abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185461197
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:30 schreef BloesBloes het volgende:
[..]

Prachtig verhaal, maar je moet nog veel leren wat mij betreft. Mijn opmerking is gemeen en lullig? Of is mijn opmerking to the point en duidelijk. Er zijn mensen bij wie het het kwartje dat ze met bepaalde zaken geen affiniteit hebben, en/of de vaardigheden ervoor ontberen nimmer uit zichzelf valt. Daarvoor heb je namelijk een gezonde dosis zelfkritiek nodig en als die ontbreekt is het soms goed als een ander je die spiegel voorhoudt. De mensen die voor FOK "werken" doen dit op een vrijwillige basis, chapeau daarvoor, echter vrijwilligheid is nooit een vrijbrief voor vrijblijvendheid.
Je mag dan hier FA zijn en denken dat je feilloos analyseert als je mij plaatst in een hokje van de nukkige man die weigert eruit te komen en om zich heen schopt. FOUT, in het "echte" leven is dit mijn werk, althans een belangrijk deel ervan. En als ik bij elk gesprek emotioneel werd en om me heen ging schoppen had ik geen leven meer. Wat doe jij trouwens voor de kost? en NanKing is dat je favoriete Chinese Restaurant of weet je echt wat van die geschiedenis. Nou ja, my cup of tea naar aanleiding van jouw post. Je mag het gewoon weghalen hoor als het je niet bevalt.
Eens, het was niet gemeen of lullig.
Realistisch, als je op een gegeven moment merkt dat modschap of iets anders je toch niet ligt, dan is het beter om dan de verstandige keuze te maken.
  donderdag 7 maart 2019 @ 20:39:07 #127
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_185461307
Hoe moeilijk kan het zijn?
Het al ons bekende zijweggetje hangt gewoon van het moment af wat er in de COS speelt,en gaat dat te ver is er meestal wel een MOD om dat te corrigeren.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 7 maart 2019 @ 20:42:18 #128
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_185461392
quote:
[..]

Prachtig verhaal, maar je moet nog veel leren wat mij betreft. Mijn opmerking is gemeen en lullig? Of is mijn opmerking to the point en duidelijk. Er zijn mensen bij wie het het kwartje dat ze met bepaalde zaken geen affiniteit hebben, en/of de vaardigheden ervoor ontberen nimmer uit zichzelf valt. Daarvoor heb je namelijk een gezonde dosis zelfkritiek nodig en als die ontbreekt is het soms goed als een ander je die spiegel voorhoudt. De mensen die voor FOK "werken" doen dit op een vrijwillige basis, chapeau daarvoor, echter vrijwilligheid is nooit een vrijbrief voor vrijblijvendheid.
Je mag dan hier FA zijn en denken dat je feilloos analyseert als je mij plaatst in een hokje van de nukkige man die weigert eruit te komen en om zich heen schopt. FOUT, in het "echte" leven is dit mijn werk, althans een belangrijk deel ervan. En als ik bij elk gesprek emotioneel werd en om me heen ging schoppen had ik geen leven meer. Wat doe jij trouwens voor de kost? en NanKing is dat je favoriete Chinese Restaurant of weet je echt wat van die geschiedenis. Nou ja, my cup of tea naar aanleiding van jouw post. Je mag het gewoon weghalen hoor als het je niet bevalt.
Dit lijkt me gewoon een keiharde aanval in bedekte woorden dat je mensen niet capabel lijkt te vinden voor wat ze doen.Klopt dat?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 7 maart 2019 @ 20:48:47 #129
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185461616
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]

Dit lijkt me gewoon een keiharde aanval in bedekte woorden dat je mensen niet capabel lijkt te vinden voor wat ze doen.Klopt dat?
Er staat wat er staat en voor wat betreft het commentaar houd ik me dan liever vast aan de dames boven jou. Ik heb al gezegd, voor mij ben jij niet zuiver in deze discussie en ik ga dan ook geen discussie met je aan.
pi_185461798
Ik heb enorm genoten van de show, allen hartelijk bedankt

pi_185461864
niemand die ook maar 1 regel kan noemen voor de COS?
Als die regels er niet meer zijn, zeg dat dan
pi_185462065
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn?
Het al ons bekende zijweggetje hangt gewoon van het moment af wat er in de COS speelt,en gaat dat te ver is er meestal wel een MOD om dat te corrigeren.
Je snapt toch ook wel dat die ‘zijweggetjes’ enorm subjectief zijn.
pi_185462089
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:54 schreef Ranah het volgende:
niemand die ook maar 1 regel kan noemen voor de COS?
Als die regels er niet meer zijn, zeg dat dan
Ik zou ook graag iets concreets horen.
pi_185462145
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:59 schreef mootie het volgende:
[..]

Ik zou ook graag iets concreets horen.
Ik post gewoon weer in de cos en ik denk dat de ban's en notes wat minder gaan worden. Jooeeehoee.....
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 7 maart 2019 @ 21:01:59 #135
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_185462198
quote:
[..]

Dat kan ik aardig zelf goed beoordelen.En zelfs jij mag me er op wijzen,heb ik totaal geen probleem mee.
pi_185463121
Dames en heren, zijn we hier nu aan het zeiken om het zeiken, is er een gevoel van onrecht wat naar ons idee nog niet gehoord is of willen we er wat gewoon van maken met zijn allen?

De Mods en FA liggen al bijkant op hun knieën, moeten ze door het stof of op water en brood?

Ik heb al eerder gezegd dat het geschreven woord makkelijk verkeerd wordt geinterpreteerd omdat je de non-verbale communicatie erbij mist.

Uit bovenstaande posts blijkt dat de Mods bereid zijn om kritisch naar hun eigen functioneren te kijken en de teugels wat losser te laten. Geef ze even de tijd om dat te doen, ik heb daar wel vertrouwen in. Ik ken forums waar kritiek op een Mod leidt tot een perma ban waar niet over valt te discussiëren, dus ik vind het echt mooi dat hier de Mods wel kritiek 'aanhoren' en bereid zijn om naar het eigen functioneren te kijken.

Trek die lange tenen eens in of draag S3 schoenen in de COS, en kijk ook eens naar de balk in jullie oog in plaats te wijzen naar de splinter bij een ander.
pi_185463215
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 21:23 schreef Crabapple het volgende:

Trek die lange tenen eens in of draag S3 schoenen in de COS, en kijk ook eens naar de balk in jullie oog in plaats te wijzen naar de splinter bij een ander.
Sorry. Kon het niet laten. :P
Balk in jullie ogen?
Boefjessie.png
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
pi_185463354
quote:
99s.gif Op donderdag 7 maart 2019 21:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]

Sorry. Kon het niet laten. :P
Balk in jullie ogen?
[ afbeelding ]
Heerlijk Zeyina _O-!
pi_185463805
DM mij die ene COS afspraak maar als die er nog is, ik ben hier weg want antwoord krijg je toch niet
  donderdag 7 maart 2019 @ 22:40:19 #140
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_185466376
quote:
[..]

Je slaat hier wel de spijker op zijn kop...Vond je vorige posting voorafgaand aan deze allesbehalve flauw.....Je gaf feilloos weer wat er hier speelt...
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  donderdag 7 maart 2019 @ 22:42:48 #141
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_185466467
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]

Het is geen aanval FF, het is het geen wat er speelt.....
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_185467850
quote:
[..]

Het onderwerp en de lengte van de zijweggetjes zijn subjectief en worden willekeurig behandeld. Ook worden sommige zijweggetjes als hilarisch ervaren terwijl er dus echt ook cossers zijn die er totaal de humor niet van inzien.

Er is gewoon geen duidelijkheid in de "zijweggetjes"
pi_185468674
De COS wordt al een half uur lang volgepropt met allerlei off topic. En degenen die dat doen weten donders goed dat de COS daar niet voor bedoeld is.

Aangezien er op mijn TR geen actie wordt ondernomen plaats ik het hier, zodat een ieder kan zien/ teruglezen waar ik het over heb.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_185469593
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 00:31 schreef PoezeligDing het volgende:
De COS wordt al een half uur lang volgepropt met allerlei off topic. En degenen die dat doen weten donders goed dat de COS daar niet voor bedoeld is.

Aangezien er op mijn TR geen actie wordt ondernomen plaats ik het hier, zodat een ieder kan zien/ teruglezen waar ik het over heb.
Ik snap eigenlijk niet zo goed waar jij je druk om maakt.
De meeste berichten waren wel namelijk Utopia gerelateerd.
Ik kan me ook nog een COS herinneren waar over overleden huisdieren werd gesproken, urenlang.
En toen ik er iets van zei was ik in de ogen van de schrijvers van de berichten ineens een klootzak die geen gevoel had.

[ Bericht 0% gewijzigd door Yaksa op 08-03-2019 02:49:01 ]
pi_185471558
En wat als we de huidige COS de SC gaan noemen en een nieuwe zo schoon mogelijke COS opstarten?
Dat heeft tot voor kort toch uitstekend gefunctioneerd?
c_/
pi_185475234
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 09:16 schreef Ranah het volgende:
En wat als we de huidige COS de SC gaan noemen en een nieuwe zo schoon mogelijke COS opstarten?
Dat heeft tot voor kort toch uitstekend gefunctioneerd?
c_/
Goed idee ^O^
Want in de Cos gaat het over wat het weer is op ieders verjaardag. Hoe lelijk iemand zich vindt en wat anderen zeggen niet te vinden (toch knap om dat te zien vanaf het forum). Plaatjes hoe iemand er over 10 jaar uitziet. *O* *O* *O*

Maar dat Mylène 'aangepakt' werd door Merel vindt je dan weer niet terug :N
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
  vrijdag 8 maart 2019 @ 13:00:57 #147
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_185475590
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 12:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]

Goed idee ^O^
Want in de Cos gaat het over wat het weer is op ieders verjaardag. Hoe lelijk iemand zich vindt en wat anderen zeggen niet te vinden (toch knap om dat te zien vanaf het forum). Plaatjes hoe iemand er over 10 jaar uitziet. *O* *O* *O*

Maar dat Mylène 'aangepakt' werd door Merel vindt je dan weer niet terug :N
Dan lees je toch niet goed Zeyina.
pi_185475602
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 13:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]

Dan lees je toch niet goed Zeyina.
Het is even genoemd. Meer niet. Als een klein zijweggetje.
pi_185475641
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 13:01 schreef mootie het volgende:
[..]

Het is even genoemd. Meer niet. Als een klein zijweggetje.
_O- we gaan het omdraaien nu
pi_185475660
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]

_O- we gaan het omdraaien nu
Dat idee krijg ik wel inderdaad -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door mootie op 08-03-2019 13:10:24 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: