Ja ze gaan dit keer voor het eerst in jaren direct ook loten voor de halve finales.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:16 schreef GGMM het volgende:
Is het bij deze loting direct bekend tegen wie je speelt in de halve finale? Of wordt er dan wéér geloot?
Niet dat ik denk dat Ajax die haalt, maar ik mag het toch wel gewoon vragen?
Zo kennen we ze.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah het is al een doorgestoken kaart
UEFA
eng eng engquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die presenteert de lotingen al zo'n 10 jaar volgens mij.
Zo nog een oud-speler die uitlegt wat het winnen van de CL allemaal betekende voor hem.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Skip dat gelul eens lekker. Zit niemand op te wachten.
Ja dat ook nog.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo nog een oud-speler die uitlegt wat het winnen van de CL allemaal betekende voor hem.
Als ik op quarter final livestream druk kom ik op zo'n stom schemaoverzichtquote:
https://www.uefa.com/uefa(...)draws/round=2000982/quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als ik op quarter final livestream druk kom ik op zo'n stom schemaoverzicht
thanks maat. Denk dat mn browser m blockt want zie niks linksonder, maar heb Eurosport aangezetquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.uefa.com/uefa(...)draws/round=2000982/
Linksonder de livestream.
Jij dacht dat al dat geld naar grote zalen ging?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is wel echt een kleine ruimte, lijkt wel een klaslokaal.
@Michaelvanpraagquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij dacht dat al dat geld naar grote zalen ging?
" I took one for the team. Then I also did the wives of the other 9 players"quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
"What did it mean for you and the team?" "Nou het was mooi kut"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |