Ik denk dat Wesley hier de dwarsligger is.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:06 schreef Leandra het volgende:
Gewoon een herhaling van zetten... je moet er toch niet aan denken voor ze te werken.
Ik denk dat Yolantha nu gebruik maakt van het feit dat Wesley ontrouw is geweest. Zij is in de positie om te kiezen wie zij wil, als het met Wesley niet zo lekker meer liep in de onderlinge communicatie en in de slaapkameroefeningen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:25 schreef Atak het volgende:
Yolante is iemand die altijd in de spotlights wil zijn. Nu Wesley dat niet meer is. Tja. Wat heeft ze dan nog aan een kale kabouter(in haar redenatie)? Ze komt van een rijke familie. Ze is verwend. Als je haar dan niet in bedwang kan houden dan gaat mevrouwtje haar reet afvegen met je en dan gaat ze maar ergens anders kijken.
Wat?quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:10 schreef Za het volgende:
[..]
Ik denk dat Wesley hier de dwarsligger is.
Hij maakte ooit ookal zo'n issue over de prijs van een palmboom die Yolanthe had gekocht, samen met zijn pa.
Yolanthe komt toch juist uit een arme familie?quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:25 schreef Atak het volgende:
Yolante is iemand die altijd in de spotlights wil zijn. Nu Wesley dat niet meer is. Tja. Wat heeft ze dan nog aan een kale kabouter(in haar redenatie)? Ze komt van een rijke familie. Ze is verwend. Als je haar dan niet in bedwang kan houden dan gaat mevrouwtje haar reet afvegen met je en dan gaat ze maar ergens anders kijken.
Toch denk ik niet dat ze waarde hecht aan armoede.quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Yolanthe komt toch juist uit een arme familie?
Dat ben ik met je eens jaquote:Op woensdag 29 mei 2019 16:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toch denk ik niet dat ze waarde hecht aan armoede.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Yolanthe komt toch juist uit een arme familie?
Ja? Jij bent bekend met Spaanse kakker-achternamen?quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:47 schreef Atak het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
“
Nadat Cabaus ouders gescheiden waren kwam ze op vijfjarige leeftijd met haar moeder, broers en zussen naar Nederland. "Dat was heel bizar. Ik was een heel ander leven gewend, ook al was ik nog zo klein. Aan geld hadden we geen gebrek op Ibiza. Alles kon. Het was een rijk leven", aldus Sneijder-Cabau.
“
Als je Cabau als achternaam hebt dan ben je sowieso niet arm. Echt zo’n kakker-achternaam.
Yolanthe ziet eruit als zo’n type die veel waarde hecht aan seks. Dat zie je gewoon van een km. Met de dildo’s die vrouwen hebben tegenwoordig kan kleine Wesley natuurlijk niet bijhouden. Voor Yolanthe is het een win win. Ze krijgt het geld van Wesley en nu mag ze flink van bil met het grote gereedschap op de markt. Yolanthe is echt niet zo’n type die genoegen neemt met een kleine piemeltje. In mijn mening is Wesley echt een goede jongen. Wat kan die gast nou verkeerd hebben gedaan? Hij had gewoon met een nette dame moeten gaan.quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik denk dat Yolantha nu gebruik maakt van het feit dat Wesley ontrouw is geweest. Zij is in de positie om te kiezen wie zij wil, als het met Wesley niet zo lekker meer liep in de onderlinge communicatie en in de slaapkameroefeningen.
Jep.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja? Jij bent bekend met Spaanse kakker-achternamen?
quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:53 schreef Atak het volgende:
[..]
Yolanthe ziet eruit als zo’n type die veel waarde hecht aan seks. Dat zie je gewoon van een km. Met de dildo’s die vrouwen hebben tegenwoordig kan kleine Wesley natuurlijk niet bijhouden. Voor Yolanthe is het een win win. Ze krijgt het geld van Wesley en nu mag ze flink van bil met het grote gereedschap op de markt. Yolanthe is echt niet zo’n type die genoegen neemt met een kleine piemeltje. In mijn mening is Wesley echt een goede jongen. Wat kan die gast nou verkeerd hebben gedaan? Hij had gewoon met een nette dame moeten gaan.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:47 schreef Atak het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
“
Nadat Cabaus ouders gescheiden waren kwam ze op vijfjarige leeftijd met haar moeder, broers en zussen naar Nederland. "Dat was heel bizar. Ik was een heel ander leven gewend, ook al was ik nog zo klein. Aan geld hadden we geen gebrek op Ibiza. Alles kon. Het was een rijk leven", aldus Sneijder-Cabau.
“
Als je Cabau als achternaam hebt dan ben je sowieso niet arm. Echt zo’n kakker-achternaam.
quote:Toen Yolanthe vijf jaar was, vertrokken zij, haar moeder Rici van Kasbergen, en haar broers en zussen naar Nederland om het huiselijk geweld te ontvluchten. 'Mijn vader had zichzelf opgesloten met een paar kinderen, hij was compleet de weg kwijt. Mijn moeder heeft toen in paniek gezegd: 'we gaan gewoon'. Diezelfde dag zijn we nog gevlucht'.
Eenmaal in Nederland hadden Yolanthe en haar familie moeite hun leven weer op te pakken. Ook was er niet de weelde die ze nu gewend is. 'In Nederland hadden we niks meer, behalve veel liefde van mijn moeder en opa en oma.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:53 schreef Atak het volgende:
[..]
Yolanthe ziet eruit als zo’n type die veel waarde hecht aan seks. Dat zie je gewoon van een km. Met de dildo’s die vrouwen hebben tegenwoordig kan kleine Wesley natuurlijk niet bijhouden. Voor Yolanthe is het een win win. Ze krijgt het geld van Wesley en nu mag ze flink van bil met het grote gereedschap op de markt. Yolanthe is echt niet zo’n type die genoegen neemt met een kleine piemeltje. In mijn mening is Wesley echt een goede jongen. Wat kan die gast nou verkeerd hebben gedaan? Hij had gewoon met een nette dame moeten gaan.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:06 schreef Marsenal het volgende:
Er zit een hele hoop boosheid over misgelopen vagina’s in Atak.
En daar kom je nu mee?!quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:11 schreef Lienekien het volgende:
Atak heeft een harige piemel. Ik weet niet of dat ook nog van enige relevantie is?
Ik denk eerder te veel. Geloof mij maar.quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:06 schreef Marsenal het volgende:
Er zit een hele hoop boosheid over misgelopen vagina’s in Atak.
Lul niet zo tering dom, man.quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:25 schreef Atak het volgende:
Oh, dat groeit daar al?quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:11 schreef Lienekien het volgende:
Atak heeft een harige piemel. Ik weet niet of dat ook nog van enige relevantie is?
Ja maar qua schoonheid absoluut niet naar je zin anders zet je vrouwen wel op een voetstukquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:24 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik denk eerder te veel. Geloof mij maar.
Dat beweert hij.quote:
Er was ooit een korte RLS.quote:
Dus bij elkaar, uit elkaar, haar op piemel en te dure palmboom.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:21 schreef Za het volgende:
[..]
Er was ooit een korte RLS.
Yolanthe ging toen met pa Snijder op zoek naar een palmboom voor in de tuin, en Wesley en zijn pa zaten daar toen over te zeuren qua prijs, was iets van 500 euro voor een hele grote mooie palm.
Volgens mij was het een olijfboom. Vader Barry zei toen dat hij dan liever voor een euro wat olijven bij de supermarkt kochtquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:21 schreef Za het volgende:
[..]
Er was ooit een korte RLS.
Yolanthe ging toen met pa Snijder op zoek naar een palmboom voor in de tuin, en Wesley en zijn pa zaten daar toen over te zeuren qua prijs, was iets van 500 euro voor een hele grote mooie palm.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:14 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Volgens mij was het een olijfboom. Vader Barry zei toen dat hij dan liever voor een euro wat olijven bij de supermarkt kocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |