Opdracht? Die 2 zijn steeds in de weer met dates; onder de noemer “mooie tv” ?quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat een luxe weer voor een bv die zoveel schulden heeft.
iedergeval een wijfje qua gedrag.quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:47 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar hij kwam gister binnen met ik het een groot geheim dus was hij volgens de COS vroeger een meisje
Wat nu weer een vent in een panterpakkie die komt bowlenquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:55 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Feeksen zijn een date janky/lauwe luipaard aan t regelen, komt zo een bowlingbaan binnen daarvoor en jorge moet merel afleiden
Gaat dat nou wéér over piemel hebben ja of nee?quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:57 schreef FOKoffieleut het volgende:
kon het niet helemaal volgen bij his/chris/jorge maar jorge zei wel degelijk: misschien is het nog de vraag of ik er wel eentje heb...Veel gelach hahaha en daarna zei hij: komt voor hoor, komt voor 1 op de zoveel
Sommige mensen vinden dat heeeeel interessant blijkbaar.quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gaat dat nou wéér over piemel hebben ja of nee?
Dat 'mooie tv' kunnen ze wel achterwege laten, de uitzendingen gooien van alles door elkaar. Geen peil op te trekken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:58 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Opdracht? Die 2 zijn steeds in de weer met dates; onder de noemer “mooie tv” ?
Hermafrodiet?quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:57 schreef FOKoffieleut het volgende:
kon het niet helemaal volgen bij his/chris/jorge maar jorge zei wel degelijk: misschien is het nog de vraag of ik er wel eentje heb...Veel gelach hahaha en daarna zei hij: komt voor hoor, komt voor 1 op de zoveel
Ja natuurlijk hup hisoje snel het zaakje controlerenquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gaat dat nou wéér over piemel hebben ja of nee?![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat nu weer een vent in een panterpakkie die komt bowlen
kon het niet volgen helemaal daar in de hutquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gaat dat nou wéér over piemel hebben ja of nee?
Dat kan nog leuk worden dan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:59 schreef Bestweldonker het volgende:
Gerrit wordt helemaal gek als Tim niet weggaat. Hij gaat er dan persoonlijk voor zorgen dat Tim vrijwillig de poort uit loopt.
van mij mag shel dan weg, Gerrit in zijn eentje in de yurt, zonder verhaallijn of bezighedenquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:59 schreef Bestweldonker het volgende:
Gerrit wordt helemaal gek als Tim niet weggaat. Hij gaat er dan persoonlijk voor zorgen dat Tim vrijwillig de poort uit loopt.
Lijkt er wél op.quote:Op donderdag 7 maart 2019 10:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dat heeeeel interessant blijkbaar.
Maar hij praat hem nog steeds naar de mond.quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:57 schreef Dotteke het volgende:
Erik zegt geen hekel aan Tim te hebben, Ger zegt dat hij ook geen hekel aanTim heeft
Erik ziet wel dat Tim bezig is hem op zijn hand te krijgen
Erik praat iedereen naar de mondquote:Op donderdag 7 maart 2019 10:03 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Maar hij praat hem nog steeds naar de mond.
Zielig hoor.
Oh Gerrit please, net zoals je jens even op zijn plek zou zetten.quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:59 schreef Bestweldonker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |