Correct alhoewel ik de top in Nederland breder inschat dan Portugal (niet sterker) maar meer teams die het de top moeilijk kunnen maken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is NL ook, en Ajax krijgt genoeg goals tegen.
Een Rene van Rijswijkstaartquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat zou je hem aanraden? Opscheertje of lekker fresj?
Toch uitkijken dat je horloge niet weg is na de training genotquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah lijkt me niet heel onaardig.
Ik vind hem alleen niet zo'n goede speler.
Rolex-bendeGod.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toch uitkijken dat je horloge niet weg is na de training genot
Dat zagen we vorige keer.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Muur die CR7 altijd wel weet te breken
Het is nooit een pingel. Hij springt om hands te ontwijken en ja je kunt je armen er niet afzagen he.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:09 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind niet een 100% pingel, maar je kan em geven.
City wil voetballen. Ajax moet iig tegenstander hebben die wil voetballen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:09 schreef skysherrif het volgende:
Zolang je city niet loot maak je iig tegen elke ploeg een kansje
Best bizar eigenlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:09 schreef skysherrif het volgende:
Zolang je city niet loot maak je iig tegen elke ploeg een kansje
Keiharde diss naar Feyenoord ditquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
City wil voetballen. Ajax moet iig tegenstander hebben die wil voetballen.
zijn hand gaat gewoon naar links(toen hij naar de lucht ging) en niet van links naar rechts. de bal werd links van zijn lichaam geschoten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is nooit een pingel. Hij springt om hands te ontwijken en ja je kunt je armen er niet afzagen he.
Omdat die terwijl die springt omdraait sherrif, logisch dus.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zijn hand gaat gewoon naar links en niet van links naar rechts. de bal werd links van zijn lichaam geschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |