abonnement Unibet Coolblue
pi_187550609
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 14:02 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Oneens. Voor het winnen van de Champions League en de langere termijn zijn Barcelona en PSG betere opties.

Juventus zal op de lange termijn gaan afhaken bij het financiële geweld.
PSG is geen optie voor een speler als De Ligt. Die heeft al na de 1-7 van Ajax bij Excelsior gezegd dat hij de lage weerstand niet interessant vond; dan ga je ook niet voor je lol naar PSG toe. Juve wordt dan ook wel makkelijker kampioen, maar heeft alsnog genoeg goede ploegen in de (sub)top rondhangen qua competitie.

FC Barcelona? Onder Bartomeu weet je niet wat je krijgt met constant bizarre keuzes. Wat gaat de toekomst brengen in 2021? We weten het niet. Het selectiebeleid is momenteel ronduit kut en van Valverde gaat hij niet leren. Die leert Barça qua spelidee echt weinig bij.

Samengevat; Hij is momenteel meer op zijn plek bij Juventus en is sowieso pas 19 (bijna 20). Er ligt nog een hele wereld voor zich. Een carriere van.. minstens 15 jaar nog te gaan.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  zaterdag 22 juni 2019 @ 14:09:25 #77
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187550652
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 14:02 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Oneens. Voor het winnen van de Champions League en de langere termijn zijn Barcelona en PSG betere opties.

Juventus zal op de lange termijn gaan afhaken bij het financiële geweld.
Juventus is toch ook best rijk? Zie de Serie A ook nog wel verbeteren als ze daar de boel eens wat moderniseren qua stadions e.d. (heeft toch invloed op de populariteit van een competitie)
Oh.
  zaterdag 22 juni 2019 @ 14:11:35 #78
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187550677
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 14:06 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

PSG is geen optie voor een speler als De Ligt. Die heeft al na de 1-7 van Ajax bij Excelsior gezegd dat hij de lage weerstand niet interessant vond; dan ga je ook niet voor je lol naar PSG toe. Juve wordt dan ook wel makkelijker kampioen, maar heeft alsnog genoeg goede ploegen in de (sub)top rondhangen qua competitie.

FC Barcelona? Onder Bartomeu weet je niet wat je krijgt met constant bizarre keuzes. Wat gaat de toekomst brengen in 2021? We weten het niet. Het selectiebeleid is momenteel ronduit kut en van Valverde gaat hij niet leren. Die leert Barça qua spelidee echt weinig bij.

Samengevat; Hij is momenteel meer op zijn plek bij Juventus en is sowieso pas 19 (bijna 20). Er ligt nog een hele wereld voor zich. Een carriere van.. minstens 15 jaar nog te gaan.
Waarom gaat hij dan niet naar Engeland? Daar heb je pas weerstand.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 22 juni 2019 @ 14:12:18 #79
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187550685
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Juventus is toch ook best rijk? Zie de Serie A ook nog wel verbeteren als ze daar de boel eens wat moderniseren qua stadions e.d. (heeft toch invloed op de populariteit van een competitie)
Juventus is minder rijk dan Tottenham, om maar wat te noemen. Gaat met de jaren alleen toenemen.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_187550706
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 14:11 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Waarom gaat hij dan niet naar Engeland? Daar heb je pas weerstand.
Omdat die ploegen simpelweg niet in de race zijn en het salaris niet kunnen matchen. City was geen optie door hun verstandhouding met Raiola, Liverpool en Spurs deden nooit mee, United is natuurlijk geen sportieve optie.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  zaterdag 22 juni 2019 @ 14:20:06 #81
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_187550788
Jammer alleen van dat graflelijke nieuwe shirt van Juventus, het klassieke zwart-wit gestreepte zou hem goed staan. Wel een prachtige club natuurlijk.
We have always been at war with Eastasia.
pi_187550864
Ik zit in het kamp dat Juve één van de grootste kutclubs is. Zo het echt ruk vinden als ie daarheen zou gaan
pi_187551142
Ik moet eerlijk zeggen dat het me echt geen reet uitmaakt waar de Ligt heen gaat, zolang Ajax maar meer dan 80 miljoen (los van eventuele bonussen daar nog bovenop) vangt vind ik het prima. Tuurlijk zou het fijn zijn voor het NL elftal als hij naar Liverpool zou gaan, of mooi voor Barca liefhebbers als hij daarheen gaat maar ik ben nog altijd Ajacied, dus als PSG 90 neerlegt en Barca 70 hoop ik met alles wat ik heb dat hij voor PSG kiest ;)
  zaterdag 22 juni 2019 @ 16:21:57 #84
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187552156
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 14:57 schreef Platinumgoat het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat het me echt geen reet uitmaakt waar de Ligt heen gaat, zolang Ajax maar meer dan 80 miljoen (los van eventuele bonussen daar nog bovenop) vangt vind ik het prima. Tuurlijk zou het fijn zijn voor het NL elftal als hij naar Liverpool zou gaan, of mooi voor Barca liefhebbers als hij daarheen gaat maar ik ben nog altijd Ajacied, dus als PSG 90 neerlegt en Barca 70 hoop ik met alles wat ik heb dat hij voor PSG kiest ;)
Dit is wat het Nederlandse voetbal nekt, dat bekrompen territorium denken.

In Duitsland staat traditioneel, al decennialang, het nationale voetbalelftal op één. Heeft dus de nationale bond ook veel meer macht.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 22 juni 2019 @ 17:04:42 #85
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_187552608
Voor de ontwikkeling lijkt Juve een prima optie. Niet gelijk de zwaarste competitie en de hoogste druk.
  zaterdag 22 juni 2019 @ 17:31:08 #86
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_187552877
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 16:21 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dit is wat het Nederlandse voetbal nekt, dat bekrompen territorium denken.

In Duitsland staat traditioneel, al decennialang, het nationale voetbalelftal op één. Heeft dus de nationale bond ook veel meer macht.
Ik denk niet dat onze mening van enige invloed is.
pi_187558511
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 14:12 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Juventus is minder rijk dan Tottenham, om maar wat te noemen. Gaat met de jaren alleen toenemen.
Hahah wat?
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_187558533
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 13:51 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Oh, dat Juve-grafclub-sentiment ben ik wel overheen gegroeid. Maar toch ideaal? Leren van Chiellini en consorten; spelen met Ronaldo, Pjanic, Dybala en dat soort voetballers; Sarrigod als je coach. Prima man.
Dybala gaat weg. En Sarri is ook maar afwachten.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_187564648
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 00:02 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Dybala gaat weg. En Sarri is ook maar afwachten.
Dybala gaat niet weg man.
Die had gedoe met Allegri, nu die flut trainer weg is zie ik geen enkele reden waarom Dybala weg zou gaan. Die is hartstikke gelukkig verder bij Juve.
pi_187564685
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 14:57 schreef Platinumgoat het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat het me echt geen reet uitmaakt waar de Ligt heen gaat, zolang Ajax maar meer dan 80 miljoen (los van eventuele bonussen daar nog bovenop) vangt vind ik het prima.
Laat hem dan maar naar PSG gaan. Daar zitten nog wel mongolen die dat gaan betalen.
80 miljoen voor de Ligt _O- _O- _O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 14:27 schreef Mansjester het volgende:
Ik zit in het kamp dat Juve één van de grootste kutclubs is.
Waar je natuurlijk geen enkele reden voor hebt. Of je moet voor bv Napoli zijn. (niet dat een Napolitaan er reden voor heeft, maar sentiment...)

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 14:12 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Juventus is minder rijk dan Tottenham, om maar wat te noemen. Gaat met de jaren alleen toenemen.
Wat een onzin.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 14:11 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Waarom gaat hij dan niet naar Engeland? Daar heb je pas weerstand.
Jij kent overduidelijk de Serie A niet.
pi_187564756
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 13:51 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Oh, dat Juve-grafclub-sentiment ben ik wel overheen gegroeid. Maar toch ideaal? Leren van Chiellini en consorten; spelen met Ronaldo, Pjanic, Dybala en dat soort voetballers; Sarrigod als je coach. Prima man.
Juventus en Serie A zou voor een jonge verdediger een topplek zijn om te leren.
Eerst even op de bank natuurlijk maar je kunt veel leren over het vak van verdedigen, dat zal hem veel goeds doen. En wellicht komt hij er dan bovenop om inderdaad die plek bij zo'n topclub te verdienen.

Je zit in een team met hele grote namen, waar je gewoon heel veel van leert. Een sterke competitie. Elk jaar om alle prijzen meedoen.
Ook een hele warme club. Prachtig land.

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Al ben ik benieuwd hoelang Sarri daar nog zit (en of een Dybala niet gaat vertrekken, had volgens mij een matig seizoen).

Had Bayern en Liverpool nog wel toffer gevonden, maar de eerste wil nooit zoveel betalen en de tweede was nooit in de markt voor hem (en hebben Gomez al als groot talent)
Normaal gesproken zit Sarri er wel lang, Juventus is ook geen kerkhof voor trainers.
Al wordt het nu toch wel eens tijd om de CL te pakken. Dat mag nou wel eens.
Maar Allegri enzo blunderen zelf met tactiek, Sarri gaat in elk geval van eigen kracht uit.
Dybala had ruzie met Allegri, die blijft vast wel.

Juventus betaalt normaal ook niet zoveel voor een speler, zeker niet een speler als de Ligt die geen bewezen naam is.
70 miljoen is hij ook echt nog niet waard.
pi_187565930
Hierboven staat teveel onzin van biancidinges om er serieus op te reageren, maar what else is new
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 24 juni 2019 @ 09:17:05 #93
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_187575852
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 16:30 schreef TLC het volgende:
Hierboven staat teveel onzin van biancidinges om er serieus op te reageren, maar what else is new
Toen ik las over "op de bank beginnen" ben ik afgehaakt. Juve 20 miljoen per jaar betalen voor een bankzitter _O-
  maandag 24 juni 2019 @ 16:53:49 #94
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_187581910
Matthijs gaat "gewoon" naar Barca, is allemaal spel.
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
  dinsdag 25 juni 2019 @ 17:14:10 #95
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_187600363
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 16:53 schreef SaferSephy het volgende:
Matthijs gaat "gewoon" naar Barca, is allemaal spel.
Zal het al rond zijn?
  dinsdag 25 juni 2019 @ 19:04:35 #96
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_187602279
Ondertussen bij Juventus..

De.ligt.komt.niet.
  Forum Admin vrijdag 12 juli 2019 @ 09:36:33 #97
35723 crew  GGMM
pi_187877431
quote:
Transfer De Ligt naar Juventus moet vandaag worden beklonken
Vandaag moet de transfer van Matthijs de Ligt van Ajax naar Juventus dan eindelijk worden beklonken. Beide partijen zitten in de laatste fase van de onderhandelingen.

De negentienjarige verdediger is al wekenlang akkoord met Juventus over een vijfjarig contract. De deal tussen de Italiaanse club en Ajax laat echter al langere tijd op zich wachten. De club uit Turijn zette aanvankelijk laag in, met een bod van 65 miljoen euro waarvan 50 miljoen euro vast en 15 miljoen euro bonus, maar dat werd direct van tafel geveegd door Ajax.

In de afgelopen dagen kroop Juventus steeds meer naar het gewenste bedrag van 75 miljoen euro. Afgelopen woensdag kwam het bod van 67 miljoen euro binnen in Amsterdam, maar Ajax houdt voet bij stuk en gaat niet onder het gewenste bedrag zitten. Een transfersom die voortkomt uit de toezegging vorig jaar aan De Ligt om als club mee te werken aan een transfer in ruil voor nog een seizoen Ajax. Op basis van die afspraak zetten de Amsterdammers niet in op de hoofdprijs, maar wel op een realistische en marktconforme transfersom.

Voor beide partijen is vandaag een gewenst moment om de deal te beklinken. Ajax vertrekt morgen op trainingskamp naar Oostenrijk, terwijl voor Juventus komende week een trip naar Azië op het programma staat. Bij een definitief vertrek van De Ligt wil Ajax snel doorschakelen op een nieuwe centrale verdediger. De Mexicaan Edson Alvarez, die voor 15 miljoen euro kan worden overgenomen van Club America, pronkt bovenaan de lijst.
Bron: https://www.ad.nl/nederla(...)-beklonken~a106307b/
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin vrijdag 12 juli 2019 @ 16:44:46 #98
35723 crew  GGMM
pi_187884395
quote:
Matthijs de Ligt heeft droomtransfer te pakken
Amsterdam - Matthijs de Ligt (19) heeft zijn droomtransfer naar Juventus te pakken. Ajax bereikte zojuist een akkoord met de Italianen over de transfersom die volgens onbevestigde berichten rond de zeventig miljoen euro (vast) zou liggen.

Het nieuws volgt op het eerdere nieuwtje dat De Ligt zaterdag niet meer met Ajax naar Oostenrijk hoefde te reizen voor het trainingskamp van de Amsterdammers. Ajax en Juventus wilden geen enkel risico meer nemen met de dure benen van Matthijs de Ligt (19).

Telesport meldde woensdag al dat beide clubs er veel aan was gelegen om de miljoenentransfer vóór het vertrek van Ajax af te ronden. Dat is dus gelukt. Juventus en Ajax steggelden lang over een afspraak die in de zomer van 2018 met De Ligt zou zijn gemaakt. Volgens De Ligts zaakwaarnemer Mino Raiola had de verdediger in het bijzijn van zijn vader Frank en begeleider Barry Hulshoff te horen gekregen dat hij bij een één jaar langer verblijf voor vijftig miljoen euro zou weg mogen.

Het was precies het eerste bod van Juventus: vijftig miljoen euro zonder bonussen. Maar Marc Overmars wist niets van die afspraak en schatte de transferwaarde veel hoger in.

De Ligt werd immers afgelopen jaar als eerste verdediger ooit uitgeroepen tot Golden Boy, het grootste talent ter wereld. Daarnaast won hij met Ajax de dubbel, werd hij Voetballer van het Jaar, bereikte hij met zijn ploeggenoten de halve finale van de Champions League en reikte hij in Oranje tot de (verloren) finale van de Nations League.

Omdat Mino Raiola in Telesport aangaf dat De Ligt zich gewoon zou melden op de training van Ajax en niet zou gaan arbitreren, wist Juventus waar het aan toe was. De Oude Dame betaalde alsnog een door Ajax verlangd bedrag. De Ligt werd in Italië ondertussen geprezen om zijn voorbeeldige houding. Neymar zou zelfs een voorbeeld aan hem kunnen nemen. Daarvoor is De Ligt nu dus beloond.
Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)omtransfer-te-pakken
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_187885387
Zo begeerd zijn en uiteindelijk eindigen bij een topclub in een Mickey-Mouse competitie met stadions uit de jaren 40. :') . Heel jammer.
pi_187885714
Fijn dat die vermoeiende soap nagenoeg over is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')