De achterbuurt van Deventer zeker...quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:18 schreef Chea49 het volgende:
TimTim heeft buiten zijn eigen knokploeg, die vinden hem een volksheld.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:18 schreef espri het volgende:
Volgens Tim komen er 2 vrouwen binnen want ze zijn nu al te laat...
Voor de nieuwelingen als ontgroening. Degene die het overleeft mag blijven.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:17 schreef cobain1994 het volgende:
Wiens graven worden hier gegraven?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:19 schreef Chea49 het volgende:
TimTim heeft alleen maar mooie exen. Waarom dan nu Franny?
Het schijnen bezoekers te zijn geweest van de markt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De achterbuurt van Deventer zeker...
Het een sluit het andere niet uit...quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het schijnen bezoekers te zijn geweest van de markt.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:18 schreef ndid het volgende:
Eigenlijk kom je in een groep BN-ers (Mylene)
Komt door Timo.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:05 schreef schizolientje het volgende:
ik vind de mannen maar eng "bonden"
Erg vervelend voor je, het is hier nog nooit anders geweest.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:19 schreef schizolientje het volgende:
ik ben één ding aan het hopen maar heb er nu al een hard hoofd in: Laten we hier nou eens stoppen om opmerkingen over uiterlijk te maken, echt, ik wordt daar helemaal kriegel van om niet te zeggen kotsmisselijk
Wat niet wil zeggen dat er geen verandering in kan komen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:22 schreef wyno het volgende:
[..]
Erg vervelend voor je, het is hier nog nooit anders geweest.
Ik gebruik in ieder geval geen bijnamen als makaak en meer van die dingen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:19 schreef schizolientje het volgende:
ik ben één ding aan het hopen maar heb er nu al een hard hoofd in: Laten we hier nou eens stoppen om opmerkingen over uiterlijk te maken, echt, ik wordt daar helemaal kriegel van om niet te zeggen kotsmisselijk
Gerrit vertelde gisteren hoe ze buiten was. Je merkt aan alles dat ze alles doet voor aandacht.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:22 schreef Koos1958 het volgende:
Ik ga me steeds meer ergeren aan die Mylene. Pfff
Kan makkelijk als iedereen zich hier zo gaat gedragen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat er geen verandering in kan komen natuurlijk.
Wat een trieste gedachtes krijgen ze daar toch.......quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:18 schreef ndid het volgende:
Eigenlijk kom je in een groep BN-ers (Mylene)
Christel gilde al: jaaaa een hoedje.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:24 schreef Koos1958 het volgende:
Leuk contrast die twee mannen een met een pak binnen en de ander als een hippie gekleed met een hoedje en lang haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |