quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vanavond op het programma bij Rollator Radio:
Van 20.00 tot 22.00 uur: MadMaster's 'Old House in a new jacket'.
Van 22.00 tot 24.00 uur: Lucky met 'Choco's dingetje'.
Luisteren kan via deze link.
Je kan in VDJ de output settings regelen...quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zin in!![]()
Jouw laatste uitzending heb ik opgenomen en daarvoor sta ik zelf, zodat ik de output van de mic kon horen. Het viel me op dat zowel sig als jij bijna 2x zo hoog muziek volume hebben, terwijl alles hier op 100% staat. Toch eens bij de controller zelf checken dan.
Voor de zekerheid wacht ik daarmee tot morgen, anders weet ik het wel weer.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan in VDJ de output settings regelen...
quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:34 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb 168 platen geselecteerd, eens kijken hoe we dat in 2 uur proppen.
Vrees dat het er wat afvallers zullen zijn...
Komt goed!quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb hem aangezet. Veel plezier met draaien MM.
Ik weet. Ken ik nog ff piesen en zo.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komt goed!
Nog een klein kwartiertje geduld...
Het staat hier ook al aan en boven op scherp. Nog even espresso fiksen en gáán.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Nog even wat bakken koffie en dan gaan we om 20.00 uur van start...
Nog 100 te gaan nu.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo red ik het wel met 168 platen...
Voor nu luistert het lekker iig.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Alles tot nog toe, maar het is nog vroeg.
[ afbeelding ]
Lekker bezig MM.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal niet zo heel veel posten, ik heb even wat werk te doen.
Maar ik lees alles...
Is dat een dreigement?quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal niet zo heel veel posten, ik heb even wat werk te doen.
Maar ik lees alles...
Leuk!quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:16 schreef Gooddeal het volgende:
Muziek die ik ken.![]()
![]()
Ik luister stilletjes mee.
Hoi,geen klein dansje?quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:16 schreef Gooddeal het volgende:
Muziek die ik ken.![]()
![]()
Ik luister stilletjes mee.
Mooi.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij Mad blijft dat wel zo ook.
quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Welkom aan alle luisteraars.
Hier spreekt typt uw DJ...
Het was in ieder geval een mooie zucht zo ertussendoor gemixedquote:
Niet te vroeg feest vieren...quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mad, deze verdien je nu al, maar is pas voor 22.00 uur hoor.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als je dat zit te maken, pis je zelf toch ook in je broek van het lachen?
Ja, hoor. Ik heb alleen geen leuke smileys.quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jazeker, doe alleen ook een pcspel, het luisteren gaat gewoon door. En de herkenning.
quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hoor. Ik heb alleen geen leuke smileys.
Je mag deze wel lenen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hoor. Ik heb alleen geen leuke smileys.
Madonna dus niet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Hierna de dame die eerst alle heren het hoofd gek maakte en daarna die van de dames...
Veel dank.Bij deze geleend.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je mag deze wel lenen.![]()
[ afbeelding ]
Ik was vroeger best wel verliefd op haar.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Hierna de dame die eerst alle heren het hoofd gek maakte en daarna die van de dames...
Dat heeft ze handig aangepakt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze kwam na een glansrijke carriere op pagina 3 van een Engelse tabbloid uit de kast...
Nooit gewetenquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze kwam na een glansrijke carriere op pagina 3 van een Engelse tabbloid uit de kast...
Ik gok Guru Josh.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat er nog klaar staat...
Wel dat er al een uur om is en dat dat alvastquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat er nog klaar staat...
quote:
Ja, dat. In de categorie 'de rode schoentjes'.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht echt ff, WTF hoor ik dat nu goed.
Altijd al een zwak gehad voor onze Zuiderburen...quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat. In de categorie 'de rode schoentjes'.
Aha. Was wel geinig iig.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Booming support.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Altijd al een zwak gehad voor onze Zuiderburen...
Klassiekertje.quote:
Weet je nog welke CD dat was?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:10 schreef ChocoFan het volgende:
Deze ken ik ook van mijn eerste house cd, zat ik op mijn kamertje met mijn koptelefoon op te luisteren en af en toe springen. Nee ik ging niet uit.
Maar deze is extra speciaal.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat moesten het toch ook zijn vanavond?
Of Lucky heeft me verkeerd geïnformeerd...
Dat dus.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Deze valt imo onder tracks als Jones & Stephenson The First Rebirth.
Heb ik ook.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:13 schreef ChocoFan het volgende:
[ afbeelding ]
Grijs gedraaid deze cd. Later ook in de auto.
En Felix,Don`t you wan`t me.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Deze valt imo onder tracks als Jones & Stephenson The First Rebirth.
Heb ik ook nooit op. Altijd braaf geweest met enkel paddo's en weed.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb altijd geluisterd zonder pillen erbij, ik werd high van de muziek toen.
Throw youre hand up in the air.
Ik denk dat ik wel 8 verschillende uitvoeringen heb.quote:
Ik weed, wel eens truffels op maar die werkte niet en wel eens speed op, maar niets in mijn jonge jaren. Toen hoefde dat allemaal niet zo van mij.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit op. Altijd braaf geweest met enkel paddo's en weed.
Ken er een aantal, maar het origineel blijft toch het beste vind ik.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel 8 verschillende uitvoeringen heb.
Ik was al gek genoeg van mezelf zonder chemische toevoegingen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weed, wel eens truffels op maar die werkte niet en wel eens speed op, maar niets in mijn jonge jaren. Toen hoefde dat allemaal niet zo van mij.
Dit ook en nu chemische toevoegingen om de gekte niet uit de hand te laten lopen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik was al gek genoeg van mezelf zonder chemische toevoegingen.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit ook en nu chemische toevoegingen om de gekte niet uit de hand te laten lopen.
Mooi toch.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]!
Ook daar ben ik (nog) van gevrijwaard.
Ik ben in te huren...quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sjezus, wat een berg lekkere muziek.
Ja, gelukkig wel. Tot ik ooit braaf mee moet met de meneren in de witte jassen.quote:
In een busje.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Tot ik ooit braaf mee moet met de meneren in de witte jassen.
Jij?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:24 schreef Gooddeal het volgende:
Speed, drugs, weed, pillen, paddo's. Nooit wat gebruikt en toch voor gek versleten.![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:24 schreef Gooddeal het volgende:
Speed, drugs, weed, pillen, paddo's. Nooit wat gebruikt en toch voor gek versleten.![]()
Verstandig.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik was niet vies van een pilletje,tot op een gegeven de kater niet meer leuk was.Toen gelijk gestopt.
Wat houdt zo'n kater bij dat gebruik? Helemaal gaar van 3 dagen doorgaan en zo?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik was niet vies van een pilletje,tot op een gegeven de kater niet meer leuk was.Toen gelijk gestopt.
De bekende dinsdagdip.Je voelt je dan helemaal lamlendig.XTC pakt nogal wat van je serotonine.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat houdt zo'n kater bij dat gebruik? Helemaal gaar van 3 dagen doorgaan en zo?
Jij hebt alles wel intens beleefd denk ik.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
Aha. Dan kan je achteraf dus nog een tijdje slaapproblemen krijgen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De bekende dinsdagdip.Je voelt je dan helemaal lamlendig.XTC pakt nogal wat van je serotonine.
Dat zeker,veel dingen meegemaakt.En ook geleerd.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:28 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Jij hebt alles wel intens beleefd denk ik.![]()
Veel geleerd ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat zeker,veel dingen meegemaakt.En ook geleerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meer een depri gevoel.Ik werkte in die tijd in een kledingzaak,dan is dat niet echt handig.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aha. Dan kan je achteraf dus nog een tijdje slaapproblemen krijgen.
Dit! Geen speld tussen te krijgen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:33 schreef Gooddeal het volgende:
Mooi is dat eigenlijk. Ik heb met FF zoveel muziek gedeeld, en ook muziek die ons persoonlijk raakt, dat gaat eigenlijk nooit meer verloren.
Muziek bij vrolijke en nare gebeurtenissen. Als je dat van elkaar onthoudt, dan schept dat een band.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:33 schreef Gooddeal het volgende:
Mooi is dat eigenlijk. Ik heb met FF zoveel muziek gedeeld, en ook muziek die ons persoonlijk raakt, dat gaat eigenlijk nooit meer verloren.
Muziek bij vrolijke en nare gebeurtenissen. Als je dat van elkaar onthoudt, dan schept dat een band.
Klopt helemaal.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:33 schreef Gooddeal het volgende:
Nee, dat schiet niet op.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Meer een depri gevoel.Ik werkte in die tijd in een kledingzaak,dan is dat niet echt handig.
Echt hoor.Ik kan blind de cd pakken waar dit nummer opstaat.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt hoor.Ik kan blind de cd pakken waar dit nummer opstaat.
quote:
Hier is het wel een beetje mee begonnen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:38 schreef MadMaster het volgende:
Voordat we deze vergeten te draaien...
Dan hoe oud?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:38 schreef Gooddeal het volgende:
Ik kan nu goed merken dat jullie echt wel 10 jaar jonger zijn.
Die 10 jaar kon je je wel eens in vergissen in jouw voordeel.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:38 schreef Gooddeal het volgende:
Hoe durft hij.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mad wil me laten stoppen met roken, net als vorige keer.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:38 schreef Gooddeal het volgende:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Jullie zijn van de seventies, ik van de sixties.
Ik ben van 66, nu jij weer...quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Jullie zijn van de seventies, ik van de sixties.
Meen je niet? Ben jij jonger dan ik.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zit ie heul niet mee joh. Ik wed dat hij er nog goed op slaapt ook.
Ik dacht dat ik 1 of 2 jaar ouder was dan jou?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Meen je niet? Ben jij jonger dan ik.
Ik ben van 72.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik 1 of 2 jaar ouder was dan jou?
quote:
jullie even oud iig.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik sta op de mummificeer lijst: '62.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik sta op de mummificeer lijst: '62.
Trut.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lekker puh uh ik ben lekker jonger.
Nee, te recent...quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Plastikman staat op de deur te kloppen. Die komt er mooi niet in, há!
Die zaten aan de crackquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:46 schreef Gooddeal het volgende:
Maar was in de 80-s Motown helemaal passé?
Want dat mis ik.
Ik draai geen Motown...quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:46 schreef Gooddeal het volgende:
Want dat mis ik.
Ik heb wel ergens een Motown verzamel CD.En eind jaren 80 waren er ook veel Motown/dance mix cd`s.Ben de naam even kwijt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:46 schreef Gooddeal het volgende:
Want dat mis ik.
Ik zal zo als afsluiting wel iets draaien wat tussen dit en Motown in zit.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:46 schreef Gooddeal het volgende:
Want dat mis ik.
Dat heeft voornamelijk met de BPM te maken denk ik.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:50 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Heb je daar een reden voor? Geen aanval he? Gewoon nieuwsgierig.
Omdat ik dat hier op deze zender niet draai.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:50 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Heb je daar een reden voor? Geen aanval he? Gewoon nieuwsgierig.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij bent bijna aan de beurt, ik ben benieuwd hoor.
Werkse, tot zo.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:54 schreef Gooddeal het volgende:
Ik ga even wat missen. Paarden afsluiten en hooi geven. Tot zo.
Tot zo.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:54 schreef Gooddeal het volgende:
Ik ga even wat missen. Paarden afsluiten en hooi geven. Tot zo.
Binnenkort Giorgio Moroder live aanschouwen in Paradiso...quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Deze blijft hier ook een klassieker.
Immer.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Deze blijft hier ook een klassieker.
Nice.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnenkort Giorgio Moroder live aanschouwen in Paradiso...
Ik vind dat mooi,de rollator radio favorites.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vind dat mooi,de rollator radio favorites.
Jij bedankt voor het draaien.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:58 schreef MadMaster het volgende:
OK, beste mensen, dit is mijn laatste track.
Dank voor het luisteren en veel plezier bij Lucky zo.
Ik weet wat hij heeft uitgekozen...![]()
[ afbeelding ]
Alstublieft, graag gedaan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Thank voor 2 uur vermaak en steengoede keuzes, Mad.
Thanks Mad,fijne set weer.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:58 schreef MadMaster het volgende:
OK, beste mensen, dit is mijn laatste track.
Dank voor het luisteren en veel plezier bij Lucky zo.
Ik weet wat hij heeft uitgekozen...![]()
[ afbeelding ]
Cindy heb je hiervoor gedraaid...quote:
Ik dacht,meld het even.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik weet. Morgen zien te fiksen.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cindy heb je hiervoor gedraaid...
Ik ken dat probleem.
Maar dit is dus Knock On Wood van Ami Stewart...
Was ook ver voor jouw tijd,dus het maakt niet uit.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:04 schreef ChocoFan het volgende:
Ik klick op de - bij de player dus zie de titels/tag toch niet.
Ouwe piemel.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Was ook ver voor jouw tijd,dus het maakt niet uit.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Was ook ver voor jouw tijd,dus het maakt niet uit.
quote:
quote:
quote:Let There Be House (oldskool classics) - 2019/03/06
------------------------------
20:00 : MadMaster - Let There Be House - Intro Jingle
20:01 : Coldcut - Stop This Crazy Thing (Feat. Junior Reid)
20:04 : Dimples D. - Sucker DJ (Ben Liebrand Mix)
20:06 : Chad Jackson - Hear The Drummer (Get Wicked) (Extended Version)
20:09 : M/A/R/R/S - Pump Up The Volume (US 12" Remix)
20:13 : C+C Music Factory - Gonna Make You Sweat [Clivilles & Cole D.J.'s Choice Mix]
20:16 : Bomb The Bass - Beat Dis (Extended Version)
20:20 : Wally Jump Jr - Tighten Up
20:22 : Frankie Knuckles ft. Jamie Principle - Your Love (Original 12'' Mix)
20:26 : Coldcut feat.Yazz and The Plastic Population - Doctorin' The House (Vocal)
20:29 : S'Express - Theme From S'Express (12'' Mix)
20:31 : Malcolm McLaren - Operaa House!
20:35 : Rob Base & DJ EZ Rock - Get On The Dance Floor
20:39 : Double Trouble & The Rebel MC - Street Tuff
20:41 : Hithouse - Jack To The Sound Of The Underground (Acid Mix)
20:44 : Black Box - Strike It Up (Hardcore Remix)
20:47 : The Two DJ's - The Creation
20:50 : D-Mob - It Is Time To Get Funky
20:54 : Samantha Fox - Love House (Acid Remix)
20:57 : Adamski - The Space Jungle
21:00 : The Beatmasters - Hey DJ (I Can't Dance To That Music You're Playing)
21:03 : Petra & Co - Laat Je Gaan
21:05 : R.F.T.R. - Extrasyn
21:07 : Digital Boy - Kokko
21:10 : Joey Beltram - Energy Flash
21:13 : D-Shake - Yaaah
21:16 : Fierce Ruling Diva - Rubb It In
21:19 : Westbam - Hold Me Back
21:22 : Ramirez - La Musica Tremenda
21:24 : Humanoid - Stakker Humanoid (Snowman Mix)
21:27 : House of Venus - Dish & Tell
21:29 : DJ Dick - Weekend
21:31 : Guru Josh - Infinity (1990's...Time For The Guru)
21:35 : Transform - Transformation
21:37 : Farley "Jackmaster" Funk & Jesse Saunders Feat. Darryl Pandy - Love Can't Turn Around
21:42 : Steve 'Silk' Hurley - Jack Your Body
21:46 : Second Phase - Mentasm
21:49 : Channel X - Rave The Rhythm
21:52 : Ramirez - Hablando!
21:54 : Donna Summer - I Feel Love (Qattara Mix)
Wat een lijst hè.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Voor de liefhebbers de setlist nog even:[..]
Toplist weer.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Voor de liefhebbers de setlist nog even:[..]
Je zou makkelijk 24 uur kunnen draaien.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En als je dan ziet wat ik niet gedraaid heb...
Na Petra & Co. vond ik het wel genoeg met de parodie tracks.quote:
Jaren zelfs...quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je zou makkelijk 24 uur kunnen draaien.
Die kwam laatst een heel eind.Heeft me twee dagen herstel gekost.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik niet volhouden.
Zelfs Sig red dat niet...
quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik niet volhouden.
Zelfs Sig red dat niet...
Terwijl hij zelf lag te pitten...quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die kwam laatst een heel eind.Heeft me twee dagen herstel gekost.
Ja, dat kostte me vroeger al aardig wat nachtrust.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die kwam laatst een heel eind.Heeft me twee dagen herstel gekost.
Dat ook nog.quote:
Wat naar dit.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, je hebt het nog over wat je gemist hebt wegens je paarden...
Na 7:00u zoiets.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Op een gegeven moment was het autoDJ ja.
En ik viel rond 11 uur om.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |