Maar Gerrit is niet klaargekomen, Jens wel.quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:55 schreef Yaksa het volgende:
Shelley tegen Gerrit: "Mylène vindt Jens helemaal niet leuk, zij vindt jou leuk, ze is alleen maar binnengekomen om jou terug te winnen".
Ah het bier gevonden...quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Neem er nog één Jens
Jemig zeg.quote:
Hoe opquote:Op donderdag 7 maart 2019 00:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jemig zeg.![]()
Shelly: en dan moet ik nog naar het huisje.![]()
![]()
Even later: die sjik zit in het verkeerde programma, maar ik misschien ook wel.![]()
Nee hee..Mylene kroop in zijn bed ..Gerrit niet in het hare...quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee hee, Mylene wilde niks met hem, hij heeft het wel bij haar geprobeerd, die dag dat ze samen in bed lagen.
Dan is die Mylene er ook snel bij........quote:
Snelkookpan hè?quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan is die Mylene er ook snel bij........
Dat voorspelde Gerrit al.quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan is die Mylene er ook snel bij........
Ik ga niet naar huis vandaag.................quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat voorspelde Gerrit al.Ze schijnt niet zo kieskeurig te zijn.
![]()
Shelly is er nog niet klaar voor om naar huis te gaan.
Absoluut.......quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Snelkookpan hè?![]()
Maar dat geldt toch ook voor Jens?
Ga slapen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ga niet naar huis vandaag.................
Jens en Gerrit zullen nu dan ook niet meer de grootste vriendjes zijn...quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat voorspelde Gerrit al.Ze schijnt niet zo kieskeurig te zijn.
![]()
Shelly is er nog niet klaar voor om naar huis te gaan.
Snelkookpan............snelkookpan........vrij naar H. Teeuwen.quote:
Yep, ze (Mylène) wil Gerrit jaloers maken met Jens zodat Gerrit alsnog voor Mylene gaat, of zoietsquote:Op donderdag 7 maart 2019 01:01 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Shelly en Greet weten weer hoe het zit hoor
vrouwen ,chicks noemenquote:Op donderdag 7 maart 2019 01:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Dellie weet heel goed hoe vrouwen zijn want ze heeft 10 jaar in het kappersvak gezeten. Vrouwen zijn de ergste wezens.
Kuttekop vergeet dat ze zelf ook een wijf is?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 01:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, ze (Mylène) wil Gerrit jaloers maken met Jens zodat Gerrit alsnog voor Mylene gaat, of zoiets![]()
Welkom in de geestelijke wereld van Shelley
Tjiks, schreef een user hier eerder, prima benaming.quote:
wou je vechten ?quote:Op donderdag 7 maart 2019 01:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tjiks, schreef een user hier eerder, prima benaming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |