n tweedehands iPhones met barst op de achterkant had ik nog een screenprotector.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |