Eens, het was niet gemeen of lullig.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:30 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Prachtig verhaal, maar je moet nog veel leren wat mij betreft. Mijn opmerking is gemeen en lullig? Of is mijn opmerking to the point en duidelijk. Er zijn mensen bij wie het het kwartje dat ze met bepaalde zaken geen affiniteit hebben, en/of de vaardigheden ervoor ontberen nimmer uit zichzelf valt. Daarvoor heb je namelijk een gezonde dosis zelfkritiek nodig en als die ontbreekt is het soms goed als een ander je die spiegel voorhoudt. De mensen die voor FOK "werken" doen dit op een vrijwillige basis, chapeau daarvoor, echter vrijwilligheid is nooit een vrijbrief voor vrijblijvendheid.
Je mag dan hier FA zijn en denken dat je feilloos analyseert als je mij plaatst in een hokje van de nukkige man die weigert eruit te komen en om zich heen schopt. FOUT, in het "echte" leven is dit mijn werk, althans een belangrijk deel ervan. En als ik bij elk gesprek emotioneel werd en om me heen ging schoppen had ik geen leven meer. Wat doe jij trouwens voor de kost? en NanKing is dat je favoriete Chinese Restaurant of weet je echt wat van die geschiedenis. Nou ja, my cup of tea naar aanleiding van jouw post. Je mag het gewoon weghalen hoor als het je niet bevalt.
Dit lijkt me gewoon een keiharde aanval in bedekte woorden dat je mensen niet capabel lijkt te vinden voor wat ze doen.Klopt dat?quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:30 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Prachtig verhaal, maar je moet nog veel leren wat mij betreft. Mijn opmerking is gemeen en lullig? Of is mijn opmerking to the point en duidelijk. Er zijn mensen bij wie het het kwartje dat ze met bepaalde zaken geen affiniteit hebben, en/of de vaardigheden ervoor ontberen nimmer uit zichzelf valt. Daarvoor heb je namelijk een gezonde dosis zelfkritiek nodig en als die ontbreekt is het soms goed als een ander je die spiegel voorhoudt. De mensen die voor FOK "werken" doen dit op een vrijwillige basis, chapeau daarvoor, echter vrijwilligheid is nooit een vrijbrief voor vrijblijvendheid.
Je mag dan hier FA zijn en denken dat je feilloos analyseert als je mij plaatst in een hokje van de nukkige man die weigert eruit te komen en om zich heen schopt. FOUT, in het "echte" leven is dit mijn werk, althans een belangrijk deel ervan. En als ik bij elk gesprek emotioneel werd en om me heen ging schoppen had ik geen leven meer. Wat doe jij trouwens voor de kost? en NanKing is dat je favoriete Chinese Restaurant of weet je echt wat van die geschiedenis. Nou ja, my cup of tea naar aanleiding van jouw post. Je mag het gewoon weghalen hoor als het je niet bevalt.
Er staat wat er staat en voor wat betreft het commentaar houd ik me dan liever vast aan de dames boven jou. Ik heb al gezegd, voor mij ben jij niet zuiver in deze discussie en ik ga dan ook geen discussie met je aan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit lijkt me gewoon een keiharde aanval in bedekte woorden dat je mensen niet capabel lijkt te vinden voor wat ze doen.Klopt dat?
Je snapt toch ook wel dat die ‘zijweggetjes’ enorm subjectief zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn?
Het al ons bekende zijweggetje hangt gewoon van het moment af wat er in de COS speelt,en gaat dat te ver is er meestal wel een MOD om dat te corrigeren.
Ik zou ook graag iets concreets horen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:54 schreef Ranah het volgende:
niemand die ook maar 1 regel kan noemen voor de COS?
Als die regels er niet meer zijn, zeg dat dan
Ik post gewoon weer in de cos en ik denk dat de ban's en notes wat minder gaan worden. Jooeeehoee.....quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou ook graag iets concreets horen.
Dat kan ik aardig zelf goed beoordelen.En zelfs jij mag me er op wijzen,heb ik totaal geen probleem mee.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Je snapt toch ook wel dat die ‘zijweggetjes’ enorm subjectief zijn.
Sorry. Kon het niet laten.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:23 schreef Crabapple het volgende:
Trek die lange tenen eens in of draag S3 schoenen in de COS, en kijk ook eens naar de balk in jullie oog in plaats te wijzen naar de splinter bij een ander.
Heerlijk Zeyinaquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Sorry. Kon het niet laten.
Balk in jullie ogen?
[ afbeelding ]
Je slaat hier wel de spijker op zijn kop...Vond je vorige posting voorafgaand aan deze allesbehalve flauw.....Je gaf feilloos weer wat er hier speelt...quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:30 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het is geen aanval FF, het is het geen wat er speelt.....quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit lijkt me gewoon een keiharde aanval in bedekte woorden dat je mensen niet capabel lijkt te vinden voor wat ze doen.Klopt dat?
Het onderwerp en de lengte van de zijweggetjes zijn subjectief en worden willekeurig behandeld. Ook worden sommige zijweggetjes als hilarisch ervaren terwijl er dus echt ook cossers zijn die er totaal de humor niet van inzien.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Je snapt toch ook wel dat die ‘zijweggetjes’ enorm subjectief zijn.
Ik snap eigenlijk niet zo goed waar jij je druk om maakt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:31 schreef PoezeligDing het volgende:
De COS wordt al een half uur lang volgepropt met allerlei off topic. En degenen die dat doen weten donders goed dat de COS daar niet voor bedoeld is.
Aangezien er op mijn TR geen actie wordt ondernomen plaats ik het hier, zodat een ieder kan zien/ teruglezen waar ik het over heb.
Goed ideequote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:16 schreef Ranah het volgende:
En wat als we de huidige COS de SC gaan noemen en een nieuwe zo schoon mogelijke COS opstarten?
Dat heeft tot voor kort toch uitstekend gefunctioneerd?
Dan lees je toch niet goed Zeyina.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Want in de Cos gaat het over wat het weer is op ieders verjaardag. Hoe lelijk iemand zich vindt en wat anderen zeggen niet te vinden (toch knap om dat te zien vanaf het forum). Plaatjes hoe iemand er over 10 jaar uitziet.![]()
![]()
Maar dat Mylène 'aangepakt' werd door Merel vindt je dan weer niet terug
Het is even genoemd. Meer niet. Als een klein zijweggetje.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan lees je toch niet goed Zeyina.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is even genoemd. Meer niet. Als een klein zijweggetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |