quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:53 schreef Atak het volgende:
[..]
Yolanthe ziet eruit als zo’n type die veel waarde hecht aan seks. Dat zie je gewoon van een km. Met de dildo’s die vrouwen hebben tegenwoordig kan kleine Wesley natuurlijk niet bijhouden. Voor Yolanthe is het een win win. Ze krijgt het geld van Wesley en nu mag ze flink van bil met het grote gereedschap op de markt. Yolanthe is echt niet zo’n type die genoegen neemt met een kleine piemeltje. In mijn mening is Wesley echt een goede jongen. Wat kan die gast nou verkeerd hebben gedaan? Hij had gewoon met een nette dame moeten gaan.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:06 schreef Marsenal het volgende:
Er zit een hele hoop boosheid over misgelopen vagina’s in Atak.
En daar kom je nu mee?!quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:11 schreef Lienekien het volgende:
Atak heeft een harige piemel. Ik weet niet of dat ook nog van enige relevantie is?
Ik denk eerder te veel. Geloof mij maar.quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:06 schreef Marsenal het volgende:
Er zit een hele hoop boosheid over misgelopen vagina’s in Atak.
Lul niet zo tering dom, man.quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:25 schreef Atak het volgende:
Yolante is iemand die altijd in de spotlights wil zijn. Nu Wesley dat niet meer is. Tja. Wat heeft ze dan nog aan een kale kabouter(in haar redenatie)? Ze komt van een rijke familie. Ze is verwend. Als je haar dan niet in bedwang kan houden dan gaat mevrouwtje haar reet afvegen met je en dan gaat ze maar ergens anders kijken.
Oh, dat groeit daar al?quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:11 schreef Lienekien het volgende:
Atak heeft een harige piemel. Ik weet niet of dat ook nog van enige relevantie is?
Ja maar qua schoonheid absoluut niet naar je zin anders zet je vrouwen wel op een voetstukquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:24 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik denk eerder te veel. Geloof mij maar.
Dat beweert hij.quote:
Er was ooit een korte RLS.quote:
Dus bij elkaar, uit elkaar, haar op piemel en te dure palmboom.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:21 schreef Za het volgende:
[..]
Er was ooit een korte RLS.
Yolanthe ging toen met pa Snijder op zoek naar een palmboom voor in de tuin, en Wesley en zijn pa zaten daar toen over te zeuren qua prijs, was iets van 500 euro voor een hele grote mooie palm.
Volgens mij was het een olijfboom. Vader Barry zei toen dat hij dan liever voor een euro wat olijven bij de supermarkt kochtquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:21 schreef Za het volgende:
[..]
Er was ooit een korte RLS.
Yolanthe ging toen met pa Snijder op zoek naar een palmboom voor in de tuin, en Wesley en zijn pa zaten daar toen over te zeuren qua prijs, was iets van 500 euro voor een hele grote mooie palm.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:14 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Volgens mij was het een olijfboom. Vader Barry zei toen dat hij dan liever voor een euro wat olijven bij de supermarkt kocht
"10.000 euro is niet normaal voor een boom"quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:59 schreef kleinvogelijn het volgende:
[..]
Het was ¤10.000🤪 Volledig de weg kwijt dit soort vrouwen.
Klopt. Eerst waren er palmbomen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:14 schreef letmehearyouscream het volgende:
Volgens mij was het een olijfboom. Vader Barry zei toen dat hij dan liever voor een euro wat olijven bij de supermarkt kocht
Het is een meerwaarde voor zo'n villa van een paar miljoen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:03 schreef Marsenal het volgende:
lol, 10 ruggen voor een boom, ja dat is supernormaal
Ja god, dat zal wel. Ik vind een huis van meer dan een ton of zes sowieso complete onzin, maar da’s een andere discussie.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:00 schreef Za het volgende:
[..]
Het is een meerwaarde voor zo'n villa van een paar miljoen.
Palmbomen, oude citroenboom, oude olijf, grote bougainville het hoort er allemaal bij.
Niet om het een of ander, maar een (bijna) volwassen boom is gewoon duur.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:59 schreef kleinvogelijn het volgende:
[..]
Het was ¤10.000🤪 Volledig de weg kwijt dit soort vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |