Boyd was daar veel verder in en toch duurde dat een flinke periode eer de ruimte was goedgekeurd.quote:Op donderdag 7 maart 2019 10:13 schreef Verida het volgende:
[..]
zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat hij nog niet echt ervaring heeft om op mensen een tattoo te zetten, alleen op leer en op zijn eigen huid, wat ik had begrepen.
Dus een shop op het terrein beginnen, zoals Boyd, lijkt me niet echt voor de hand liggend.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 10:14 schreef ThunderBitch het volgende:
Morgen!
Die Gerrit weer lobbyen bij Erik om vooral op die prikker te stemmen?
Die gast moet de politiek in. Liegen, bedriegen, misleiden, veel lullen, niets zeggen, maar vooral niets zinnigs doen.
Prikker.quote:Op donderdag 7 maart 2019 10:14 schreef ThunderBitch het volgende:
Morgen!
Die gast moet de politiek in. Liegen, bedriegen, misleiden, veel lullen, niets zeggen, maar vooral niets zinnigs doen.
Nicole had het helemaal nog niet gedaan toen ze U in kwam, die kreeg ook der eigen salon toen toch?quote:Op donderdag 7 maart 2019 10:13 schreef Verida het volgende:
[..]
zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat hij nog niet echt ervaring heeft om op mensen een tattoo te zetten, alleen op leer en op zijn eigen huid, wat ik had begrepen.
Dus een shop op het terrein beginnen, zoals Boyd, lijkt me niet echt voor de hand liggend.
Vlgs mij komt er een bowling baan binnen voor de date van Jessie en Merelquote:Op donderdag 7 maart 2019 10:15 schreef Bestweldonker het volgende:
Wat hebben die irritante wijven nu weer bedacht?
Mooi was dat hij net tegen die nieuwe zei dat die zich meer moest laten zienquote:Op donderdag 7 maart 2019 10:14 schreef ThunderBitch het volgende:
Morgen!
quote:Op donderdag 7 maart 2019 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nicole had het helemaal nog niet gedaan toen ze U in kwam, die kreeg ook der eigen salon toen toch?
Gaan die twee nu weer een date krijgen, hebben ze niet geleerd van de eerste keerquote:Op donderdag 7 maart 2019 10:17 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vlgs mij komt er een bowling baan binnen voor de date van Jessie en Merel
Ja toch, dus geen enkele ervaring en het schuim kwam tochquote:
Ik denk het wel en ze verkochten pakken, alleen "vergeten" om BTW af te dragen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 10:17 schreef ThunderBitch het volgende:
En toch vraag ik mij af of Boyd nou zoveel heeft omgezet in die periode.
Ik vind ook dat ze alleen Erik benaderen als ze iets van hem nodig hebben. Waarschijnlijk doet dát Erik ook de das om omdat hij laatste nog zei dat hij met niemand daar écht contact heeft.quote:Op donderdag 7 maart 2019 10:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
Je ziet Gerrit alleen bij Erik als hij iets van hem nodig heeft: stemmen op Tim, stemmen voor Dylan of voor een klus.
En eigenlijk behandelen de meesten Erik zo.
Laat die 2 droge kutten gewoon eens ophouden met het regelen van dates voor anderen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 10:17 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vlgs mij komt er een bowling baan binnen voor de date van Jessie en Merel
Joey en Laura daarvoor toch zelfs al?quote:Op donderdag 7 maart 2019 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nicole had het helemaal nog niet gedaan toen ze U in kwam, die kreeg ook der eigen salon toen toch?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, dus geen enkele ervaring en het schuim kwam toch
Daar dacht ik ook aan, hij zou gecast kunnen worden van psychiater tot psychopaatquote:Op donderdag 7 maart 2019 10:14 schreef ThunderBitch het volgende:
Morgen!
Ja inderdaad Joey ook. Laura weet ik niet meerquote:Op donderdag 7 maart 2019 10:19 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Joey en Laura daarvoor toch zelfs al?
Die ruimte is wel 3 keer veranderd omdat het telkens niet voldeed aan de daarvoor gestelde eisen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Yep. Gerrit doet dat met iedereen, overal klessebessen (lijkt wel een Jehova's getuige) min mannetje. Ik hoop wel dat Erik flink tv maakt. Hij lult in ieder geval met iedereen mee. Hoop dat hij ze flink tegen elkaar uitspeelt. Dat is de prijs voor het hem erin houden. Fair is fair, hadden ze kunnen bedenken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 10:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
Je ziet Gerrit alleen bij Erik als hij iets van hem nodig heeft: stemmen op Tim, stemmen voor Dylan of voor een klus.
En eigenlijk behandelen de meesten Erik zo.
Nog ff en alle mannen lopen daar zo rond.quote:Op donderdag 7 maart 2019 10:17 schreef FOKoffieleut het volgende:
a3 aan het graven in legging en broekje
Ik denk dat ze elkaar stiekem best heel leuk vinden. Maar Merel onderneemt geen stappen uit principe volgens mij en Jessie is gewoon verlegen en ontzettend onhandig in dit soort dingen. Dat weten we toch inmiddels wel.... 😀quote:Op donderdag 7 maart 2019 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaan die twee nu weer een date krijgen, hebben ze niet geleerd van de eerste keer
Zo walgelijk. Het gesprek tussen die twee was niet te doen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi was dat hij net tegen die nieuwe zei dat die zich meer moest laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |