O heeft hij een geheim, nou spannendquote:
las ikquote:Op donderdag 7 maart 2019 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heeft hij een geheim, nou spannend
Dat zou ook wel erg kortzichtig zijn om iemand niet te mogen vanwege een ontbloot bovenlijfquote:Op donderdag 7 maart 2019 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien, vond hem daarin geweldig
Dat is al wat ik gezien heb en gisteren het ontblote bovenlijf van Dylan, voor mij is dat zo afknapper.
Maar a jd at zegt niets over zijn karakter nog.
Ik zeg dan ook niet dat ik hem niet mag, maar dat ik een afknapper krijg van iemand die zo zijn lichaam heeft toegetakeld. Dan die neuspiercing er bij.quote:Op donderdag 7 maart 2019 07:53 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat zou ook wel erg kortzichtig zijn om iemand niet te mogen vanwege een ontbloot bovenlijf
Geef niet hoor dottekequote:Op donderdag 7 maart 2019 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat ik hem niet mag, maar dat ik een afknapper krijg van iemand die zo zijn lichaam heeft toegetakeld. Dan die neuspiercing er bij.
Ja kan ook, zijn bepaalde dingen waar je op af kan knappen he.quote:Op donderdag 7 maart 2019 07:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Geef niet hoor dotteke
Toen ik zon 17 t/m knapte ik af op jongen vanwege hun schoenen 😉😉😉
Ik vind de bank geelquote:Op donderdag 7 maart 2019 07:58 schreef Dotteke het volgende:
Jessie irriteert zich dat de bruine bank staat waar hij stond ,ze hebben hem inmiddels verplaatst
[ afbeelding ]
Dat zei je ook, was geen aanvalquote:Op donderdag 7 maart 2019 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat ik hem niet mag, maar dat ik een afknapper krijg van iemand die zo zijn lichaam heeft toegetakeld. Dan die neuspiercing er bij.
Dat was ook mijn ideequote:Op donderdag 7 maart 2019 08:05 schreef pollewop77 het volgende:
Oh daar gaat Adje weer over vlees, dan maar ff naar de slapers kijken
Ja, ik ook maar hun hebben het daar over de bruine bankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |