Moet er bij Feyenoord wel een goed perspectief zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Chong hadden we 100% goed kunnen gebruiken. Het zou toch mooi zijn als die jonge talentjes in Nederland niet weggekocht zouden worden
Chongquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Chong hadden we 100% goed kunnen gebruiken. Het zou toch mooi zijn als die jonge talentjes in Nederland niet weggekocht zouden worden
De meesten slagen ook niet. Chong eindigt straks ook bij Bournemouth of zo.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Net als Kongolo zkrquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Chong
Redan
Xavi Simons
Wat een bazen gaan dat worden boh
Dat denk ik niet. Chong is mokertje goed.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De meesten slagen ook niet. Chong eindigt straks ook bij Bournemouth of zo.
Ik heb het idee dat die Xavi Simons een soort Hachim Mastour/Bojan Krkic hybrid wordt met al dat gehype in die jeugd al.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Chong
Redan
Xavi Simons
Wat een bazen gaan dat worden boh
Aké staat toch weer in de belangstelling van grotere clubs?quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De meesten slagen ook niet. Chong eindigt straks ook bij Bournemouth of zo.
Jaren spelen met verdedigers als Smalling is pas hilarisch.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:23 schreef Doublepain het volgende:
Dat lijstje afwezigen van United is ook hilarisch
quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die Xavi Simons een soort Hachim Mastour/Bojan Krkic hybrid wordt met al dat gehype in die jeugd al.
Xavi Simons is toch wel andere koek, maar dan moet je keer voetbal kijken dan snap je waarom.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die Xavi Simons een soort Hachim Mastour/Bojan Krkic hybrid wordt met al dat gehype in die jeugd al.
Ja, Chelsea wilde hem ook kopenquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aké staat toch weer in de belangstelling van grotere clubs?
Bij Ajax kunnen ze ze ook niet altijd behouden, dus het lijkt een nationaal probleem te zijn. Ik denk dat ze er daar ook wel ziek van waren dat een Fosu Mensah weggekocht werd op zijn 16e, om maar een voorbeeld te geven. Ook meteen het schoolvoorbeeld hoe verneukeratief het voor een speler kan zijn zo vroeg naar Engeland te gaanquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet er bij Feyenoord wel een goed perspectief zijn natuurlijk.
Wel kut voor Ake. De Ligt en V Dijk voor zich in NL LOLquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, Chelsea wilde hem ook kopen![]()
Maar ja, dat mag niet
Pakt de laatste jaren juist prima uit voor diverse talentenquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij Ajax kunnen ze ze ook niet altijd behouden, dus het lijkt een nationaal probleem te zijn. Ik denk dat ze er daar ook wel ziek van waren dat een Fosu Mensah weggekocht werd op zijn 16e, om maar een voorbeeld te geven. Ook meteen het schoolvoorbeeld hoe verneukeratief het voor een speler kan zijn zo vroeg naar Engeland te gaan
Heb jij nog asielzoekers in huis genomen tijdens het carnaval?quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Xavi Simons is toch wel andere koek, maar dan moet je keer voetbal kijken dan snap je waarom.
Ake naast de Jong op het middenveldquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel kut voor Ake. De Ligt en V Dijk voor zich in NL LOL
Mooi voor Oranje, prima backup.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel kut voor Ake. De Ligt en V Dijk voor zich in NL LOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |