His is die rechtse?quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:32 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Het lijkt er net op alsof dat gezicht van Hiske van een ander plaatje is geknipt en hier is opgeplakt
Ik heb een aantal vrienden die fietsen voor dat doel. Wat is er mis meequote:Op woensdag 6 maart 2019 20:33 schreef Bestweldonker het volgende:
Dat A3 die Alpe d'Huez op gaat interesseert mij dus helemaal geen ene moer.
Eigenlijk vind ik het gênant dat ze zo'n incentive gebruiken.
Adje fietsen voor/tegen kanker...![]()
![]()
![]()
Ik heb hem daar nooit over gehoord, geen enkele connectie met het doel....hoe dan?
Oh neehoor, het is duidelijk dat jens gewoon probeert bij iedereen in de goede boeken te blijven voor zoveel mogelijk info. Maar het wisselt wel regelmatig wie nu wel of niet met wie omgaat.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Jens speelde een spelletje met Tim dat weet iedereen behalve Tim en Soul
Ik noem dit een email krijgen via de redaktie. Een brief is voor mij nog gewoon met een postzegel erop, en door de brievenbus.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:34 schreef Jemoederniet het volgende:
Tim en Mylene zijn van een generatie die nooit eerder een brief hebben ontvangen. Wat gaat de tijd toch snel. Had toch wel wat vroeger, echt je best doen een goede brief schrijven, postzegel, posten, en dan een week wachten op antwoord.
Wat maakt het uit?quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik noem dit een email krijgen via de redaktie. Een brief is voor mij nog gewoon met een postzegel erop.
Hun hebben het over een brief per post ontvangen klein detail weet het. Maar emails zullen ze regelmatig hebben gehad.quote:
Prachtig doel, helemaal niets mis mee, maar ik leef in een droomwereld waarin ik denk dat mensen die daaraan meedoen op de een of ander manier verbonden zijn met dat doel.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een aantal vrienden die fietsen voor dat doel. Wat is er mis mee
Ik ga me ook steeds meer ergeren en dat betweterige voor haar leeftijd. Maarja ze is nog heel jongquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:37 schreef Laysa het volgende:
Na 2 weken en 2 dagen kan ik al niet meer naar mylene luisteren
Ze krijgen het op papier dus dat is een verschil voor de patat generatiequote:Op woensdag 6 maart 2019 20:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hun hebben het over een brief per post ontvangen klein detail weet het. Maar emails zullen ze regelmatig hebben gehad.
Ik weet het niet, wie weet heeft Adje ook wel iemand aan kanker verloren. Zo open is hij nietquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:38 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Prachtig doel, helemaal niets mis mee, maar ik leef in een droomwereld waarin ik denk dat mensen die daaraan meedoen op de een of ander manier verbonden zijn met dat doel.
En dat mis ik totaal bij Adje. Ik heb het idee dat hij daar gaat fietsen voor zichzelf, om te bewijzen dat een vegan 6x die berg op kan en daar gaat het niet om.
Die snapt er echt helemaaaaaaaaal niks van he?quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:39 schreef Bramenstruik het volgende:
Frutsel hoeft voorlopig geen post meer, zegt ze, nou van mij had ze ook echt niet meer gehad
Zijn moeder is overleden toen Adriaan nog een kind was. Weet niet of dat aan kanker was.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet, wie weet heet Adje ook wel iemand aan kanker verloren. Zo open is hij niet
quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Die snapt er echt helemaaaaaaaaal niks van he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |