Slotjesposterquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:50 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik wil hem wel zien.
Ik wil hem op mijn andere pols verdorie
Oopsquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:56 schreef Poes. het volgende:
[..]
Slotjesposter![]()
Ja helaas.. Nog andere opties?
Oh ja dat kan ook nog.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:57 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Oops![]()
Ik dacht misschien op mijn bovenarm boven mijn elleboog.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook nog.
Nog steeds de hond- en poezenpoot?
Ik moest er met mijn hele lichaam in. Omdat je met je hoofd in het midden moet liggen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:40 schreef Poes. het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik het ga doen..
Hoe lang duurde het bij jou? Moest je er alleen met je hoofd of met je hele lichaam in?
Haha, we hebben sinds kort een nieuwe vrijwilliger, die grafisch ontwerper is, (Ken haar al vanaf mijn 4e, zaten vroeger bij elkaar in de klas) en ze heeft snel even een voorbeeldje voor me gemaakt. Was mooiquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja geen sticker zoals ik op m'n armen heb
Aaah oké.. Nou we zien het morgen wel. Ik ben in ieder geval voorbereidquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:01 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik moest er met mijn hele lichaam in. Omdat je met je hoofd in het midden moet liggen.
Duurt ongeveer 30 minuten en je moet stilliggen.
Oehh die wil ik wel even zienquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha, we hebben sinds kort een nieuwe vrijwilliger, die grafisch ontwerper is, (Ken haar al vanaf mijn 4e, zaten vroeger bij elkaar in de klas) en ze heeft snel even een voorbeeldje voor me gemaakt. Was mooi
Kan hem niet laten zien helaas ;p staat op haar computer.quote:
Ik zie hem vanzelfquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:04 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Kan hem niet laten zien helaas ;p staat op haar computer.
Jaquote:
Eten zoekenquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:40 schreef LPFAN het volgende:
Ik zal zo eens eten zoeken. Moet toch wat maagvulling hebben ;p
Haha ik heb aardappelpuree en worteltjes voor vanavond. rustig beginnen met warm etenquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:45 schreef Poes. het volgende:
[..]
Eten zoeken![]()
Waar heb je zin in?
Wij hadden simpel röstirondjes, boontjes en vega vissticks.
Oepsquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:47 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha ik heb aardappelpuree en worteltjes voor vanavond. rustig beginnen met warm etenBabyvoer
Ja maag en darmen nog steeds niet helemaal goed dus ff rustig eten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oeps![]()
Hoe ging het op je werk? Met die belangrijke bijeenkomst?
Oh jee.. dat laatste klinkt niet goedquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:50 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja maag en darmen nog steeds niet helemaal goed dus ff rustig eten.
Ja goed, klonk belangrijker dan het was hoor maar was wel ff belangrijk dat ik er wasWas met mijn coach van de gemeente over mijn participatiebaan.
En ik hoorde iets wat ik jaren geleden had moeten weten dus beetje pissig over maar goed welkom bij de gemeente Groningen
Ze blijken een speciaal iets hebben voor werkzoekenden voor mensen die ziek zijn.quote:
Nou ja zegquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:54 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ze blijken een speciaal iets hebben voor werkzoekenden voor mensen die ziek zijn.
En dat je via daar ook WaJong kan aanvragen ook al zit je in de bijstand
Nee.quote:
Jup maar goed ze kunnen me wel meehelpen met een baan en misschien 1 mee helpen creereren bij mijn werk. Want ik mag niet weg van bazinquote:
Ja man, als bedrijfsleidsterquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jup maar goed ze kunnen me wel meehelpen met een baan en misschien 1 mee helpen creereren bij mijn werk. Want ik mag niet weg van bazin
Haha neequote:
Aaahquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:03 schreef Poes. het volgende:
Wij gaan zaterdag naar het asiel![]()
B poesjes kijken en ik mijn Marina
Kijken kijken niet kopenquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:07 schreef LPFAN het volgende:
Wel een goed idee trouwens om B mee te nemen?![]()
Moeilijkkk!!quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:08 schreef Poes. het volgende:
[..]
Kijken kijken niet kopen![]()
Ik ga eerst even douchen, brb!
Jaahquote:
Welk pakketje?quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:40 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jaah![]()
Ik heb net pakketje ontvangenNu is het ook ff genoeg
Had een kruimelstofzuiger besteld bij bol ;pquote:
Ohhh ik dacht dat we het nog over poesjes haddenquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:42 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Had een kruimelstofzuiger besteld bij bol ;p
Hahaha neequote:Op woensdag 6 maart 2019 19:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ohhh ik dacht dat we het nog over poesjes hadden
Lust Stannis de pasta nog btw?quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ohhh ik dacht dat we het nog over poesjes hadden
Hij miauwt al als ik het zakje pakquote:
Hahah ik wist het.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:45 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hij miauwt al als ik het zakje pakDe pasta van de dierenwinkel blieft hij niet.
Zal het even opzoeken, maar even een voorraadje halen!
Heb hem niet meer zien kokhalzen of overgeven in ieder geval. Z'n nieuwe brokjes willen er niet zo best in, dus die meng ik nog wat met de oude.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:48 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahah ik wist het.Heb je ook het idee al dat het helpt?
Hij is hier het goedkoopst, wat ik heb gevonden iig:
https://www.bitiba.nl/sho(...)cremes/maimor/533480
Is ook het beste om te doen inderdaadquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb hem niet meer zien kokhalzen of overgeven in ieder geval. Z'n nieuwe brokjes willen er niet zo best in, dus die meng ik nog wat met de oude.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:51 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik nog roepen; nee hoef geen proefzakje, mijn kat vreet alles.
Ja niet dus
Ha leukquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:19 schreef LPFAN het volgende:
Ik hou van de oude afleveringen van Top Gear![]()
Hehehequote:Op woensdag 6 maart 2019 20:24 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ha leuk![]()
Ik zag laatst weer eens een Overhaulin' op Discovery, daar heb ik ook jaren plat voor gezeten.
Nou dan heb je voorlopig wat te kijken, have fun!quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:26 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb de Grand Tour gedownload, ben ik ook heel benieuwd naarWou het legaal kijken maar daarvoor heb je een cc nodig. Doei
Zo leukquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:26 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb de Grand Tour gedownload, ben ik ook heel benieuwd naarWou het legaal kijken maar daarvoor heb je een cc nodig. Doei
1e! Nog nooit gezien.quote:
Haha ja ;pquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:28 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nou dan heb je voorlopig wat te kijken, have fun!
Enjoy!quote:
Sowieso die 3quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Enjoy!
Het seizoen dat nu bezig is, is ook weer briljant. Vooral de Colombia special en de aflevering van vorige week.
Jaquote:
Dat begin van de eerste afleveringquote:
Ja was voor mn migraine inderdaad.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:02 schreef Poes. het volgende:
[..]
Aaah oké.. Nou we zien het morgen wel. Ik ben in ieder geval voorbereid![]()
Was het voor je migraine?
Ik moet nog wachten tot 11 uurquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Droog.
Schijnt wel enorm te gaan waaien vandaag.
@:Poes. Heerlijk toch, een beetje matige hits.
Wat ga je halen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja, had erger verwacht
Nu naar de Action, bigshopper mee
Heb een mooi mandje gekocht en gevuld met paaseitjes, chocolaatjes, kattensnoepjes/hondensnoepjes en knaagstokjes voor eventuele konijnen. Voor het asiel dusquote:
Leuk!quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:16 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb een mooi mandje gekocht en gevuld met paaseitjes, chocolaatjes, kattensnoepjes/hondensnoepjes en knaagstokjes voor eventuele konijnen. Voor het asiel dus
En nog een gevuld mandje voor m'n vriendin die vanmiddag op visite komt, nog voor haar verjaardag.
Verder wat meukjes die ik nodig had.
Bah rustig aanquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:14 schreef Poes. het volgende:
Ik ben nu toch wel erg beroerd, wiebelig en draaierig.
In de laatste paar minuten begon de MRI opeens enorm te trillen, voelde het door m'n hele lichaam. Hadden ze nog nooit gehoord, heb ik weer
Gelukkigquote:Op donderdag 7 maart 2019 08:34 schreef Poes. het volgende:
Dat was een interessante ervaring![]()
Hoefde maar 20 minuten, het lawaai viel me alles mee en ik had Sky Radio![]()
![]()
Oh en zo te zien wordt het watertekort van 2018 vandaag even opgelost.
Wat ga je doen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Klinkt als een leuk cadeautje Poes!
Zin in morgen.
Concert.quote:
Hè wat vervelend nouquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Concert.En daarna een hotel, want in Duitsland.
Rot voor me toch.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:09 schreef LPFAN het volgende:
Vriendin van de buurman wordt er weer eens niet ingelaten zo te horen
Damn it, volgens mij nu wel na een boel gesmeek en gejankquote:
Geen idee, de stemlijst ligt verstopt onder kaarten.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:05 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Kunnen we iets doen om de pijn te verzachten?
Wie is de ergste, de buurman of buurvrouw?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:14 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Damn it, volgens mij nu wel na een boel gesmeek en gejank
Ze wonen niet samen, van hem heb ik nooit last maar als zij er is is het altijd ellende. Mens is zo gek als een deur.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:20 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Wie is de ergste, de buurman of buurvrouw?
Dus de "buurvrouw"quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:53 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ze wonen niet samen, van hem heb ik nooit last maar als zij er is is het altijd ellende. Mens is zo gek als een deur.
Jupquote:
Woeiiiquote:
Een elektrischequote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:56 schreef LPFAN het volgende:
Voelt B zich al wat beter @:Poes
Ik heb nieuwe fiets!
Jaahquote:
Nee wordt over 2 weken thuisbezorgd.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:00 schreef Poes. het volgende:
Nice LP! Kon je hem gelijk meenemen?
B draaide zich om (na het douchen en schoon bed) en sinds dien niks meer aan de hand.
Nu lunchen en dan poesjes kijken
Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:50 schreef LPFAN het volgende:
Heb deze gekocht:
https://www2.fietsenwinke(...)-f8-2019-lage-instap
![]()
Jah, actieradius tot 75 km. Prima en hij fietst ook lekker. Zitten 9 versnellingen op en 9 standen accu. Ik schoot er van doorquote:
Jaah en nog thuisbezorgd ookquote:
Ieuwquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Fiets.![]()
Zo, weer bijna thuis. Bands waren tof, beetje jammer dat ze met "bloed" gingen gooien bij de laatste band en we precies naast de dude stonden die de volle laag kreeg. Vies spul.
Niiicequote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:33 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jah, actieradius tot 75 km. Prima en hij fietst ook lekker. Zitten 9 versnellingen op en 9 standen accu. Ik schoot er van door![]()
Zit onderhoud, slot en verzekering bij
Hahaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Best wel ja. Gelukkig had ik zwarte kleren aan.De nepsneeuw van een eerdere vond ik leuker.
Wij waren net op tijd weer thuis. Grafweerquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:04 schreef LPFAN het volgende:
Ik wou boodschappen gaan doen maar ik wacht wel. Jeetje
Stom, doe eens lente of zoquote:
Word je meegetrokken?quote:Op zondag 10 maart 2019 10:22 schreef Samzz het volgende:
Hier is het droog, dus ben met de mannen gaan fietsen. Hoewel fietsen...
Nee, we kwamen nauwelijks vooruitquote:Op zondag 10 maart 2019 10:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
Word je meegetrokken?
Ik heb serieuze spierpijn in m'n bovenbenen van gisterenIk word oud.
Ja ben net terug, dat ging snelquote:
Elk nadeel heb ze voordeelquote:Op zondag 10 maart 2019 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ben net terug, dat ging snel.
Nu even bed verschonen, omkleden en naar de merrie.
Ik blijf binnen, het stormtquote:Op zondag 10 maart 2019 11:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
Elk nadeel heb ze voordeel![]()
Hopelijk heeft je paard er wat zin in, of ga je binnen trainen?
Ja, maar niet die van mijquote:
Tja, daar kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op zondag 10 maart 2019 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar niet die van mij. Geen zin gezandstraald te worden.
Moet ik ff kijken. Ik durf ook ff geen vlees te eten op het momentquote:Op zondag 10 maart 2019 11:19 schreef Poes. het volgende:
Gaan jullie nog wat speciaals doen met de ''week zonder vlees'' komende week?
Wel fijn dat alle vega nu weer in de aanbieding is
Dat heb je zelf in de hand hèquote:Op zondag 10 maart 2019 11:22 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Moet ik ff kijken. Ik durf ook ff geen vlees te eten op het moment
Hahah nee daar kijk ik wel goed voor uitquote:Op zondag 10 maart 2019 11:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in de hand hèNeem aan dat je zelf geen rauwe kip bereid
Nicequote:Op zondag 10 maart 2019 11:28 schreef Poes. het volgende:
[ afbeelding ]
Nope, maar wel nog wat Vivera inslaan bij de Dirk zo. En de Valess rookworsten, alles is weer 2 voor 3 euro.
Die vind ik best lekkerquote:Op zondag 10 maart 2019 11:29 schreef LPFAN het volgende:
[..]
NiceIk vind die rookworst van hun zoooo vies he
Hopelijk krijg ik binnenkort die box van Scoupy met die van unox erin
Hehequote:Op zondag 10 maart 2019 11:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
Die vind ik best lekkerMaar was dus vergeten die Unox te halen
![]()
Lekker door de stamppot andijvie met kaas
Succes!quote:Op zondag 10 maart 2019 11:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Het regent hier niet zo kneiterhard meer, dus ik ga even snel naar de winkel. Brb!
Nice!, hier alles van 12 tot 18quote:Op zondag 10 maart 2019 12:13 schreef Poes. het volgende:
De Dirk is de enige die van 09 tot 20 open is op zondag.
De AH volgens mij van 11-18?
Maakt mij ook niet zoveel uit, vind het wel handig die zondagsopeningquote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 12:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Maakt mij ook niet zoveel uit, vind het wel handig die zondagsopening![]()
Ik zat dus zonder brood omdat ik die in mijn Bakker Bart tas had verwachtVorige keer moest ik brood weggeven omdat het niet in m'n vriezer paste
Ga jij nog wat doen vandaag?quote:
Nope ;p Lekker relax dagje.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:21 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ga jij nog wat doen vandaag?
B is druk aan het Legoën in z'n pyjama en ik hang wat achter de laptop.
Morgen de knop weer even om en richting sportschool, ben afgelopen week niet geweest ivm drukte en pijn.
Hier dus ook. Na de lunch knikker ik B naar boven en ga ik languit voor TLC. Moet Sister Wives nog terugkijken.quote:
Hahaquote:Op zondag 10 maart 2019 12:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hier dus ook. Na de lunch knikker ik B naar boven en ga ik languit voor TLC. Moet Sister Wives nog terugkijken.
Wat is er 20 maart?quote:Op zondag 10 maart 2019 12:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
Thanks, m'n guilty pleasure![]()
Oh en 20 maart wordt het weer droog! Woeii
Dan stopt het met regenenquote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 12:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dan stopt het met regenen![]()
Bekeek de 14 daagse van Weeronline even, elke dag regen en windkracht 5-6. Maar op 20 maart is het droog
Wat ben jij er mee bezigquote:
Ik heb er helemaal niks meequote:Op zondag 10 maart 2019 12:36 schreef Poes. het volgende:
[..]
Het is je recht en je plicht, vooral als vrouw![]()
Vind ik dan hè.
Als ik stem is het altijd daarop jaquote:
quote:
Lekkerrquote:Op zondag 10 maart 2019 12:43 schreef LPFAN het volgende:
Ik voel dat mijn kalium te laag is, dus zometeen maar ff een grote bak fruit inslaan
Ja maar ook bijvoorbeeld in meloen.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
Lekkerr![]()
Kalium zit vooral in bananen toch?
Jahquote:
Jaah.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja die zijn zo plakkerig altijd, vooral in galiameloenenMaar boeie; meloen
Die zijn best waterig, heb 2 bakjes geprobeerd. Niet vies, maar ook niet echt zomerse kwaliteit.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:56 schreef LPFAN het volgende:
Oei aardbeien zijn ook in de aanbieding bij de Lidl zie ik.
Oh mehquote:Op zondag 10 maart 2019 12:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
Die zijn best waterig, heb 2 bakjes geprobeerd. Niet vies, maar ook niet echt zomerse kwaliteit.
Dat krijg je als je fruit importeertquote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 12:58 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat krijg je als je fruit importeert![]()
We moeten het nu doen met appels, peren en bananen![]()
ZomerfruitBramen
Oh dat klinkt gaafquote:Op zondag 10 maart 2019 13:01 schreef LPFAN het volgende:
Mijn ouders kwamen laatst een hele mooie grote puzzel tegen van een collie op zolder, Mijn vader heeft hem op planken gemonteerd en ik heb hem nu aan de muur hangenStaat heel mooi.
quote:
Jaahquote:
Jahquote:
Wat maak je nu weer voor moois?quote:Op zondag 10 maart 2019 13:24 schreef Samzz het volgende:
Ik ga nog even verder kleuren. Tekening bijna af.
Kleurse!quote:Op zondag 10 maart 2019 13:24 schreef Samzz het volgende:
Ik ga nog even verder kleuren. Tekening bijna af.
De Zeeuwen. Ze zijn klaar.quote:
Wat zijn dat?quote:Op zondag 10 maart 2019 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Zeeuwen. Ze zijn klaar.
Ik ga er een blauwe passe partout om bestellen, en dan in een rose gouden lijst.
Watquote:
quote:
Zeeuwse trekpaardenquote:
Oh, had ik kunnen wetenquote:Op zondag 10 maart 2019 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeeuwse trekpaarden.
Hier zonnig en dakpannenregen.
Maart roert zijn staartquote:Op zondag 10 maart 2019 15:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hier ook nog steedsMoeder Natuur is weer een beetje in de war.
Hier echt dikke sneeuw, komt zo jouw kant wel op danquote:Op zondag 10 maart 2019 15:43 schreef LPFAN het volgende:
Het is nu weer een mengelmoes van sneeuw en regen.
Gelukkig hoef ik er niet meer uit vandaagquote:Op zondag 10 maart 2019 15:43 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hier echt dikke sneeuw, komt zo jouw kant wel op dan
Ik ook niet, maar het is wel enorm koud in huisquote:Op zondag 10 maart 2019 15:44 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik er niet meer uit vandaag
Ik heb het ook al dagen ijskoud ja. Verwarming op 22 graden zelf gister. Werd gewoon niet warm bah.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:45 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is wel enorm koud in huis![]()
Doet gewoon pijn om nu nog (zeg maar; in maart) de verwarming aan te moeten hebben.
Ik wil een houtkachelquote:Op zondag 10 maart 2019 15:46 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik heb het ook al dagen ijskoud ja. Verwarming op 22 graden zelf gister. Werd gewoon niet warm bah.
Mehquote:
Momenteel weinig, ga zo mijn switch erbij pakken.quote:
Harvest Moonquote:Op zondag 10 maart 2019 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Momenteel weinig, ga zo mijn switch erbij pakken.Beetje Harvest Moon spelen denk ik.
Dat klinkt als Pokémon? Have fun!quote:Op zondag 10 maart 2019 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Momenteel weinig, ga zo mijn switch erbij pakken.Beetje Harvest Moon spelen denk ik.
Er komt een nieuwe echte Rune Factory aan.quote:
Is een boerderij spelletje. 1 van mijn favo spellenquote:
Oehquote:Op zondag 10 maart 2019 16:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe echte Rune Factory aan.
Nah, da's een boerderijtje runnen en wat sjansen met de vrijgezellen.quote:
Zelfde, maar dan op de DS.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:02 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb een gamecube gehad, ik heb zoooo veel uren in dat Harvest Moon spel zitten
Een soort van.quote:
Oeh er is een mijn?quote:Op zondag 10 maart 2019 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
En Farmville, soort van inderdaad. Alleen kan je veel meer doen dan alleen dingen planten en oogsten.
M'n favoriete bezigheid is momenteel de mijn in.
En dan de poppetjes verdrinken of laten crashenquote:Op zondag 10 maart 2019 16:08 schreef Poes. het volgende:
Klinkt leuk![]()
Ik was vroegâh verslaafd aan Rollercoaster Tycoon
Neeeee, hoe kóóóm je er bij?quote:Op zondag 10 maart 2019 16:09 schreef LPFAN het volgende:
[..]
En dan de poppetjes verdrinken of laten crashen![]()
quote:
Heb ik ook.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:08 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Oeh er is een mijn?
Ken je Stardew Valley?
Nicequote:Op zondag 10 maart 2019 16:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik ook.
En jup, lekker edelstenen opgraven.
Boeken zijn leukquote:Op zondag 10 maart 2019 20:11 schreef Poes. het volgende:
Geen CtM vanavond
Maarrr heb het eerste boek gereserveerd bij de bieb, kijken of die net zo leuk is
Jahquote:Op zondag 10 maart 2019 20:14 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb je ze alledrie gelezen? Ben wel benieuwd!
Over haar tijd in de hospicequote:Op zondag 10 maart 2019 20:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
Is die er dan?Kon ik niet vinden. Even googelen.
Hahah officieel niet inderdaadquote:Op zondag 10 maart 2019 20:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Gevonden! Die hoorde niet bij de trilogie, vandaar
Nee is die goed?quote:Op zondag 10 maart 2019 20:20 schreef Poes. het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)GRQ.1.2.ProductImage
Deze al gelezen?
Fantastischquote:
Binnenkort eens checken dan!quote:Op zondag 10 maart 2019 20:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
Fantastisch
Had eerst de film gezien, heeft zo'n indruk achtergelaten.. Boek is ook heel mooi!
De as van mijn moeder heet de NL'se vertaling.
Ja doen. Ik heb de dvd wel.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja doen. Ik heb de dvd wel.![]()
Gejat op school en er vervolgens een boekverslag van gemaaktKreeg een 9 ofzo.
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja doen. Ik heb de dvd wel.![]()
Gejat op school en er vervolgens een boekverslag van gemaaktKreeg een 9 ofzo.
Ochtendmisselijkheid, gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 maart 2019 10:34 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik sta net in de keuken, ga ik gewoon random over mn nek.
Nou dat heb ik nog nooit gehad en ik geef ook nooit over.
Dus wat er nou weer is.
Ben ook niet misselijk
Onmogelijk. Ben net twee dagen klaar met opoe en heb sindsdien geen coitus gehadquote:
Heb jij coïtusquote:Op maandag 11 maart 2019 14:29 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ben net twee dagen klaar met opoe en heb sindsdien geen coitus gehad![]()
Niets is onmogelijk.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:29 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ben net twee dagen klaar met opoe en heb sindsdien geen coitus gehad![]()
quote:
Ik zei dat ik daarna geen coitus meer heb gehad. Ik zei niet dat ik het ervoor wel heb gehad.quote:
Ja je zei niet MEERquote:Op maandag 11 maart 2019 14:36 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik zei dat ik daarna geen coitus meer heb gehad. Ik zei niet dat ik het ervoor wel heb gehad.
Dat klinkt wel plausibel ja.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:36 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]zou het echt heel erg vinden!
Ik denk dat het kwam door medicijnen op nuchtere maag innemen
En dan specifiek, anti depressiva
Technisch gezien staat dat er niet eens.quote:
Je snapt m'n punt wel hèquote:Op maandag 11 maart 2019 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt wel plausibel ja.[..]
Technisch gezien staat dat er niet eens.
Uhuh, maar ook niet minder.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
De 'meer' kwam later pas.
Hihaho, kwam.
Verjaardag in september zeker?quote:Op maandag 11 maart 2019 16:15 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Technisch gezien kan je gewoon lezen dat ik nog maagd ben.
Wat overige klopt
Sorry, te oud grapje.quote:
Zo erg?quote:
Yupquote:
Eigenwijsquote:Op maandag 11 maart 2019 18:35 schreef Poes. het volgende:
[..]
Yup![]()
Hele schoolpleinsquad boos op me, omdat ik geen hulp durfde te vragen en ik met m'n brakke lijf daar in de storm stondNu haalt één van de moeders B morgen op
Cute!quote:
Ik heb het wel echt getroffen met die squad hoorquote:
Ja maar het is wel heel liefquote:Op maandag 11 maart 2019 19:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik heb het wel echt getroffen met die squad hoor![]()
![]()
Vind het alleen zo kut dat ik nooit wat terug kan doen. Ik heb zo'n ''geven en nemen'' mentaliteit.
Ja dat jurkje moeten we even zoeken
quote:Op maandag 11 maart 2019 20:17 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dankje
Het is weer echt heel kut. Morgen maar weer een pil er in en bijslapen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:19 schreef LPFAN het volgende:
En mijn fiets heeft vertraging.Accu is niet voorradig dus moeten ze bestellen. Wist ik al wel maar het duurt langer dan ze dachten. Ze denken eerste week van april dus valt wel mee.
Gelukkig is het toch klote weerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:55 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]nog even wachten dan.
Ik heb vannacht echt diep geslapen op een Temazepam.
Deurbel niet gehoord, vriend niet horen weggaan.
Dat blijktquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:15 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Gelukkig is het toch klote weer
Dan had je het nodig.
Het is toch niet leuk fietsen nu. Wel jammer, wachten is kutquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:19 schreef LPFAN het volgende:
En mijn fiets heeft vertraging.Accu is niet voorradig dus moeten ze bestellen. Wist ik al wel maar het duurt langer dan ze dachten. Ze denken eerste week van april dus valt wel mee.
Ik zou er voorzichtig mee doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:12 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Dat blijkt![]()
Zou je temazepam kunnen innemen als je primatour slikt? Voor mijn busreis naar Oostenrijk
Nee inderdaadquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is toch niet leuk fietsen nu. Wel jammer, wachten is kut.
Jij ook beterschapquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:24 schreef Poes. het volgende:
Ja kut hè.
Net wakker, had een extra dekbed gepakt, ben zó koud![]()
Jij ook beterschap LP, kalm aan maar weer
Ben ik ook niet. Maar ze stonden 10 minuten geparkeerd en gingen toen weer wegquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:32 schreef Poes. het volgende:
Wordt de buuf eindelijk eens aangepakt?Kan me niet voorstellen dat jij de enige bent die er last van heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |