En hij besteld maar en besteld maar. Dachtdat de afspraak was dat hij dit zou bestellen als degene die die 50 besteld had betaald zou hebbenquote:Op donderdag 7 maart 2019 08:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie heeft weer 'n miskoop, is veel te heet die brander![]()
![]()
![]()
En ruilen gaat niet meer, het is gebruikt. Dat wordt bij de volgende markt Paëlla verkopen
Dit is toch een nieuwe pan die hij heeft aangeschaft voor het branden ?quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie heeft weer 'n miskoop, is veel te heet die brander![]()
![]()
![]()
En ruilen gaat niet meer, het is gebruikt. Dat wordt bij de volgende markt Paëlla verkopen
Deze nieuwe is ook van origine 'n paëllapanquote:Op donderdag 7 maart 2019 08:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit is toch een nieuwe pan die hij heeft aangeschaft voor het branden ?
De paella pan had hij al gebruikt, maar die is volgens mij kleiner
En hij mag maar blijven inkopen en niemand die er iets van zegt?quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit is toch een nieuwe pan die hij heeft aangeschaft voor het branden ?
De paella pan had hij al gebruikt, maar die is volgens mij kleiner
Ik vond onze paélla pan al grootquote:Op donderdag 7 maart 2019 08:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Deze nieuwe is ook van origine 'n paëllapan
lekker slim dan van Jessiequote:Op donderdag 7 maart 2019 08:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Deze nieuwe is ook van origine 'n paëllapan
Jessie denkt altijd alles beter te weten dan een ander, hij heeft geen advies nodig natuurlijkquote:Op donderdag 7 maart 2019 08:38 schreef Verida het volgende:
[..]
lekker slim dan van Jessie
Hij ziet het weer, zoals gewoonlijk, allemaal veel te simpel. Zich eens goed inlezen, of iemand laten komen met verstand van zaken is natuurlijk weer teveel gevraagd
En wat te denken van die rook....... ach zet de deur maar open! Met dit pleuris weer 'n deurquote:Op donderdag 7 maart 2019 08:38 schreef Dotteke het volgende:
Je zou maar in die silo zitten met dat klut geluid de hele tijd
Ja gewoon lekker stoken en dan de deur en raam opengooien voor de koffiebonenquote:Op donderdag 7 maart 2019 08:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En wat te denken van die rook....... ach zet de deur maar open! Met dit pleuris weer 'n deur
open zetten is vragen om problemen.
Die rook lijkt me echt heel erg ongezond,quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En wat te denken van die rook....... ach zet de deur maar open! Met dit pleuris weer 'n deur
open zetten is vragen om problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |