Donny is niet meer..quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:54 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Hopelijk maakt hij net zo ruzie en het liefst met Donny![]()
![]()
Het was een meisje...quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:54 schreef QuarterBack het volgende:
Oeiii..Jorg heeft een groot geheim SST spannend
Ja schreef ik net. Denk vrouw geweestquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:54 schreef QuarterBack het volgende:
Oeiii..Jorg heeft een groot geheim SST spannend
Ach ja natuurlijk ..Tim gaat nu zijn pion Franny inzetten waarvoor hij haar uiteindelijk ook heeft ...je kunt het haar natuurlijk niet aandoen om haar geliefde weg te sturen...quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:52 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Franny moet van Tim thee komen brengen bij de werkende mannen om de liefde voor elkaar te tonen de volgende 4 dagen![]()
Qua uiterlijk bedoel ik.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mwah, nee Chipp was een blaaskaak. Dylan lijkt me wel vrij nuchter en no nonsense type.
Hij komt me ook niet geheel onbekend voor...kaartenbakje denk ik...quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:56 schreef spapaars het volgende:
Zag wel met binnenkomst dat een aantal bewoners Jorge al kende.
Mylene loopt daar rond alsof ze daar al jaren zit. Ik zie toch wel wat gelijkenissen met Billy maar dan jonger...quote:
Christel en Hiske besprongen hem meteenquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij komt me ook niet geheel onbekend voor...kaartenbakje denk ik...
Nou broekje uit en paalliften.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:57 schreef FOKoffieleut het volgende:
tis koud maar voor hiske voelt het als rokjesdag met jorge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |