Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:10 schreef schizolientje het volgende:
er komt denk ik niemand. Dat stond toch eerst ook altijd al in de krant met beschrijving, ik heb niets gezien
Lessen zijn gestopt voor hen beiden en zelf lesgeven vond ze niet meer leuk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:06 schreef schizolientje het volgende:
Franny praat nu met een hele andere stem. En dansen doet ze helemaal niet meer hé
Ze wil niets, doet niets, kan niets...Ze was binnen gekomen om bandana's te maken met Brandon....maar ja...quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lessen zijn gestopt voor hen beiden en zelf lesgeven vond ze niet meer leuk.
Merel bedankt Adriaan wel door hem het filmpje te laten zien maar een knuffel kon er niet vanaf.quote:
His heeft geen bloemen gekregen, dat was Merel.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
I.p.v. dat ze Adriaan omhelst vanwege de lieve brief en de bloemen.
Heb het al veranderd, dank.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:13 schreef espri het volgende:
[..]
His heeft geen bloemen gekregen, dat was Merel.
Niks anders te doen dan wachtenquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:12 schreef cobain1994 het volgende:
Lach eens naar het vogeltje..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:14 schreef witste het volgende:
Ik vind Franny gewoon een verlepte hoer die voorlopig even geen huur hoefde te betalen... ben benieuwd hoe ze erbij gaat lopen als de temperatuur straks hoger wordt in de lente...
(Zei ik dit hardop??)
quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:14 schreef witste het volgende:
Ik vind Franny gewoon een verlepte hoer die voorlopig even geen huur hoefde te betalen... ben benieuwd hoe ze erbij gaat lopen als de temperatuur straks hoger wordt in de lente...
(Zei ik dit hardop??)
Pigment gehandicaptequote:Op woensdag 6 maart 2019 12:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een getinte man/vrouw bedoel je zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |