Is de site van stichting Alpe d`Huzes.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, zijn naam staat boven de site.
Jessie vroeg of Dylan al wist op wie hij ging stemmen. Wilde Dylan niet zeggen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zag geen beelden, hoorde het alleen, wie van de twee zei, dan gaat die van hem ook erachteraan , of zoiets?
Dat begreep ik ook inderdaad. Dylan wilde er geen woorden aan vuil maken want het was duidelijk voor hem. En TimTim maar denken dat hij safe zit.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:04 schreef Koos1958 het volgende:
Dus allebei zeggen ze al dat ze Tim wegsturen op de eerste dag
TimTim gooide een matras in het water dus TimTim gaat eruit wat Dylan betreft.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dylan noemt geen namen en kan nog elke kant uit toch??
Zou wél zo handig zijn voor er van alles aan de welbekende strijkstok blijft hangen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet het ook niet, maar dacht dat het rechtstreeks naar de organisatie gaat.
Hoe heten die enge katachtigen ook alweer, met die vlijmscherpe tanden, soort dasachtigen.quote:
Dylan zag en hoorde ik het zeggen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:08 schreef zodeju het volgende:
[..]Ah, dacht dat alleen Gerrit en Jessie dat zeiden......had hem niet gehoord
quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het zijn weer twee natte scheten .....
gebakken scheten, natte luchtquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het zijn weer twee natte scheten .....
Dan heb ik het niet goed gehoord.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:09 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Jessie vroeg of Dylan al wist op wie hij ging stemmen. Wilde Dylan niet zeggen.
Gesprek kabbelde een beetje voort en op een gegeven moment zei Dylan:..... want matrassen in het water gooien, dat doe je niet. Je blijft van andermans spullen af.(Dat was 5 minuten geleden.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |