abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185460410
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]

Sorry maar Dot jij bent soms een ergernis in de cos. Het is niet zo leuk lezen en ik ben geen Jessie fan maar jij post op een manier die niet leuk is om te lezen.
En zoiets mag je gewoon in een DM naar Dot sturen ipv hier te vertellen. FB is geen plek om je ongenoegen over je medeusers te uiten. Dit is een spiraal waar we nooit uit gaan komen als we op deze manier gaan beginnen.
We zoeken een manier om het voor alle op een bepaalde manier prettig te maken op t moment, dit werkt totaal contraproductief.
ijs_beer fan!
pi_185460429
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:07 schreef Soulraven het volgende:
[..]

En dit is dus denk ik wat we willen vermijden. Iedereen heeft een andere manier van posten en daar moet ook respect voor zijn.

Jij vind bepaalde dingen vervelend en dotteke weer andere en zo heeft iedereen wel iets. Maar het moet toch goed te doen zijn om elkaar gewoon in hun waarde te laten?
In principe wel, tenzij mensen zo ontzettend aanwezig zijn dat het niet meer te vermijden is.
pi_185460433
quote:
3s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:08 schreef NanKing het volgende:
[..]

En zoiets mag je gewoon in een DM naar Dot sturen ipv hier te vertellen. FB is geen plek om je ongenoegen over je medeusers te uiten. Dit is een spiraal waar we nooit uit gaan komen als we op deze manier gaan beginnen.
We zoeken een manier om het voor alle op een bepaalde manier prettig te maken op t moment, dit werkt totaal contraproductief.
Waarom ? Maakt niks uit verder.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 7 maart 2019 @ 20:09:22 #104
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_185460437
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]

Ja, zijweggetje enzo.

Ik vind overduidelijk veel meer off topic dan jij, ook omdat ik dat al jaren zo gewend was.
Ik snap je punt wel,en ik was in het verleden vaak off topic.Maar het is imo leven en laten leven.
Ruzie in de COS schiet niemand iets mee op.
Dat is juist nog meer off topic.
En jaagt ook users weg.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_185460452
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]

Waarom ? Maakt niks uit verder.
Waarom het hier geen plaats heeft bedoel je?
ijs_beer fan!
  Moderator donderdag 7 maart 2019 @ 20:09:58 #106
388664 crew  Dotteke
pi_185460453
quote:
[..]

Sorry maar Dot jij bent soms een ergernis in de cos. Het is niet zo leuk lezen en ik ben geen Jessie fan maar jij post op een manier die niet leuk is om te lezen.
Ja, en zo posten andere weer over andere Utopianen en zo doen we het allemaal
En ik ben niet de enige zijn er die het meer en nog erger doen
Wat ik al niet lees over Mike, Lotus, Tim, de grofste verwensingen, dat mag wel
Maar o wee als het over Jessie gaat
Ik wens Jessie geen erge dingen toen en ik heb het wat op de streams gebeur, soms zet ik letterlijk neer wat hij zegt en dan nog krijg ik commentaar. En we gaan het nu persoonlijk maken dus ik ga stoppen hier.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_185460455
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]

Ik snap je punt wel,en ik was in het verleden vaak off topic.Maar het is imo leven en laten leven.
En jaagt ook users weg.
Of mensen houden zich aan de regels, is toch verder makkelijk genoeg.
pi_185460473
quote:
[..]

Als we op deze manier gaan beginnen weet ik er ook nog wel een paar maar ik denk niet dat dat de bedoeling is.
Dus wat is je punt in deze?
pi_185460491
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]

Ja, en zo posten andere weer over andere Utopianen en zo doen we het allemaal
En ik ben niet de enige zijn er die het meer en nog erger doen
Wat ik al niet lees over Mike, Lotus, Tim, de grofste verwensingen, dat mag wel
Maar o wee als het over Jessie gaat
Ik wens Jessie geen erge dingen toen en ik heb het wat op de streams gebeur, soms zet ik letterlijk neer wat hij zegt en dan nog krijg ik commentaar. En we gaan het nu persoonlijk maken dus ik ga stoppen hier.
Nee niet echt maar dan gaat het persoonlijk worden.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_185460512
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]

En jaagt ook users weg.
Mij jaagt off topic juist weg. Zo hebben we allemaal wel wat. :Y
En ruzie in de Cos vind ik echt zwaar overdreven. Of je moet je alle discussie over bewoners die je leuk vindt persoonlijk aantrekken. Daar snap ik dus helemaal niets van. :N
pi_185460534
Mij interesseert sport niet maar dat er iets van sport op de voorpagina staat snap ik daten dan scroll ik. Ik wil alleen niet elke pagina over sport heen lezen
Daarom ben ik blij dat de rest van sport zn eigen topic heeft, een sportkatern die ik in kan kijken als ik wil.

Voor de rest is het er voor mij niet duidelijker op geworden als de conclusie nu is: geven en nemen en teugels laten vieren.
Ik mis de concrete afspraken die er waren om omheen te kunnen geven en nemen

Kan iemand mij 1 regel noemen voor de COS waar we iets aan hebben?
  donderdag 7 maart 2019 @ 20:13:40 #112
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_185460547
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:13 schreef Ranah het volgende:
Mij interesseert sport niet maar dat er iets van sport op de voorpagina staat snap ik daten dan scroll ik. Ik wil alleen niet elke pagina over sport heen lezen
Daarom ben ik blij dat de rest van sport zn eigen topic heeft, een sportkatern die ik in kan kijken als ik wil.

Voor de rest is het er voor mij niet duidelijker op geworden als de conclusie nu is: geven en nemen en teugels laten vieren.
Ik mis de concrete afspraken die er waren om omheen te kunnen geven en nemen

Kan iemand mij 1 regel noemen voor de COS waar we iets aan hebben?
Nooit eten tijdens het COSsen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_185460567
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]

goeie O+ dat is 1
pi_185460570
quote:
[..]

LOL
pi_185460898
quote:
[..]

En je geeft me net een zak m&m's -O-
  † In Memoriam † donderdag 7 maart 2019 @ 20:26:47 #116
137949 Disana
pi_185460922
Gefeliciteerd, de discussie is met succes gefrustreerd.
  donderdag 7 maart 2019 @ 20:27:12 #117
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_185460944
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]

En je geeft me net een zak m&m's -O-
Offtopic,geef jezelf een note. :{w
pi_185460968
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:26 schreef Disana het volgende:
Gefeliciteerd, de discussie is met succes gefrustreerd.
Echt hoor. :X
pi_185460972
Het punt is, volgens mij, dat wanneer je zegt dat ‘zijweggetjes toegestaan zijn’ en ‘we laten de teugels vieren’ je niet objectief kunt zijn in moderatie. De ene mod zal het snel afkappen en verwijderen, de ander vindt het wel interessant en post even mee in het zijweggetje. Soms zal een mod een user sympathiek vinden en denken; ach, zijweggetje, laat maar even gaan, terwijl een user die desbetreffende mod wat minder goedgezind is het zijweggetje sneller ziet als offtopic en het afkapt. Het zijn net mensen.

Je maakt het daarmee de mods veel moeilijker want de duur en het onderwerp van ‘zijweggetjes’ is subjectief en onmogelijk goed uit te leggen als iemand vraagt waarom iets wel of niet gepost mag worden.

Ik post al heel lang niet meer in de cos door dit soort onduidelijkheden en het gedoe eromheen. Nu kijk ik geen UTO meer dus voor mij niet meer zo relevant maar dit is volgens mij wel waar het misgaat.

Users vragen om duidelijkheid mbt grenzen wat wel en niet gepost mag worden in de cos. Er is een FOK!policy en een FAQ omtrent de cos. Als je die nou gewoon hanteert is er toch niks aan de hand? Dan kan een mod aangeven waarom iets aangepast of verwijderd is zonder daar een persoonlijke mening over te (hoeven) hebben.
  donderdag 7 maart 2019 @ 20:28:58 #120
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_185461014
Wel apart dat niet COSsers hier zo`n sterke mening hebben ook.
  Moderator donderdag 7 maart 2019 @ 20:29:32 #121
249559 crew  Lavenderr
pi_185461034
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]

LOL
En dat is 2. Gewoon weer lol hebben met zijn allen. Dat zou al een hoop schelen. En het mag best met een rafelig randje en harde humor is ook prima wmb. Dat maakt het COSsen ook leuker. Pittiger.
En nu ga ik naar de COS want door dit gekift de hele dag mis ik veel.
  donderdag 7 maart 2019 @ 20:30:45 #122
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185461072
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 19:54 schreef NanKing het volgende:
'[..]

Ik vind het een beetje jammer deze post bloes. Ik snap wel wat je hier mee wil zeggen, snap je ook hoe ontzettend gemeen en lullig dit is?
Iemand heeft een toon die jou persoonlijk niet aanstaat, waarom deze toon jou niet aanstaat doet er voor mij niet zoveel toe het feit is zo. Iedereen heeft een eigen toon en is een eigen persoon. Je beticht iemand van badinerend zijn waar ik dat bijvoorbeeld totaal niet las, en het nog een paar keer gelezen heb om je te kunnen begrijpen. Kan het niet zo zijn dat jij er dingen in leest die totaal niet zo bedoeld zijn? Je bent zelf ook iemand die een bepaald toontje kan hebben en daar moeten we dan wel doorkijken? Maar omdat iemand mod is en een bepaalde toon heeft in de ogen van bepaalde users (en lees, het mag zo in FB lijken dat iedereen deze mening toegedaan is maar dit is absoluut niet DE waarheid) mag dat niet zo?

Ik weet niet of je de laatste dagen echt echt gelezen heb wat de persoon gezegd heeft waar je zo tegen ageert of dat je in een houding zit waar je niet uit wil komen en om je heen blijft schoppen omdat iemand je op een manier benaderd die je niet fijn vindt. '
Ik vind bijvoorbeeld als buitenstaander dat deze persoon nooit een eerlijke kans heeft gehad, vanaf het begin zich moest bewijzen omdat ze jong is, zich moet bewijzen omdat ze niet lang op FOK! zit, zich moet bewijzen omdat ze fel uit de hoek kan komen.
Zelfs nu moet ze zich tegenover jou rechtvaardigen. Zelfs nu nog terwijl de mods helemaal open staan voor kritiek, toegeven dat er teveel geveegd is en dat een betullend toontje nooit de bedoeling is geweest.

Wat denk je zelf met deze post te bereiken? Serieuze vraag.
Prachtig verhaal, maar je moet nog veel leren wat mij betreft. Mijn opmerking is gemeen en lullig? Of is mijn opmerking to the point en duidelijk. Er zijn mensen bij wie het het kwartje dat ze met bepaalde zaken geen affiniteit hebben, en/of de vaardigheden ervoor ontberen nimmer uit zichzelf valt. Daarvoor heb je namelijk een gezonde dosis zelfkritiek nodig en als die ontbreekt is het soms goed als een ander je die spiegel voorhoudt. De mensen die voor FOK "werken" doen dit op een vrijwillige basis, chapeau daarvoor, echter vrijwilligheid is nooit een vrijbrief voor vrijblijvendheid.
Je mag dan hier FA zijn en denken dat je feilloos analyseert als je mij plaatst in een hokje van de nukkige man die weigert eruit te komen en om zich heen schopt. FOUT, in het "echte" leven is dit mijn werk, althans een belangrijk deel ervan. En als ik bij elk gesprek emotioneel werd en om me heen ging schoppen had ik geen leven meer. Wat doe jij trouwens voor de kost? en NanKing is dat je favoriete Chinese Restaurant of weet je echt wat van die geschiedenis. Nou ja, my cup of tea naar aanleiding van jouw post. Je mag het gewoon weghalen hoor als het je niet bevalt.
pi_185461134
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wel apart dat niet COSsers hier zo`n sterke mening hebben ook.
Wat flauw. Zij mag ook een mening hebben over het gebeuren. Buiten dat is Lyza een intelligente, welbespraakte user en ik sla haar heel hoog aan.
  Moderator donderdag 7 maart 2019 @ 20:33:51 #124
249559 crew  Lavenderr
pi_185461170
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:27 schreef Lyza666 het volgende:
Het punt is, volgens mij, dat wanneer je zegt dat ‘zijweggetjes toegestaan zijn’ en ‘we laten de teugels vieren’ je niet objectief kunt zijn in moderatie. De ene mod zal het snel afkappen en verwijderen, de ander vindt het wel interessant en post even mee in het zijweggetje. Soms zal een mod een user sympathiek vinden en denken; ach, zijweggetje, laat maar even gaan, terwijl een user die desbetreffende mod wat minder goedgezind is het zijweggetje sneller ziet als offtopic en het afkapt. Het zijn net mensen.

Je maakt het daarmee de mods veel moeilijker want de duur en het onderwerp van ‘zijweggetjes’ is subjectief en onmogelijk goed uit te leggen als iemand vraagt waarom iets wel of niet gepost mag worden.

Ik post al heel lang niet meer in de cos door dit soort onduidelijkheden en het gedoe eromheen. Nu kijk ik geen UTO meer dus voor mij niet meer zo relevant maar dit is volgens mij wel waar het misgaat.

Users vragen om duidelijkheid mbt grenzen wat wel en niet gepost mag worden in de cos. Er is een FOK!policy en een FAQ omtrent de cos. Als je die nou gewoon hanteert is er toch niks aan de hand? Dan kan een mod aangeven waarom iets aangepast of verwijderd is zonder daar een persoonlijke mening over te (hoeven) hebben.
Top!
  † In Memoriam † donderdag 7 maart 2019 @ 20:34:04 #125
137949 Disana
pi_185461176
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:30 schreef BloesBloes het volgende:
[..]

Prachtig verhaal, maar je moet nog veel leren wat mij betreft. Mijn opmerking is gemeen en lullig? Of is mijn opmerking to the point en duidelijk. Er zijn mensen bij wie het het kwartje dat ze met bepaalde zaken geen affiniteit hebben, en/of de vaardigheden ervoor ontberen nimmer uit zichzelf valt. Daarvoor heb je namelijk een gezonde dosis zelfkritiek nodig en als die ontbreekt is het soms goed als een ander je die spiegel voorhoudt. De mensen die voor FOK "werken" doen dit op een vrijwillige basis, chapeau daarvoor, echter vrijwilligheid is nooit een vrijbrief voor vrijblijvendheid.
Je mag dan hier FA zijn en denken dat je feilloos analyseert als je mij plaatst in een hokje van de nukkige man die weigert eruit te komen en om zich heen schopt. FOUT, in het "echte" leven is dit mijn werk, althans een belangrijk deel ervan. En als ik bij elk gesprek emotioneel werd en om me heen ging schoppen had ik geen leven meer. Wat doe jij trouwens voor de kost? en NanKing is dat je favoriete Chinese Restaurant of weet je echt wat van die geschiedenis. Nou ja, my cup of tea naar aanleiding van jouw post. Je mag het gewoon weghalen hoor als het je niet bevalt.
Ik vond je opmerking niet gemeen of lullig. Ik ben het ermee eens en je noemde geen namen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')