Deur op slot!quote:Op donderdag 7 maart 2019 10:56 schreef Cee het volgende:
Meeste van mn collega’s zijn even de deur uit dus ik hoop dat ze wegblijven nu omg.
Dat zou wel weer echt des Avrotros' zijn. Knullig tot en met.quote:Op donderdag 7 maart 2019 10:51 schreef Dave het volgende:
Bekendmaking wel vandaag, maar perspresentatie morgen.
hahahaquote:Op donderdag 7 maart 2019 10:57 schreef grazz het volgende:
Ik word gewoon zenuwachtig van het wachten op de bekendmaking van de titel, wat dus al bekend is.
Echt hequote:Op donderdag 7 maart 2019 10:57 schreef grazz het volgende:
Ik word gewoon zenuwachtig van het wachten op de bekendmaking van de titel, wat dus al bekend is.
Ultieme anticlimax dan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 10:57 schreef Toasterwolf het volgende:
Jongens iedereen gaat er vanuit dat er een titel bij staat. Straks is het alleen de foto!
Ja maar dat kan toch niet als het Arcade isquote:Op donderdag 7 maart 2019 10:57 schreef grazz het volgende:
neeeee ik hoop het niet!!!quote:Op donderdag 7 maart 2019 10:57 schreef Toasterwolf het volgende:
Jongens iedereen gaat er vanuit dat er een titel bij staat. Straks is het alleen de foto!
Ja dat kunnen we er ook echt even niet bij hebben straks; als er helemaal geen hint bijkomt of zo en we voor niets zo zitten te stressenquote:Op donderdag 7 maart 2019 10:57 schreef Toasterwolf het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |