abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf zondag 10 maart 2019 @ 16:33:23 #276
842 Zorro
Z
pi_185521328
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 16:04 schreef dz5b604 het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)nd-wordt-vierde.html

Daar het filmpje met de herhaling van dichtbij. Zeer vreemde val al met al ze lijkt te struikelen over haar eigen benen en ze kijkt naar de overkant om een of andere reden.

edit: ze lijkt inderdaad toch een tik te krijgen met de rechterhand van die Koreaanse. :{
Nog eens goed gekeken, volgens mij glijdt de linkerschaats gewoon weg. Helemaal zelf gedaan dus.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_185521756
quote:
6s.gif Op zondag 10 maart 2019 16:33 schreef Zorro het volgende:
[..]

Nog eens goed gekeken, volgens mij glijdt de linkerschaats gewoon weg. Helemaal zelf gedaan dus.
Heb het filmpje even van de NOS site gehaald en frame voor frame bekeken en ze wordt inderdaad niet aangeraakt.
  zondag 10 maart 2019 @ 20:29:20 #278
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_185526735
"Ik denk dat ik zelf in de war ben geraakt", zegt Van Ruijven. "Ik ben een paar keer ingehaald en de tel kwijtgeraakt. En ik heb op Suzanne gelet, die lag op koers voor goud. Ik dacht: ik moet wel mijn rondjes afmaken. Ik finishte, keek naar de scheids en niemand zei iets."

Na protest van de concurrentie werd ze gediskwalificeerd. Ook Van Ruijven kon daarom bij het opmaken van de balans de emoties nauwelijks de baas. "Dankzij de punten bij de tussensprints zou ik derde zijn geworden, maar dat werd ik niet. Ik voelde me zo dom, ik voelde me de dommerik die niet kan tellen."

Zuur :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')