nee, ik gun die gek geen podium meer, nergens, ook niet op mn streams, ik vind het niet grappig niet leuk, en verbaas me iedere dag dat er zulke idioten rondlopen, die een spoor van verwoesting achterlaten, heb echt medelijden met de familie van Frutselquote:
Ik hoop dat die familie de ware aard van hun eigen bloedje nu ziet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee, ik gun die gek geen podium meer, nergens, ook niet op mn streams, ik vind het niet grappig niet leuk, en verbaas me iedere dag dat er zulke idioten rondlopen, die een spoor van verwoesting achterlaten, heb echt medelijden met de familie van Frutsel
dat is ook absoluut een feit, maar dat is altijd nog je eigen kind, Tim nietquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoop dat die familie de ware aard van hun eigen bloedje nu zien.
Hoop het ookquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:27 schreef dakpanlos het volgende:
Als Franny lang genoeg blijft en Tim is buiten, vervaagt hopelijk voor Franny de hele -relatie-
Ik wacht ook nog even!quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:27 schreef Poesjuh het volgende:
Oke Dylan tekent mooi..
Jorge geeft een betere vibe..
Ik wacht met stemmen
Als de hoed af gaat, komt de kale aap te voorschijnquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:28 schreef QuarterBack het volgende:
SillyDyllie nog steeds met hoed op, zit dat ding vastgerot ofzo
Ik heb Jorge gestemdquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:27 schreef Poesjuh het volgende:
Oke Dylan tekent mooi..
Jorge geeft een betere vibe..
Ik wacht met stemmen
Hij had mega veel zin in bier zei hij tegen Gerrit dus gaat Jens nu ff bier pakken ergens...quote:
Franny is er in twee dagen overheen. Over haar verdriet dan......quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:27 schreef dakpanlos het volgende:
Als Franny lang genoeg blijft en Tim is buiten, vervaagt hopelijk voor Franny de hele -relatie-
ach joh, die freeloaders daar willen gratis tattoos, dus dat gaat het wordenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:29 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog even!
Was eerst van plan om met de os mee te gaan op Dylan, maar ik neig nu heel erg naar Jorge.
Dat.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach joh, die freeloaders daar willen gratis tattoos, dus dat gaat het worden
Zijn groot geheim, de pruik gaat mee af, hij is kaalquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:29 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Als de hoed af gaat, komt de kale aap te voorschijn
Ik weet niet waarom maar Dylan lijkt me een wolf in schaapskleren...quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:29 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog even!
Was eerst van plan om met de cos mee te gaan op Dylan, maar ik neig nu heel erg naar Jorge.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:30 schreef Bestweldonker het volgende:
Cristel - Ik word zo blij van die kachel!
Erik - Dan maak ik je morgenvroeg wakker, dan mag jij hem aanmaken.
Ik ook maar ik stem op het laatste momentquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik wacht nog ff maar ik neig ook naar Jorge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |